Päävalikko
valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - Hanes_

#1
Milloin tämä uusi päätös tehdään sitten, että mahdollisesti onkin liian märkää?
#2
Myydään SmartCom headset sarja, joka on hyvinkin tarpeellinen kisatilanteissa mekaanikon ja kuskin välille. Ostettu viime kesänä uutena HF. Käytetty kaksissa kisoissa, toimii erinomaisesti, mutta nitrokisaamisen lopettamisen takia joutaa kiertoon.

Hinta: 350€
Sijainti: Porvoo-Vantaa-kesän kisapaikat
#3
Myydään valmis Team Associated RC8B4.1 Nitro, tarvitset vain ohjaimen ja pääset baanalle.

Auto ja kilkkeet on hankittu toissa kesänä, ajettu SM sarja melkein täysin, sekä muutama treenipäivä. Koneella on ajettu yhteensä 3kpl 5l kannullista, huollatettu joka talvi, toimii edelleen hyvin.

Autoon päivitetty LRC C ja D palat, metallinen servosaver. Mukaan säätöpaloja, ilmanputsareita, asson uusi orkkis kytkin, melkein täysi bensakanisteri, bensapistooli, bensapullo, tulppa-avain, hehku, starttiboxin uusi rulla, 2 vihreäksi maalattua koria, jotain renkaita jos haluaa ja kaikkea sälää.


Alusta: Team Associated RC8B4.1
Servot: AGF A81BHSW High Voltage 35KG/ 0.075S
Kone: O.S.Engines O.S. SPEED B21 Adam Drake 3 Off-Road Combo (Future RC sisäänajama)
Starttiboxi: Ultimate Racing Starterbox (sisältää 2 akkua)
Vastariakku: Absima
Kytkin: REDS

Hinta: 950€ / Järkevä tarjous. Kuulemma 6v tarvii krossimopon.

Mukaan ei tule vastaanotin, eikä ponderi.

#4
Ajetaanko Äänekoski sisällä matolla? Muuthan ajetaan turffilla... 
#5
Siirretään, ajateltiinkin, että vahingossa meni väärään ryhmään.  :azn:
#6
RC-kerhot ja -radat / Vs: Salon crossirata
09.04.25 - klo: 20.49
Eiköhän pitäisi, koska siellä ajetaan tulevana kesänä myös M8 sarjan kilpailu.
#7
Tämä on mielenkiintoinen aihe ja näkisin, että ehdottomasti stokki luokilla onroad ja offroad pitäisi olla SM arvo jos määrät täyttyvät. Maailmalla porukka kuitenkin erikoistuu stock luokkaan, niin miksi ei mahdollistettaisi kyseisessä luokassa SM kilpailemista myös?

#8
Itse sanoisin, että tuntuma on suurimmaksi osaksi pitävä S2-10 luokan autolla, mutta riippuen profiilista, lämpötilasta jne niin saattaa olla liukasta, silleen sopivasti. Auton ohjaaminen ilmassa on haastavampaa kun foami ei elä samalla tavalla kuin kumirengas.
#9
Juu, tuota siinä tarkoitettiin. Muotoilua muutettu.
#10
S4-10 luokka on kyllä todella nasta lisä S2-10 ajavalle ja varsinkin oli todella makeeta nähdä kun Miska ajoi ensimmäiset ajonsa nelivetoisella autolla aamun treeneissä ja ajoi hienosti itsensä 3 sijalle S4-10 luokassa!
#11
Torstaina 3.10.2024 00:01 Hakkilan turffirata, sekä turistirata suljetaan molempien ratojen ratatalkoiden takia.

Vapaastitehtävät omaan tahtiin:

-Turistiradalta "letkut" rullakoihin ja oranssit mollat siistiin kasaan.
-Turffiradalta letkut ja kanttarit rullakoihin ja hyppyrit turistiradalle yhteen kohtaan siististi. Laidat irti ja turistiradan läheisyyteen.
-Turffien rullaus seinänviereen.
-Betonin putsaus lattianpesukoneella tms.

-turistiradan mattojen asennus ja krossiradan rakennus vanhalle turistiradalle.

Radat pysyvät suljettuina kunnes ilmoitetaan!
#12
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
28.04.24 - klo: 16.11
Alkukaudesta Schumin LD2, HW XR10 Elite Pro mikälie nopari ja Trinityn Slotmachine 13.5T kone, sitten LD3S kun julkaistiin ja siihen pitikin laittaa paljon painoa, että päästiin auton kanssa lailliseksi painon suhteen

B7 Julkaisun myötä lopullinen setti on nyt ollut

Asso B7
HW XR10 Pro Elite tms nopari
Exotek Eliminator 72/31 välityksellä.
STR servo
Aluohjauspalat
LD3 LW koppa kun se sopi  :grin:
JC Titaanivantit koska ne on kivan väriset
LRP Stock Spec 4100 akut HV jännitteissä.
Hiilikuituinen levy sähköjen alla
Paino: 1476gr

Ainoa mitä stock luokkaa varten hankkinut, oli 13.5T kone ja akut oli muutenkin uusimisen tarpeen niin hankin stockspeck akut samalla sitten.
#13
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
09.04.24 - klo: 13.30
Itse ainakin siirryn 8krossilla ajamaan kesäksi, koska on sekin vaan niin pirun hienoa hommaa. Stockilla sitten taas syksyllä, jos budjetti antaa niin eihän koskaan tiedä jos hankkii modin stokin kaveriksi.
#14
Käsitin, että yleisesti olisi tämä lanka. Itse ainakin odotan, että päästään ulos paahtamaan
#15
Autot vaan kasaan ni sit mennään! Ja vähä ratatalkoita...  :afro:
#16
Huomenna loppuu ilmoittautuminen kisoihin, eli eikun nimiä listaan.  :afro:
#17
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
15.03.24 - klo: 11.00
Heitän omat kokemuksen kehiin, ajanut nyt stockkia Schumin LD2, LD3 ja nyt viimeisempänä Asson B7:lla. Schumeissa ollut blingiä ja sitä ja tätä, mutta ei se vauhtiin ole vaikuttanut. Niitä on ollut vaan hauska hankkia, edelleenkin väitän, että Suomessa ajettava Stock luokka on halvin buggy luokka lähteä mukaan harrastamaan, kuten ollaan aiemmissa viesteissä monesti kirjoiteltu. B7 kun kasasin, niin kitti setuppi, muutamalla Karrin vinkillä ja sitten siitä hierottu mieleisekseen. Ainoat "päivitykset" metalliset ohjauskilkkeet ja titaaniset vantit. Vantit vaan koska ne sai sinisenä...  :grin: LD3 kori kävi vielä sopivasti, niin LW kopalla mentiin juuri luokan sallittuun painorajaan.

Sähköjen puolesta ollut HW Just Stock noparia, HW hipo hipo Pro Elite mikä lie noparia ja kaikilla on päästy ihan samaa vauhtia, eli omaa täysiä. Suurimman eron huomannut kun nyt hankin HW 13.5 G4 moottorin ja laitoin sen kiinni HW nopariin, niin oma fiilis, että tuntuu toimivan paremmin yhteen kuin aiemmin käytössä ollut Trinityn kone. Tai ainakin lämmöt on matalemmat.

Mutta se mikä luokassa on ihan parasta, että oma ajaminen on kehittynyt todella paljon, vaikka kerkeän ehkä sen kerran tai kaksi viikossa käydä ajamassa. Nyt viikonlopun forssiin lähdetään 3 viikon tauolla ajamisesta... Mutta sen tiedän, että kivaa tulee kuitenkin taas olemaan.  :azn:
#18
16 päivää ja FORS 6 pärähtää käyntiin seuraavanlaisella profiililla, ilmoittautumisia on tullut jo mukavasti, mutta mukaan mahtuu, FORS on myös oiva kisa tulla harjoittelemaan 23.-24.3 ajettavaan WJ kilpailuun!

