Päävalikko
valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - madjack

#1
Jos palaa, myy mulle niin laitetaan takas kuntoon. Tuo Boltsin pulso oli kyllä kumma tapaus. Oli ohjainpuoleltakin käyny niin kuumana että oli sulanu varmaan 10 osaa irti.. :)
#2
Lainaus käyttäjältä: JAK - 23.09.07 - klo: 12.28
Sharkin kardaani meni poikki heti takatasauspyörästöstä ulos tultaessa, onko normaali ilmiö vakiokoneella   :azn:.

Mulla teki saman tempun vuosi sitten täysin vakiokoneella ja 6-kennosella akulla. Oli varmaan 3 akullista ajettu koko autolla. Ostin samanlaisen kardaanin uuden, eikä mitään ongelmia ole enää ollut vaikka on harjaton pannu ja 8-kennonen akku :evil: Veikkaisin valmistusvikaa.. Enpä ole muillakaan kuullut menevän poikki.
#3
Yleinen keskustelu / Vs: sähköneroja ??
03.08.07 - klo: 11.08
Kyllähän yleismittarilla pystyy mittailemaan joitakin komponentteja mm. fettejä. Itse laitoin kuntoon pulson 30A harjattoman autonoparin kun siitä nousi toimintasavut. Kolme fettiä oli palanu ihan kunnolla. Ongelmahan tuossa on se että vaikka vian paikallistaisikin, niin SMD-fettien saaminen suomesta voipi olla sitten hiukan hankalempaa. Ja vaihtotyökin on pikkusen hankalempaa kuin läpivienti komponenttien vaihto. En kyllä heittäis noita roskiin, jos itsellä käryäisi vaan viimeiseen asti pitää yrittää itse korjata :)

#4
Kannattaa myös kiinnittää huomiota juotoksiin. Itsellä oli huono juotos yhdessä moottorin piuhassa niin nopari+liitin rupes ottaa lämpöä ihan pelkästään tuosta syystä. Deansit on hyvä valinta akkuliittimiksi.
#5
Lainaus käyttäjältä: Duster1 - 03.07.07 - klo: 14.42
Tuossa Sharkissa kun mulla on Nuken sininen moottori niin aina kone pätkii hirveästi kun on aavistus kaasua, mutta sitten kaasulla ei pätki yhtään.

Itsellä on ollut sharkissa 3 harjatonta noparia, 2 eri harjatonta moottoria ja täytyy sanoa että tuo pätkiminen/nykiminen pienellä kaasulla vaihtelee myös suuresti eri nopareilla. Itsellä oli Nuken pannu ja castlen mamba säädin enkä koskaan saanut sitä täysin rauhalliseksi pienellä kaasulla. Samoin teki Pulson säädin tosin permax 400/4d koneella vaikka kuinka yritti ajotuksia säätää. Tällä hetkellä autossa on tuo permax ja Quarkin 33A. Ensimmäinen säädin, jolla olen saanut auton todella smoothiksi pienelläkin kaasulla..

Kannattaa vaan kokeilla eri optoita, niin eiköhän se parhaat asetukset sieltä löydy.
#6
Sähköautot / Vs: Rocket 400 -moottori
15.04.07 - klo: 10.32
Eipä tuosta kyselemästäsi moottorista ole tietoa, mutta en suosittelis tuota graupnerin 4.8v mottia ainakaan jos käytät 8-kennosta akkua. Taitaa olla sille vähän liikaa. Itse ottaisin riskin ja kokeilisin sharkin konetta (ehkä jopa sitä viri mallia) mini infernossa.. tosin enpä tiedä miten se nopari kestää sitä.