Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Sinclair

Sivuja: [1]
1
Team Losi / Vs: LOSI trukki 1:36
« : 30.11.09 - klo: 22.52 »

Micro-T:n kyytiin mahtuu 480mAh lipo ilman mitään modauksia.


Mikäs on tuon Lipon tarkka nimi ja mistä saa, ja siihen tietysti sopiva laturi olisi?

Itsellä on kyllä lipo-laturi (Fullymax FBC-3025, säädettävä 300-2500 mA), jota käytän 2s 2200mah lightmaxien latailuun (e-revon ruokaa)...
Mutta siinä tosiaan Traxxasin liittimet...

2
Team Losi / Vs: LOSI trukki 1:36
« : 30.11.09 - klo: 13.39 »
Suuret kiitokset ja kunnioitukset Kumiankalle.  Juuri tälläistä vastausta kaipasinkin.   :cheesy:

Eli Mini-T lähtee tilaukseen Sabesta...ja sehän on vielä 10e edullisempikin.  :mrgreen:


Toinen kysmys vielä, olen kyllä lukenut tämän Topicin kannesta vakkaan, mutta edelleen on jotenkin jäänyt epäselväksi, että mikä olisi se paras akkuhankinta ajoajan lisäämiseksi? Onko 1s lipojen hankinta se fiksuin valinta?
Auto tulee kyllä ihan 100% sisäkäyttöön, eli nopeutta tuskin tarvii lisää...ainakaan paljoa.  :lol:

p.s. Saapa nähdä mitä olohuoneen sohvan vallannut mr. Dobermann on mieltä pikku sittiäisestä, ainakin ulkona ollessa on E-Revo VXL saanut välillä hammasta.  :grin: :grin: :grin:

3
Team Losi / Vs: LOSI trukki 1:36
« : 29.11.09 - klo: 22.18 »
Jahas, näin talven tulessa (ehkä :shocked: ) on tullut vilkuiltua näitä mini-Z/micro-T vehjes juttuja läpi.
Pohdinnan jälkeen vaihtoehtoina on oikeastaan vain Micro-T tai Micro-DT, koska tilat ovat suht. pienet.
Olkkariin saa sellaisen 5-6 metriä pitkän ja 2-3 leveän radan väsättyä. Eli kumpaa lähtisitte suosittelemaan k.o. radalle T;tä vai DT;tä? Vaiko tyystin jotain muuta? :O



4
Laitoin tämän tuonne "Voiko sähkö autolla ajaa talvella" osioon, mutta laitetaan nyt varmuuden vuoksi tännekin.


Eli:


En tiedä onko joku postannut vastaavasta asiasta, enkä jaksa etsiä. :P

Mutta huomasin juuri että lumen kertyminen vanteiden sisäpintaan ei olekkaan ihan pieni ongelma. E-Revo vxl jyrsi hexat melkein pyöreiksi etuvanteista kun lunta oli tarttunut vahvasti vanteiden sisäpintaan. Lisäksi takagummi otti ja irtosi kiinnityksistään, liekö se edesauttanut etuventeiden kohtaloa, kun en heti huomannut kumin osittaista irtoamista, joka täytti renkaan lumesta, eli epäkeskolla mentiin...


Mutta tästä eteenpäin "suljen" vanteet tavalla tai toisella, tai sitten vaan etsiskelemään Liquidista umpinaista vannetta...Tällästä tällä kertaa, elekää tehkö samaa mokaa. :D

5
En tiedä onko joku postannut vastaavasta asiasta, enkä jaksa etsiä. :P

Mutta huomasin juuri että lumen kertyminen vanteiden sisäpintaan ei olekkaan ihan pieni ongelma. E-Revo vxl jyrsi hexat melkein pyöreiksi etuvanteista kun lunta oli tarttunut vahvasti vanteiden sisäpintaan. Lisäksi takagummi otti ja irtosi kiinnityksistään, liekö se edesauttanut etuventeiden kohtaloa, kun en heti huomannut kumin osittaista irtoamista, joka täytti renkaan lumesta, eli epäkeskolla mentiin...


Mutta tästä eteenpäin "suljen" vanteet tavalla tai toisella, tai sitten vaan etsiskelemään Liquidista umpinaista vannetta...Tällästä tällä kertaa, elekää tehkö samaa mokaa. :D

6
Sen takia kannattaa omistaa jossain vaiheessa uusikin auto, jotta ei tunnu käytetyt aina niin kovin väljiltä kamppeilta.