#19
Ilmeisesti "stokki-SM" ei ole oikea SM luokka, vaan lisäluokkana mukana?
#20
FORS 5 By EuroRC lähestyy ja hienosti listoilla on jo 58 kuskia yhteensä! Vielä sunnuntaihin asti kerkeää tilaamaan FORS buffetin ilmoittautumisen yhteydessä. Kisaan ilmoittautuminen loppuu 8.2.2024 klo: 23:59

Kisan profiilista on tulossa seuraavanlainen.  :cool:

#21
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
10.01.24 - klo: 22.47
Täytyy sanoa, että pirun siistiä, että stock luokka on Äänekoskella mukana, itselle kyseinen viikonloppu ei vaan onnistu tulla kisaamaan, muuten olisi ilmo jo listoilla. Toivottavasti kisaan muutenkin tulisi lisää porukkaa.
#22
Onko 2024 kisoista mitään tietoa, edes karkeaa suunnitelmaa, niin osaisi työkuviot yrittää sovittaa, että pääsisi kisaamaan.  :azn:
#23
Kyl vaan! Kun saan sopivan pinionin kiinni autoon  :cheesy:
#24
Nyt on auto saatu säätöihin ja akullisia LRP 10.5t stock koneella. Ei voi muuta sano, kuin ihan saaaaaakelin hauskaa. Ihan sama fiilis kuin ekoilla kerroilla stokki tuupilla. Vahva huhu kertoo, että Tammikuun FORS:issa ajetaan myös stokki nelkkua, jos kuskeja tulee tarpeeksi lauteille.  :cool:
#25
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
13.11.23 - klo: 10.39
20 kuskia seuraavaan FORSssiin stock luokkaan tuli täyteen juuri  :cool:
#26
Minnekkään ei käsittääkseni ole virallisesti kirjattu, mutta mä tilasin Sammyltä tollasen 10.5 LRP. Jos saadaan tarpewksi kuskeja niin FORS sarjan säännöt menee ainakin vapaalla 10.5 koneella.
#27
Itse tuota 10.5t konetta meinasin siksi, että sillä ajetaan EOS sarjaa, silloin noi meillä käytetyt koneet perustuisivat sinne, vaikkakin kone on muuten vapaa. Kuten jenkeissä on 17.5 ja 21.5t jne.

Mutta tätähän pitää testata, tilasin itselleni 10.5t koneen, kattoo mitä se on sillä ja voi verrata sitten 13.5t. Harmi kun työt haittaa kesän harrastuksia, niin todennäköisesti ei tule kesällä ajettua 1/10 autoa, vaan panostan sitten patteri8 kisoihin, sen minkä kerkeää.

Menee vähän offtopic, onko 1/10 sm sarjaa mietitty vietäväksi kevät/syksy tai jopa talvi sarjaksi sisälle?
#28
Joo, eli samalla systeemillä kuin S2-10 luokkaa, Blinky mode ja 10.5 kone. 10.5t koneellahan ajetaan myös EOS stokkia. Itse tässä juuri ihmetellyt, että minkä 10.5t koneen tilaan.
#29
Kun tuo S2-10 krossi selkeästi nostaa päätään, miten neliveto stokki eli S4-10?  Itse ainakin olen saanut todella stokista intoa ajamiseen, niin meinasin kokeilla nelkkuun samaa, eli 10.5 kone ja blinky mode.
#30
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
31.10.23 - klo: 10.49
No jep,

Ja viime kisoissa juurikin kokeilin, iskeä ennakkoa enemmän, ehkä pääsuoran lopulla vähän saattoi vaikuttaa, mutta suurin haitta oli, että kone meinasi palaa  :grin:

Siistiä edelleen, että vaikka monenlaista moottoria on ja jotkut spekuloivat, että osa moottorista menisi lujempaa tms, niin kyllähän sen näki, että auton säädöt ja ajotaidot hommat taas ratkaisi.