kysytäänpäs cut-offista sen verran että mihin kennojännitteseen olette laittaneet? mulla drift master turbo+säädin turistissa ja jos laittaa 3,2v niin akut tulee ajettua vain osittain tyhjiin. Ajon jälkeen mitatessa akut 6,7v Ilmeisesti kuormitus notkauttaa sen verran. Varmaan ihan turvallista laittaa 3,0 vai peräti 2,8v?






















En mä olis tuossa uskaltanut vedellä. Edes puolikaasulla.
Ei heti tule mieleen missä nuo ei riittäisi! :lol:

Ei tuota kyllä 6s ja mamba setille ole tehty. Korkea painopiste, lyhyt akseliväli jne ja sitten se 70-80kmh (?) vauhtia niin ihan mahdotonta pitää kurssissa vaikka kuinka olisi "säädöissä".
Käänsin takaisin ja kesti vielä 2 akullista. Ihme että edes sen. Samalla asensin taakse kallistuksenvakaajan. Pikaliimalla vielä töpöttelin kiveniskemät.
Kova on lama jos ei ole varaa ja rahkeita osallistua suomen AINOILLE oikeille messuille? Ja sellainen vinkki vielä kauppiaille että yksi oikea malli lajiaan näytille / hiplattavaksi (ehkä jopa radalle ajoon?) ja tilauskaavakkeita ja kyniä pöydille=pistämme postissa kotiin tulemaan kun tässä vaan (messuhuumassa) nimeä laitat alle. Sama juttu varaosissa yms. Hyvät kuvat, tiedot, neuvot kauppiaalta ja kaavakkeeseen tilausta. Varmasti toimii! Ja sen messufiiliksen josta jokainen kauppias hyötyy syntyy juuri siitä että kaikki kauppiaat tulee paikalle. Homma alkaa ruokkimaan itse itseään.









