Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Dampax

Sivuja: 1 2 [3]
61
Polttisautot / Inferno MP-7.5 Kanai Edition II
« : 05.08.03 - klo: 06.05 »
Kiitos oikein paljon noista käynnistysvinkeistä  :D

Taas yksi ilta takana, onnellinen ilta.
Vieläkin on sisäänajo kesken mutta jo aika lailla loppusuoralla...luultavasti.

Kovin rikkaalla seos on vieläkin. Tuossa soratiellä ajelin edestakaisin hissukseen. Loppuillasta kokeilin jo vähän suuremmilla kierroksilla. Enpä ole moiseen tottunut! GS 15R:n jälkeen tuntui käsistä lähtevän.  :mrgreen:  Kone käy hämmästyttävän tasaisesti hyvinkin rikkaalla.

Auto kulkee muutenkin "kuin juna". Aivan liimattuna on maahan, pito ja kaarrekäyttäytyminen ovat todella hyvät.

Tänään päässee jo säätämään koneen kunnolla ja kokeilemaan ihan tositoimissa.

Jännityksellä iltaa odottelemme.

62
Polttisautot / Inferno MP-7.5 Kanai Edition II
« : 04.08.03 - klo: 12.02 »
HUH! Aika hurja toi lavangon rata. Kävin siellä kattelemassa pari viikkoa sitten eräänä myöhäsiltana duunimatkan ohessa. Eipä ole meidän "takapiharadat" ihan tuota kokoluokkaa!

Nyt on sit meidän autoprojektit edenneet niin pitkälle, että toinen on jo kasassa (Inferno + O.S.). Sunnuntai-iltana päästiin sisäänajoa pienen alkukankeuden jälkeen suorittamaan.

Unistartin starttiboksi ei meinannut jaksaa pyörittää koko konetta. Tietenkin tässä oli kokemattomuutta paljon mukana. Kun asetti männän juuri yläkuolokohdan jälkeiseen tilaan niin johan pyörähti. Ensin ei meinannut muuta kuin startin kumi kärytä.

Ensin käytin pari tankillista pukilla todella rikkaalla. Sit 1/4 kierroksen laihemmalle ja turistelua pihasepelillä. Nyt olis sitten vielä monta monituista tankillista tätä sisäänajovaihetta. Mikä on teidän kokemusten perusteella hyväksi havaittu tapa? O.S. :n ohjeen mukaan tähän prosessiin menee jotain 10-15 tankillista.

Huomattavin ero Baja Beetleen oli jo tuossa vaiheessa kääntösäde ja pito jopa märällä nurmella. Auto pysähtyi kuin seinään. WOW!

Tänä iltana jatkuu...heti duunin jälkeen.

63
Polttisautot / Inferno MP-7.5 Kanai Edition II
« : 30.07.03 - klo: 06.04 »
Kajaanissa ajopaikat on aika vähissä. IlmatPoissin takanahan olis hyvä alusta ajaa mutta se taitaa olla lennokkiporukan laskeutumispaikka...

Kylmällä hiekoitusvarastolla keväällä aloiteltiin. Muuten hyvä paikka mutta kaikki Kylmän isät ja pojat on vieressä ihmettelemässä. Niin ja kiviaines oli sen kokoista, että nelivedolla "söi" aika äkkiä takaripustuksia.

Noh, Kodintukun takana murskevarastoilla on ajettu aika paljon. Siellä ei vain tahdo rata pysyä ehjänä kuin muutaman hetken.

Nyt on Matinmäkeen suunnitteilla näiden uusien autojen myötä paljon suurempi ja kauniimpi rata. Alustavat ratasuunnitelmat on jo paperilla, laguuniin taitaa saada melkein täyspitkän radan! :P

Missäs te olette ajelleet?

64
Polttisautot / Inferno MP-7.5 Kanai Edition II
« : 26.07.03 - klo: 08.50 »
Tilasimme "nuoruushuumassamme" kaverin kanssa otsikon mukaiset autot.     :mrgreen:

Toinen autoista tulee O.S. MAX VZ-b(P) koneella ja RB 1350-63P pillillä varustettuna
ja toinen
tulee RB 1003-S7 koneella ja RB 1350-62 pillillä varustettuina.

Nyt kaivataan Teiltä kokemuksia, säätöohjeita, mielipiteitä, aivan kaikkea näihin rakkaisiin lapsiin liittyen!

http://www.osengines.com
http://www.rbproducts.com

65
Polttisautot / O.S. .21 MAX VZ-B
« : 23.07.03 - klo: 07.37 »
Ei todellakaan "mene heittämällä" GS15R:n tilalle 1/10 autoon. Kone on jo fyysiseltä kooltaankin lähes kaksinkertainen.
Vauhtipyörän kiinnitys on toinen ongelma. Kyosholla on kampiakselissa kierteet ja O.S.:llä on hiottun akseli. Vaatii erilaisia osasia onnistuakseen.

Niin, eikä tämän ole tarkoitus tuohon "pikkumonsteriin" tullakaan, hankinnassa on 1/8 Buggy.

66
Polttisautot / O.S. .21 MAX VZ-B
« : 21.07.03 - klo: 07.54 »
Hobby Pointista Stadista ton löysin. Hintakin oli kohtuullinen kolmensadan "tuolla puolen".

Mikä pilli tähän on todettu hyväksi?

67
Polttisautot / O.S. .21 MAX VZ-B
« : 20.07.03 - klo: 14.08 »
Ostin otsikon mukaisen tarjouskoneen. On todellakin erilainen kone Kyoshon GS-15R:n jälkeen!  :shock:  Kaikin puolin. Mutta kertokaa mistä löytää asiallista kuvamateriaalia vauhtipyörän asennuksesta. Siihen akselillehan tulee "joku holkki" tms.  


-tyhmiä kysymyksiähän ei ole...on vain tyhmiä vastauksia-

Sivuja: 1 2 [3]