Koska ei ole juuri Cartenista kokemusta, niin vastaan puhtaasti melko vastaavan auton (xpress xm1s) kannalta, kun alustana on matto. Edessähän xpressissä on spooli/lukko eli puhtaasti sen pohjalta sanoisin etudiffiin jotain hyvin jäykkää öljyä, tyyliin 500 000cSt - 2 000 000cSt. Taakse sitten jotain väliltä 3000cSt - 7000cSt oman mieltymyksen mukaan. Myös hobbyfactoryltä saattaisi saada vinkkiä mitä diffeihin kannattaisi laittaa. 5000cSt etudiffiin kuullostaa todella ohuelta, mutta kokeilemallahan se selviää. Ja nämä siis jos ajetaan tosiaan matolla "minitouringia". M210R plus mallissahan näkyy myös olevan spooli edessä jo vakiona.

. Voisi sanoa, että vauhti oli koko päivän kohdallaan.
.
. Taitaapa olla ekaa kertaa muutamaan vuoteen kun jopa odottaa innoissaan mahdollisia kisoja tietäen, ettei sitä ylipitävää mattoa olisi enää luvassa.
. Itse sain kuitenkin erät ajettua hiukan varmemmin loppuun asti ja paalulta finaaleihin, kuitenkin tietäen, että aivan limiitillä saa ajaa jos voiton haluaa. Ekassa finaalissa olikin hyvää vauhtia kunnes rytmi katosi hetkeksi ja pienen virheen saattelemana kolmanneksi. Kärjen sai vielä ajettua kiinni ja viimeisessä hypyssä sai sisälinjan kiinni. Ulostulossa kuitenkin itse ihan vähän leveäksi tai Jussin auto kääntyi hiukan tiukemmin josta seurauksena kevyt osuma Jussin takakulmaan ja tottakai Jussin auto nurin etusuoran alkuun. Itseni tulkitsin syylliseksi ja kiltisti odottamaan samalla katsoen, kun Juuso ja Martti menee ohi. Maaliin sijalla 5. Seuraavatkin finaalit sujui vauhdillisesti kohtalaisen hyvin, mutta jostain syystä aina kun autolla oli mahdollisuus päätyä nurin, se myös päätyi. Kuitenkin 2 erää peräkkäin toiseksi ja kakkossija alkoi jo näyttämään varmalta. Kunnes viimeisessä finaalissa meni aivan kaikki persiilleen ja auto kieri koko ajan jokaisesta kivestä ja pompusta nurin. Maaliin sijalla 5. ja rappusilla kuuli Martin yltäneen toiseksi, joten sinne suli se kakkossijakin. Tämän jälkeen oli pakko lähteä hieman etäämmälle rata-alueesta "puhaltamaan" eikä fiilis ollut noussut vielä yhtään palkintojen jakoonkaan. V**utti ja rankasti vaikka nykyisin SC4 luokassa pitäisi olla 3. sijaan ihan tyytyväinen, mutta kun finaaleissa pienikin virhe kasvoi aina suureksi, niin vähemmästäkin hajoaa pää