Etuvedolla pikaisesti kokeiltuna GT Ride -> Volante sekunti pois kierrosajasta (matala 17sec vs. matala 16sec) ja kierrosta parempi tulos. Vaatinee hieman säätöä autolle vielä, mutta yleisesti ottaen on tarkempi ajaa ja kait sitä pitoakin on enemmän. Vauhdin tuntu oli mielestäni molemmilla kumeilla hyvin sama.
Hauskasti radion ajastin piippas hiitin loppuneeksi aina samassa kohtaa molemmilla renkailla joten olin jo epätoivon vallassa, että enkö tosiaankaan pääse näillä yhtään kovempaa vaikka auto tuntui pitävämmältä. Tulokset tsekkasin vasta myöhemmin kotona...
Hauskasti radion ajastin piippas hiitin loppuneeksi aina samassa kohtaa molemmilla renkailla joten olin jo epätoivon vallassa, että enkö tosiaankaan pääse näillä yhtään kovempaa vaikka auto tuntui pitävämmältä. Tulokset tsekkasin vasta myöhemmin kotona...

