Päävalikko
valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - sasu`

#1
Millasilla tasauspyörästöillä porukka ajelee? Avoimilla, kiinteillä?
#2
Näkyy myös täälläkin, tosin vaikuttaisi ettei tuo heijastava pinta ole lattiaa vaan pöytälevyä.
#3
Sähköautot / Vs: Asso Talk
03.03.10 - klo: 20.29
Simmikseltä ostin eli tuolta wanhan pisteen "loppuunmyynnistä".

Kartioratas löytyy jo muttei ulostuloja, no, pitää tilata nekin.

-Sasu
#4
Sähköautot / Vs: Asso Talk
03.03.10 - klo: 17.57
Nostellaan taas,

Eli ostin assooni (tc3) tuon oneway-laakerin eteen. Ratas tuli myös ostettua, mutta ne "ulostulot" puuttuvat. Ja mitä muuta tuohon mahtanee vielä tarvita että sen saisi autoon kiinni?

+ Tarvitseeko toi oneway mitään spessurasvoja tjms voitelua?

-Sasu
#5
Sähköautot / Vs: Asso Talk
19.02.10 - klo: 18.36
Kiitoksia, edellinen kori tuli siis ostettua ja todettua vääräksi kun ei nimenomaan akselivälin puolesta sopinut.

-Sasu
#6
Sähköautot / Vs: Asso Talk
19.02.10 - klo: 18.17
Associatedin akseliväli, pitäis kori ostaa? Auto työpaikalla niin vaikea päästä mittailemaan...
#7
Itsellä molemmissa päissä 100% lukot, eli kuuladiffit lukittuina kokonaan. Omasta mielestä paljon parempi ajaa vrt. avonaiset/toinen lukossa.
#8
Alkoi pelaamaan ihan ok kun vedin sensorin johdon kokonaan muualta kuin ennen (kulki lähellä moottorin virtapiuhoja).
#9
Muutama lipollinen ja yksi nimhiläinen tuli ajettua uudella tekniikalla, kunnes jokin lopetti leikin kesken ilmeisesti kosteuden takia:





1isona

2isona
#10
Nopeudensäädin ei hirveästi kuumaa ota, en nyt tiedä kuinka lämpiminä noiden kuuluis käydä mutta omasta mielestä melko viileänä.

Sensorillinen moottori ja täysin uusi. Sensoripiuhakin täysin uusi.

#11
Ongelmia taas...

Eli sellaista että auton tehot välillä "aaltoilevat". Välillä tuntuu että ruutia on mukavasti ja esim. 2min päästä auto taas "hyytyy" (pudottaa tehoja n.30%) hetkellisesti tai pidemmäksi aikaa (5sekuntia -> 1 minuutti).

Moottorina lrp:n 9,5kääntönen eraseri, ja radiona 27mhz kyosho.

Akkuina gm:n 5000mah 2s lipot.

Voimansiirto ok, eli ei mitään ylimääräisiä rutinoita/hankauksia.

Ideoita?
#12
DIY / Vs: Omatekoiset osat
11.02.10 - klo: 22.12
Kobolttiterät ei oo ainakaan hirveesti kulunu, mitä nyt on tullut kokeiltua.
#13
Radiolaitteet / Vs: Radiolaitteet
10.02.10 - klo: 21.20
Saako suomesta vielä ko-propon ex-11:seen vastareita?
#14
Radiolaitteet / Vs: Markan gigaradiot?
10.02.10 - klo: 20.15
Radiolaitteista vielä. 2,4ghz radiossa on module, ja receiver. Mikä ton modulen funktio on? Lähetin?

http://r2hobbies.com/proddetail.php?prod=rcps2806001
#15
Pakoputki?  :grin:
#16
Radiolaitteet / Vs: Markan gigaradiot?
07.02.10 - klo: 13.11
Nyt selaillut r2hobbiesin sivuja ahkerasti ja siellä olis halvalla muutakin osaa turistiin, mutta onko toi "uus" eurglen rattiradio mistään kotoisin? Se nyt on varma että tosta 50e kapulasta ei kannata odottaa mitään ihmeellisyyksiä, mutta onko siinä mitään merkittäviä eroja esim. n.100e futabaan verrattuna?

-Sasu
#17
Näyttää hieman hölmöltä, ainut järkevä mitä omaan nuppiini juolahtaa on se että siirtäis nupin alkuperästä akselia hieman eteenpäin.
#18
Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 28.01.10 - klo: 21.03

Tuo johtuu puhtaasti siitä että kyseinen nopari ei toimi sensorittomana.

Näin olikin, hain tänään moottoriksi lrp:n eraser 9,5 brushlessin ja taas pelittää. Kiitoksia.

-Sasu
#19
Se on asia erikseen, pääasia kuitenkin että mennään kylkimyyryä  :laugh:
#20
Onhan noita ruostutettuja moottoripyöriä ollut jo muutamanvuoden ajan vähän aktiivisemmin katukuvassa. Kyllä nekin jossainvaiheessa katoaa.

#21




Jos niitä ajokuvia seuraavaks...
#22
DIY / Vs: Omatekoiset osat
31.01.10 - klo: 22.10


Ylädekki ja akkupidike tuli tehtyä. Mistä porukat tota hiilikuitua tilailee?

-Sasu
#24
Vaihdoin noparin ja väliaikaisen moottorin, ja tein uuden akkupidikkeen ja ylädekin.

#25
Onkelmia onkelmia...

Eli hain lrp:n sphere brushless + brushed -nopeudensäätimen, käytettynä.

Tänään laitoin autoon kiinni (harjaton setup), nopeudensäätimen setup toimii täysin normaalisti (kaasu -> set -> jne), mutta silti moottori ei ota pyöriäkseen. Moottori sensoriton eli hall-anturin paikka on tyhjänä nopeudensäätimessä. Johdot katsoin moneen kertaan eikä niissäkään tuntunut olevan mitään vikaa. Nopeudensäätimen valot toimivat normaalisti annettaessa kaasua ja jarrua jne, mutta moottori ei pyöri. Missä vika?

-Sasu
#26
Onko tässä nopeudensäätimessä nyt lipo cut-offi? Jännitteen puolesta näyttäis lipotkin kelpaavan mutta tajuaako toi jännitteen aletessa laittaa pelin poikki?
#27








Asson tc4:nen alla ja Hong Norin koppa päällä.

Moottorina orionin vortex, varmaankin ostettava tehottomampi moottori kun tuntuu ettei paikat kestä. 100% lukot edessä ja takana (jäykät akselit).

#28
Sama auto. Tuli ostettua ensimmäiseksi autoksi, autohan oli miltei orkkiskuntoinen silloin, lukuunottamatta etupenkkejä.
#29
Jatketaan nyt aiheella:

525 -92



Edellinen auto oli:

#30
Asson tc4:nen: