Lainaus käyttäjältä: Loomis - 04.05.14 - klo: 18.45Onko tietoa paljonko T8pro eroaa "Stoke N" TR8 KITistä? Voiko esim päivittää pro osilla?jatkoa/tarkennusta Jukan mainitsemille osille:
-pohjalevy, T8PRO 7075 T6 -alumiinia, Stoke N 6065 T6 -alumiinia
-iskarit, T8PRO kierresäätö, Stoke N klipsisäätö
-iskatornit, T8PRO koneistetut, Stoke N ei koneistetut (todennäköisesti tehty levytyöstökeskuksella)
-vetoakselit & kardaanit, T8PRO CVD, Stoke N CVD edessä, koiranluut takana sekä kardaanit
-diffien ulostulot, T8PRO kevennetyt, Stoke N ei kevennetty
-ackerman levy, T8PRO koneistettu sekä varustettu 3 säätöreiän holkilla, Stoke N ei koneistettu sekä ainostaan 1 reiällä (todennäköisesti tehty levytyöstökeskuksella)
-taka-aurauksen & antisquatin säätö, T8PRO säädettävissä holkeilla, Stoke N ei säätöä
muoviosat on täysin samat kummassakin autossa, joten niiden hajoamisesta ei ole pelkoa tai no joo, taipuuhan se ratakiskokin, kun oikein vääntää...

Ja täytyy tukee se kasimotti jotenkin ettei just toi moottori levy päse taittuun.

(päivitystä tarpeen mukaan)



