Hotelli varattu. 
Riku

Riku
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikko

Mutta kun mies laittoi alkueriin pehmeää seosta ja sai auton kohdalleen niin ei ollut itsellä mitään asiaa vaan siinä katkesi se TQ-putki jonka vielä kynsin ja hampain sain Joonaa vastaan pidettyä. Bestläpit taisi olla siinä vaiheessa Mikolle jonkun 0,2s turvin..
) joutuu SC kisan starttaamaan jos ei halua että Simonen on rinnalla.. Oma pieni osuma Mikon autoon shikaanien jälkeen ja se sekunnin odottelu myös aiheutti sen että kolme rinnan keskiastrohyppyihin.. Selvisin parhaiten ja sain nykäistyä kaulaa ja se siitä oikeastaan.. Hyvä ajo loppuun ja eka finaali minulle. Kaksi seuraava meni sitten sen opetteluun että miten sahataan omaa oksaa alta pois.. tssiiihhhh..
Yliyrittämistä ratkaisun nopeuttamiseksi ja vaihteleva keli ja ja ja.. Selitykset ei auta ja taas samassa tilanteessa kuin Jkylässä, pitää voittaa ja paremmalla ajalla kuin Mikko, jolla nyt jo 4s parempi tulos.
Ai juu, onnittelut vielä Heikkilän Mikolle joka tällä kertaa ei joutunut tulosvertailuihin vaan ajoi HIENOT vedot koko päivän ja ansaittu kolmas sija! Onnittelut myös Thusbergille nelkun voitosta, vauhti näytti nousevan koko päivän ajan!
) kun auto oli vähän viritelmämallia.. Mutta nelkun alkuerässä sitä vasta ajettiinkin todella imartelevan hienosti että sai vauhdin heti päälle ja aina kun auto kulki niin tilaa oli, KIITOS!! Niinpä sieltä tuli sitten sateen peruuttamien finaalien ansiosta ysipaikka ja vaikkei päässyt finaaleja nauttimaan niin todella hyvä fiilis jäi ekan kisan pistesaaliista.. jospa kerkiäisi ajamaan koko sarjankin vielä loppuun!
Lainaus käyttäjältä: bcan - 13.06.13 - klo: 22.51
On kyllä tarkotus pitää rata auki perjantaina jos vaan keli sen sallii. Tässä oli ny vaan pieni kommunikaatio katkos mun osalta

No, ehkä sitä kuitenkin pidetään vielä nykyiset kamat tallissa, sen verran tiukkaa ja tasaista oli Joonan kanssa! HAUSKAA!

Loppufinaali olikin sitten vielä radasta nautiskelua ja Joonan kiinni yrittämistä mutta nuorimies ajaa kyllä niin nättiä ja siistiä kun rauhassa saa ajaa että niinhän se Joona vei ansaitusti 3-1 finaalit.


Lainaus käyttäjältä: pande-72 - 04.03.13 - klo: 23.31Lainaus käyttäjältä: Bigbear - 04.03.13 - klo: 23.18Viime vuonna tikkurila cuppia ajamassa käyneenä totesin että kun profiilia ei ollut muutettu niin ero kärkeen omalla kohdalla kapeni,ei kasvanut.
Jos joillakin radoilla profiili pysyy samana, niin miksi ette käy treenaamassa siellä? Ei tarvitse edes ottaa vapaata töistä kun voi käydä ihan vapaapäivänä treenaamassa. Kisakylät ovat niin lähellä toisiaan, ettei matkustaminen ole mikään kustannus. Säännöksi voisikin luoda ettei profiilia muuteta kuukauteen ennen kisoja, jotta kaikki ehtii treenaamaan radalla.
Ja scwc3 kisassa 1/3 laskentatavalla tuli pataan verratuna 2/3 laskentaan.

Lainaus käyttäjältä: bcan - 04.03.13 - klo: 23.43
Järjestäjä päättää kisaformatin sarjasääntöjen pohjalta.
En kuitenkaan tarkoita sitä etteikö muutoksia voisi ehdoittaa. Täytyy kuitenkin kunnioittaa kulloisenkin kisajärjestäjän päätöksiä.
Kyllä Turussa osataan ainakin sisäratoja tehdä! Tuonne täytyy päästä vielä keväällä ajamaan 
Lainaus käyttäjältä: micsa.fi - 15.02.13 - klo: 09.43
Rata on auki viimeistään klo 11 eli kaikki kisaajat tervetulleita treenaamaan!
Lainaus käyttäjältä: MirosHima - 21.01.13 - klo: 17.20
Viime kesän cupissa ei tainnu pahempia ylilyöntejä kyllä ilmetä. Kesä ja kärpäset tuntuu rauhottavan tunteita.
Sisäradoilla on se ikuinen ongelma jos pienemmilläkin autoilla, tilaa ei ole ja siitä syntyy sumppuja joka aiheuttaa kiristelyä.
Ite olisin epävirallisen sarjan kannalla ensikesälle vielä.
Jyväskylässä varmaan voitaisiin ajaa myös SC Cup kisa kesällä, jos ei rallin aikaan tarvis tällä kertaa ajaa.
Lainaus käyttäjältä: Nicke - 19.01.13 - klo: 13.48Lainaus käyttäjältä: Heuli - 19.01.13 - klo: 13.19
Nykyisillä kisaajamäärillä ei Maastosarjaan sovi SC-luokkia samalle kisaviikonlopulle. Kaiken lisäksi tällä hetkellä ajettavat kansalliset crossikisat joustavat tilanteen mukaan (kisan siirto sateen takia jne.) mutta SC Cuppilaiset tuskin tykkäisivät jos luokka perutaan Maastosarjan SM-kisojen siirron takia. Siksi on paljon parempi että on erilliset crossi- ja SC-sarjat.
Nykyisillä kisaajamäärillä mahtuisivat kyllä, mutta kasvuvaraa ei kieltämättä hirveästi ole. Toki erilliset kisat on parempi ja itseasiassa ainoa pidemmän päälle toimiva ratkaisu, mutta saadaanko niitä järjestettyä?
Tämä on varmaan asia mikä kannattaa miettiä kunnolla läpi, varsinkin nokian toimitsijapuutteen jälkeen. Nyt ei edes ole muita kisoja lähekkäin häiritsemässä.
Lainaus käyttäjältä: Nicke - 19.01.13 - klo: 13.05
Ja yksi asia nokian kisasta mitä kukaan ei ilmeisesti ole ymmärtänyt. Miksi ei ollut tuomarointia? Koska sinne ei saatu toimitsijoita. Jos on vaikea saada edes yhtä pätevää tuomaria paikalle, niin miten käy kun tarvittaisiin koko organisaatio, olisiko koko kisaa ylipäänsä ajettu? Voidaanko edes nokian kokoisella radalla ajaa virallista kisaa?

Lainaus käyttäjältä: Bigbear - 13.01.13 - klo: 14.32
Onko eräkohtaisia tuloksia?