Toi muuten toimii naistenkin suhteen. Sori lauantai-illan offtopic.  :afro:

7
Oletteko laittanut merkille ripustuksien väljyyttä?


Super-nobo kysmys, mitäs tuo tarkoittaa?  :huh: :lol:

8
Tepaja, minkä koon pinjonilla olet uskalutautunut ajelemaan noilla isommilla gummeilla?

Jabe, kiitos linkistä, mutta näyttäisi että 28 hampainen olisi tuon mukaan sopiva, joka on siis se vakio...
Joten uskoisin että pienempi olisi kuitenkin fiksumpi, vai olenko täysin hakoteillä?
Ja mielelläni tingin huippunopeudesta että osat pysyy ehjänä, kun kuitenkin jäällä olisi tarkoitus enimmäkseen ajella, nastoilla.


*EDIT* Tuo huippunoeus kohta tuossa, Jaben linkkaamassa laskurissa, näköjään vaikuttaa rajusti...sitä kun pienenti niin tippui pinjonin koko huomattavasti.

Eli täytynee katsella ilmeisesti jotain 20T luokkaa olevaa pinjonia...

9
Niin josko joku tietäisi että, monikohampainen pinjoni kannattaa tuohon Revoon vaihtaa, 1/10 Rustlerin renkaita varten?

Jotta pääsen tekemään tilauksen Liquidista, Kiitos. :grin:

10
RC-kerhot ja -radat / Vs: Jyväskylässä ratoja?
« : 03.11.09 - klo: 12.40 »
No perhana eihän miulla ole kuin foamit alla...

Pitänee laittaa kyseiset renkulat tilauksen alle. :)

11
Kiitos ekasta vastauksesta, se oli hyvä alku. :D

Renkaat on siis 1/10 Traxxas Rustlerin takarenkaat + vanteet, mutta koska ajattelin sorvata noista nastarenkaat niin halkaisija saattaa kasvaa vielä hieman lisää.

Autossani pitäisi olla ihan vakio-pinjoni.

Pitääs tsekata tuo Liquid.

12
Nobo taas kyselee. Ja jos k.o. kysymyksestä löytyy jo tietoa foorumilta en sitä ole huomannut, mutta jos se jossain on niin linkatkaa kiitos.

Eli, tilasin tuossa 1/10 renkaat vanteineen Revoon, ja ilmeisesti nyt olisi pinjonin vaihto edessä.

1. Millaisen pinjonin tarvitsen?
2. Mikä on pinjoni, oletettavasti joku ratas? :D
3. Onko vaikeakin vaihtaa, miten vaihdetaan?
4. Mistä kannattaisi ostaa? (Asun Keski-Suomessa matkaa Jyväskylään 60 km ja Tampereelle 140 km.)
5. Olisiko joku vanhempi ja viisaampi tekemässä tilausta esim. Tower Hobbiesiin? Että voisin tilata "siivellä" kun en vielä ole sieltä mitään osannut tilata...maksan tietysti kuluista ja vaivasta.

Eipä tänään muuta, kiitos jo etukäteen jos joku vastaa asiallisesti.  :wink:

13
RC-kerhot ja -radat / Vs: Jyväskylässä ratoja?
« : 02.11.09 - klo: 22.49 »
Pääseekös tuonne joskus käymään? Ja jopa mahdollisesti hieman ajamaan?
Olen aloitteleva kuski, mutta kiinnostus sisärataa kohtaan olisi suuri, täällä kun niitä ei ole.
Matkaa tosin Jyväskylään tulee n. 70 km, joten mitään kuukausiamaksuja ei voi kyllä ruveta maksamaan...Mutta voin mie kertamaksun maksaa. :)

14
Sitten on paha sanoa, itse kävisin kaikki 3 ohjelmaa läpi vielä varmuuden vuoksi, että onko pakki kadonnut molemmista Sport ja Training Modesta.

Ja ohjaimen trimmi on oikeassa asenossa?


Nää nyt on tälläsiä nobo ehdotuksia, kun en itsekkään vielä paljon mitään mistään tiedä, mutta jotenkin pitää yrittää auttaa miestä mäessä.  :tongue:

15
Sähköautot / Vs: Minkalainen auto 300e aloittelijalle
« : 31.10.09 - klo: 12.58 »
Nobo neuvoo noboa nyt.

Osta E-Revo VXL.

Pääsee lujaa, mutta aluksi voi ajella hiljempaa training modella, hylkii vettä, hylkii hajoamista, toimii myös mattoautona sisällä mitä parhaiten. On niin maan kerpeleen RTR, kaikki on vehkeessä valmiina oikeasti, eli ei tarvii ostaa valmiiks parempia varaosia hajoamisen pelossa...no lipo akun joutuu ostaa erikseen + laturin.

Tosin jos ostat Suomesta hinta pompsahtaa 350 nurkille + lipot. Mutta saat ainakin auton joka ei hajoa juuri millään. JA mega plussana toimii myös talvella vedensietokykynsä ansioista.

E-Revo VXL, sen Jeesuskin ostaisi.  :afro:

16
Öh olet varmaankin katsonut ohjekirjasta noparin säädöt?
Ettei vaan olis Race Mode päällä jolloin pakin tilalla on vain jarru...

Sivuja: [1]