Pitkästäaikaa tuli taas baja hommattua.ja jarruja mietin,edelliseen laitoin hydrauliset ,mut nyt mietinnässä vaijeri versio.onko kellään kokomusta/tietoo molemmista?hyvät ja huonot puolet??
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: pitsinki - 06.04.24 - klo: 22.58Lainaus käyttäjältä: JSa - 06.04.24 - klo: 16.30
Myös painorajan noston kannalla, harvassa on edulliset rungot mitkä on alle 1400g suoraa laatikosta. Omalla ajotaidolla 100g painonpudotus on Hervannassa 0.3s pois 8minuutin mediaanista eli reilu kierros lisää 8min aika-ajossa. Mun mielestä turha seurata touring sääntöjä painorajan suhteen jos tarkotus on nähdä näyttäviä autoja radalla.
Nyt en kyllä ihan ymmärrä tätä painon nosto juttua, et mitä järkeä siinä on?
Halpoihin runkoihin, mitä tulee niin Yokomo RS 1.0(209€) painaa ilman koria/akkua 1018g. Painoonhan vaikuttaa, myös suuresti millaisella akulla ajat.
Itsellä tuo Yokomo kisa kunnossa 1402g ja eikä todellakaan ole millään kiilakorilla, vaan 60:sen Impalan kopalla. Tällä yhdistelmällä Kuopion kisassa 3 sija.
Minä pitäisin nuo painot tuollaisenaan, enkä lähtisi niitä nostelemaan. Jos saisin päättää, niin kieltäisin kaikki kiilakorit GT2000 luokasta, ja suuntaisin ennemmin VTR tyylisiin koppiin, näillä saataisiin näyttävyyttä radallemutta tämä on vaan minun mielipide.
Kalle Raatikainen #92#
[/quote
Oisin pitkälti samaa mieltä.ja mitä auton hintaan tulee niin käytettyjä on kyllä tarjolla,itse"uusasin" just auton 150 sähköinen.