Päävalikko
valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - cgarf

#1
aivan loistava peli tuo b4.. nyt on saanu 2 pv kuulla kuinka mukava iskä on kun meni ja tilasi moisen auton  :lol: nyt vaan pitäisi tehdä jonkin laista hyppyriä pihalle heh. kuinka isoista näillä kestää hypätä ?
#2
mite ois vaikka jännite vahti ledeillä joita esm, lennokeissa ja koptereissa käytetään. Ja kyllä sen huomaa kun alkaa tehot katoamaan
#3
Eli voisi olla ideaa suosiolla tilata kunnon liittimet heti alkuun jotka kestää kunnon virtoja. Tosin kun on kyse rtr paketista ja junnu kuskista niin sama ottaa paremmat liittimet käyttöön kun tulee aika vaihtaa tehokkaampi moottori + nopari. Eikä se hetki mahda tulla aivan pian.
#4
Lipoa ei tosiaan ole tarkoitus laittaa. vaikka vehkeet niiden lataamiseen olisikin jo ennestään. Mutta kun kyseinen auto olisi pojalle tulossa jolla ei ikää ole vielä tarpeeksi että ymmärtäisi ettei ajaisi lipoa loppuun. Joten semmoinen akku joka sopii autoon suoriltaan ja sellaisella liittimellä joka siihen käy ilman mitään väli sovittimia. koetin lueskella auton esitteistä minkä tyyppinen liitin siinä on, mutten löytänyt sitä. oisko siinä sitte asson oma. Joten apua kaipailen...
#5
minkälainen akku ois hyvä tuohon b4 rtr ? liitin tyyppi jne mielellään en alkais itse tekemään pakettia.
#6
Joo mielestäni kone saa liikaa polttoainetta...sama ongelma oli itselläkin...kokeileppa kallistaa autoa siten että pakoputken reikä on alaspäin, voi olla että tulee öljy soossit pihalle...semmostakin on tullu vastaan.
#7
No tässä ois ne moottori erot tai siis osa niistä kun tiedot on eri lähteistä. Oma mielipiteenihän on että jokainen tykkää mistä tahtoo (ja eiköhän näillä palstoilla ole muutakin tarkotusta kuin puhua rahasta).

Re Inferno RDS GX engine spec
Capacity : 3.46ml (.21 cu. in)
Bore : 16.6mm(.654in)
Stroke : 16mm (.630in)
Max RPM : 30000
1.8HP/28000rpm
Weight 420g

GS-21R
Size: .21
HP (bhp): 1.2 bhp
Bore: 16.6mm
Stroke: 16mm
Ports: Not Available
Weight: 380gm
Displacement: 3.46 cc
RPM Range: 2,500 - 28,000
Average Rating: 3.18 out of 5
#8
Polttisautot / Mikä moottori?
18.06.03 - klo: 21.39
No toi gx tuli sinisellä kannella...
#9
Poikkeavuudesta en tiedä, mutta ihan tarpeeksi tykki peli näin alottelevalle...alussa voi tulla käynnistys ongelmia (laittakaa tarpeeksi tulemaan polttoainetta   :wink: )
#10
Polttisautot / Mikä moottori?
18.06.03 - klo: 19.39
ei vaan tarkoitan juuri sitä mitä kirjoitan elikkä gx21... nyt tuli hieman enemmän tietoa kyseisestä moottorista...

Re Inferno RDS GX engine spec
Capacity : 3.46ml (.21 cu. in)
Bore   : 16.6mm(.654in)
Stroke : 16mm (.630in)
Max RPM : 30000
1.8HP/28000rpm
Weight 420g

minulla ei ole ollut kovin suuria ongelmia kun sain säädöt suurinpiirtein kohdalleen potkua kyllä alkoi löytymään...mutta vielä löytyy säätämistä.
vois melkeen verrata noita tietoja siihen gs21R moottoriin että olisikohan vain hiukan uudempi malli...
#11
Polttisautot / polttisauto aloittelijalle
18.06.03 - klo: 12.02
Itse ostin inferno 7.5 sportin readysetin ja sain sen ja kaikki mitä tarvii noin 600e...aluksi oli pieniä ongelmia käynnin kanssa mutta kun pääsi perille säädöistä niin johan alko toimiin...

eihän noi 2wd buggit paljoa maksa saahan niitä jollain 350e plus tarvikkeet
#12
Polttisautot / Mikä moottori?
15.06.03 - klo: 10.39
Kyosho GX-21 moottori löytyy esim inferno 7.5 sportin readysetin perästä...sattuuko joku tietämään mistä löytyis tosta tarkemmin tietoo (kierrosluvut ymm) ...tai että onko siitä mihinkään. :?:

nooh saimpahan nyt tietoon että siinä on 1.8hp kun soitin maahan tuojalle...
#13
Polttisautot / Ongelmii konees
14.06.03 - klo: 13.01
Jooh...ois semmonen ongelma, kun ostin inferno mp 7.5 sport mallin polttiksen ja aloin ajamaan konetta sisään tein kaikki mitä ohjeissa (ohje asetukset) sanottiin plus kaverina oli henkilö jolla on jonkin verran kokemusta rc-autoista...auto käynnistyi nätisti 4 kertaa ajoin sita tyhjäkäynnillä ja sammutin aina kun alkoi käsituntumalla olemaan liian lämmin. Tämän viimeisen kerran kun aloitin käynnistämään autoa se ei startannut...tuntuu kuin mäntä jumittaisi kanteen...käytin tulpan pois ja vedin turhat polttoaineet pois...tarkistin tulpan toimii, ja bensaa tulee koneeseen...ei käynnisty edelleenkään. Mikähän voisi olla vikana...kenties uutuuden jäykkyyttä vai... :?:

yaaayyss toimimaan sain...pitivaan pyöräyttää mäntä jumikohdan yli ja eiku käyntiin...nyt vaan tuli semmonen et ku käyntiin saa niin pitää oottaa 0,5h et lahtee seuraavan kerran...oisko liian rikkaalla vai  :?: