Nyt tuli sitten riivattua vkl vähä enempi nuudelia, jotain pari kolme tankillista. Nyt on jo oikeesti hyvä fiilis ja auto toimi hyvin eikä mitään hajonnut :mrgreen: Ohjaus servo vaihtui 33 kiloiseen Turnigyyn, keskidiffiin meni kolmas purkki Puttyä eli nyt sekin tuntus kyllä pitävän ok. Nyt kun sitten oli toi auto aika muttereina niin tuli keskityttyä kaikenlaisiin pikkujuttuihin kuten muutama nylppääntyny ruuvi vaihtus kuusiokolokantasiksi, sekä molemmat jarrut säädin lähemmäksi "iholle" eivät laahaa mutta ovat valmiiksi kasatussa autossa vähä hankalat säätää, tankojen kulmat tuli ehkä vähä edullisemmaksi ja nyt auto pysähtyy nätisti ja kyllä se nelivedolla ja lukitulla keskidiffillä onnistuu käsijarrukäännös vaikka se vaikuttaakin nyt molempiin päihin, pitää vähä vaan hanskalla tehdä esityötä
Sitten Jesiltä tuli toi JetPron Putki ja änkkä, kuvittelin että se vois tappaa vähän paukkua mut ei se ihan niinkään ollu, tuntumalta vois sanoa että laakeammaksi muuttu vetoalue mutta huutaa vähintään yhtä ylös ja puhtaasti kun domillakin. Sanomattakin lienee selvää että ääni on nyt miellyttävämpi murina kuin ilman vaimenninta. Putki meni nätisti paikalleen ainoastaan yhtä takapään ruuvin reikää jouduin vähän viilaamaan, vaimennin tietysti vähän lisää takapään painoa jos jotain miinusta tahtoo etsiä, ja sitten putken paisuntakammio tulee toisen takatornin ulkokautta niin uloimmat säädöt takatolppien asennoista käy mahdottomiksi käyttää, ottais putkeen kiinni, tämä ei kuitenkaan ole paha juttu korjata eikä tätä putkea ole alunperin vissiin monsuun tarkoitettukaan vaan krossiin joten oikeastaan tosi pienin muutoksin tuo meni paikkaansa, ja täydet pisteet annan omasta puolestani JetProlle
-Juha-