Päivititkö win 8.1 -> 10? Onko millaisia eroja tullut, esim suorituskyvyssä?
Harmittaa kun ei aurinko meinaa paistaa kunnolla.
Harmittaa kun ei aurinko meinaa paistaa kunnolla.
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikko
Kiitti vinkeistä!
Lainaus käyttäjältä: Juha-Matti - 02.04.15 - klo: 09.45
ei varmaa tartte sanoo enempää kuin kuva kertoo
Lainaus käyttäjältä: s.heinonen - 20.01.15 - klo: 20.28
On uusi tekniikka kyllä aikamoista p****a..

Tosin noparikin joskus tekee niin että kesken ajon alkaa vilkuttaa punasta eli cut offia vaikka akku olis lähes täys. Akku irti ja takas niin alkaa taas pelittää.
Suomessa maksaa 23 euroa ja bulgariassa oli joku kauppa missä oli kympillä mutta toimitusaika on varmaan mitä on..


¨
Eli käytännössä helppo se on korjata.
en ikinä ennen ollut sitä käyttänyt mutta nyt huomasi että on siitä jotain hyötyä. Nyt siis ennätyksenä 2:10.730.
mutta tekevälle sattuu. Kesällä ajelin Madilla ja isä ajoi Slashilla, pienen kommunikaatiohäiriön seurauksena jyräsin Slashin perän yli :D takaa olka-akseli meni vaihtoon, ei muuta.
Lainaus käyttäjältä: Pauli4x4 - 20.12.13 - klo: 14.57
Sanotaanko niin, että sitä ongelmaa on YRITETTY korjata.Kaveri osti kesällä Kruiserin, ja niin ne tikut sieltä lähtee kälppimään edelleenkin ihan samaan malliin kuin ennenkin, kun oikein kunnolla pommittaa menemään!

Lainaa
Totta, en olekaan koskaan ajatellut tuolta kantilta asiaa, kun olen harrastanut Madeja vain nitroina. Ongelmahan on syntynyt siis ilmiselvästi siitä, että alun perin nitroksi suunniteltu auto on muutettu sähkömalliseksi, ja näin on jäänyt tuo levyjarru tietysti pois paketista, jolloin jarrut on tietysti siirtyneet pelkälle taka-akselille. Aina sitä oppii jotain uutta kun näitä asioita käy läpi!Sullahan tais olla itse tehty tuo sähkökonversio, mutta oliskohan niin, että tuo sama "ongelma" ihan alkuperäisessä Twin Forcessakin, vai onko siitä jo alunperinkin jätetty tuo laakeri pois?

Lainaa
Ainakin eräs erikoisversio oli RCX-malli, joka oli varustettu kahdeksalla iskarilla, että olisikohan sulla sitten se? Niin paljon jo kerennyt aikaa vierähtämään niistä ajoista, että ei oikein enään muista kunnolla kaikkia yksityiskohtia näiden vehkeiden alkutaipaleelta!

Lainaus käyttäjältä: Pauli4x4 - 20.12.13 - klo: 14.19
Suurin hyöty tuossa modissa tulee kuitenkin ehdottomasti siitä, että kardaanit eivät enään lennä h**vettiin rankemmassa hypytyksessä, niin kuin vakiokardaaneilla on tapana. Tämähän taas johtuu siitä että nuo muviset tukivarret pääsevät sen verran vääntymään, että koiranluut muljahtavat pois paikoiltaan, ja todennäköisesti häviävät lopullisesti siinä samalla.
Mulla on tuossa omassa Original Madissa kyoshon universal kardaanit ristinivelillä, jotka on toimineet oikein hyvin. Tosin kerran takakardaani napsahti poikki ihan pelkässä paikaltaan kiihdytyksessä, mutta taisin saada sen silloin takuuseen, kun taisi olla jonkin sortin materiaalivirhe siinä kappaleessa.
Kruisereissahan ei sitten ole muuten tuota vanhan mallin yksisuuntalaakeria enään ollenkaan. Ilmeisesti Kyosho huomasi että ei siitä ole juurikaan mitään hyötyä, ja kun toimivuus oli välillä vähän niin ja näin, kun likaantuessaan eivät välttämättä pitäneet kumpaankaan suuntaan enään.
Onkos muuten kovinkin jäykkä alustaltaan tuo kahdeksalla iskarilla ja kovilla punaisilla jousilla varustettu Madi? Vai onko nuo edes alkuperäiset Kyoshot? Muistan kun omani ostin joskus kymmenen vuotta sitten, niin jo neljällä iskarilla oli nuo punaiset jouset vähän liikaa omaan makuuni, joten ne vaihtuivatkin äkkiä Kyoshon omiin keltaisiin super soft hop-up jousiin.
suurin vikahan siinä laakerissa oli se että peruutus ja jarrutus tapahtuu pelkästään peräpäällä. Sai sillä hyvin käsijarrukäännöksen tehtyä mutta pakki on sitten käytännössä hyödytön muualla kun asvaltilla.