Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Wolfman500

Sivuja: [1]
1
Bensa-autot / Vs: 1/4 rc-rallicross
« : 05.02.12 - klo: 11.17 »
Joo takalasin meinasin itekin jättää auki, saapi sieltä kautta sammutettua... Minkä paksuisesta leikkasit nuo ikkunat?

2
Bensa-autot / Vs: 1/4 rc-rallicross
« : 04.02.12 - klo: 09.10 »
Nyt alkais oma alusta olla valmis, pitäis alkaa tota Savapudelta hankkimaani Escortin koppaa sipistelemään tohon päälle... Minkälaisella konstilla muut on virittäny noita ikkunoita noihin koppiin, näyttäs et kaikki on pääasiassa joko maalannu tai teipannu ikkunoitten kohdat tummaksi tmvst, tai leikannu aukot reunoja myöden auki, ite mietin et jo leikkais aukot silleen että jättäis reunaan pienen kannaksen jota vasten vois jotain lexania tai vastaavaa laittaa vaikka sikafleksillä ja pikku poppareilla tai ruuveilla kiinni? Jos sisäpuolelle liimaa niin eikö ne jäis vähän liian syvälle?

3
Bensa-autot / Vs: 1/4 rc-rallicross
« : 05.01.12 - klo: 19.00 »
Järkyttävän hienoja kumpikin, ja käyttöäkin ajatellen nuo sisälokarit aika hyvä suoja, jotain tuollaista pitää koittaa itekin väkästellä, pohjalevyä ollaan jo piirrelty ja matskukin jo löyty tallista, niin eiköhän tuo jo tässä talviloman puitteissa ehdi aika pitkälle... Ainut miinus tuli että mulla nuo Nutechin akselit nykyisillä säädöillä on pikkuisen leveät ja pyörät tulee korista pikkuisen ulos, mutta eiköhän tuo selvinne...

4
Bensa-autot / Vs: 1/4 rc-rallicross
« : 26.12.11 - klo: 19.27 »
Kyllä se värkkäs niitä crossivehkeitä jo kakkoskopastakin, sen muistan ainakin että tehtaan ukot makas muutaman kisan jälkeen kaikki tutkimassa Martinin tekemiä alusta ratkaisuja, ja niistä ainakin se taka akselin nelilinkki pystyiskarikotelot kynäjousineen ilmaantui aika nopeasti myös nelosryhmän tehtaan Escortteihin, sitä en ihan varmaksi enää muista että oliko jo välikopassakin neliveto kokeilu, mutta tuosta kolmosestahan niitä jo tehtiin useampienkin verstaiden toimesta mm Zackspeed...

5
Bensa-autot / Vs: 1/4 rc-rallicross
« : 24.12.11 - klo: 19.34 »
On tullu seurattua tätä touhua jonkun aikaa ja tulin siihen tulokseen että pitäähän se meillekin joku häkkyrä tähän soppaan rakennella, Nutechin alustalle tää ois tarkoitus väsäillä, jätän aluksi etukardaanin pois, mutta tässä on ihan hyvät mahikset tehdä myös div.1 auto... Tosin tolle korille joka ainakin alkuun tulee oleen ykköskoppainen Escortti, ei löydy esikuvaa tietääkseni, Martin Scanche norjasta väsäili nelivedon vasta kakkoskoppaseen jota kävivät ihmettelemässä ihan tehtaan ukotkin aikanaan... no ei kai se niin tarkkaa ole  :laugh:

6
Bensa-autot / Vs: Nutech 1:5 autot
« : 06.03.11 - klo: 17.21 »
Ei kai nuo mitään mullistuksia oo, kaikkee bolt on palikkaa mitä Sjossinkin aiemmassa vehkeessä jo oli, suurimpina eroina varmaan erilainen polttoainesäiliö, joka mahdollisti kahden ohjaus servon käytön...

7
Bensa-autot / Vs: Nutech 1:5 autot
« : 27.02.11 - klo: 17.04 »
Tervehdykset kaikille pitkästä aikaa. Oma nuudelini on ollu paloina työpöydällä melko kauan päivityksiä odottaen. Suurin osa on jo toteutettu ja alusta on suurinpiirtein kasassa. Tuli vaan normaali puute vapaa ajasta enkä ole ehtinyt tähän juurikaan keskittymään. Toiveissa olisi nyt parin kk ajan tehdä tätä ja saada auto kesään mennessä ajokuntoon. Muutama onkelma on mutta ne eivät liene suuria. Työkiireet helpottivat hetkeksi ja on aikaa kurssipäivien jatkoksi harrastaakin taas pitkästä aikaa jotain  :evil: :evil: :evil:

8
Bensa-autot / Vs: Nutech 1:5 autot
« : 11.07.10 - klo: 14.50 »
Ite hommasin vaihtelun vuoksi Jesiltä Sand Storm Extreme kopan, onpahan vaan aika hulppeen näkönen vehje nyt kun alustaa saa uusilla kierrejutskilla pudotettua tonttiin. Koneeseen tuli laitettua Reedi, se alimmainen Alumiinipala joka pyttyyn tulee kiinni ei sopinut suoraan, oli tohon kinuski 35cc koneeseen erilainen pulttijako, no minä en viittiny pilata sitä alkuperästä lätyskää vaan jyystelin alumiinilatasta uuden. Kaasariksi tuli Walbron ryypytön kisamalli. Samalla vinguttelin Jettiporosta laippaa sopivammaksi pakoaukkoon kun olis jääny pikkupykälää muuten. Hommasin myös parit nopeammat servot ohjaukseen ja pienemmän tankin jottei näppityöt pääse loppumaan, eli ohjauksesta pitäs tulla sekä nopeampi että jaksaa vääntää pyöriä paremmin pehmeessä ajaessa. Vaan alkas jo pikkuhiljaa poltella päästä vähän ajelemaankin... työt edelleen jarruttaa harrastustani mutta eiköhän tuo ole ens vkl ajossa...
Vois koittaa kohtapuoliin laitella vähä kuviakin tänne ettei pelkäks kirjoitteluksi mene...

   -JUHA-

9
Bensa-autot / Vs: Nutech 1:5 autot
« : 24.06.10 - klo: 12.40 »
Mullahan kanssa kävi tossa kevät talvesta et kattokerhoon joutuessani katkes tulppa ja vanhaan koppaan tuli patti tulpan kohdalle, nyt mulla on oma viritelmä suojaus siinä.

10
Bensa-autot / Vs: Nutech 1:5 autot
« : 14.06.10 - klo: 20.40 »
Hieno on  :grin: Pääsispä omallakin jo uudistusten jälkeen kokeilemaan, muutama pikku kikkare vaan seilailee vielä maailmalla...

11
Bensa-autot / Vs: Nutech 1:5 autot
« : 07.06.10 - klo: 17.03 »
Jaah empäs oo tommottis huomannu siel, täytynee ottoo silmä käteen ja  :wink: Biltemaahan täältä meiän huudeilta ei löydy et se on joko original Nutech tai sitte Motonet laatua meikäläiselle...

12
Bensa-autot / Vs: Nutech 1:5 autot
« : 07.06.10 - klo: 06.03 »
Mistä oot Jesi ton kortongin tohon vetarin murrokselle napannu? Itekin katellu jotain sopivaa tohon kohtaan...

13
Bensa-autot / Vs: 1/4 rc-rallicross
« : 05.06.10 - klo: 07.57 »
Hienon näköistä menoa  :grin: , oon seuraillu tota touhua jo pitemmän aikaa. Onkos niitä muitakin korimalleja tulossa tarjolle, ei sillä ettäkö tuo eka koppainen Escortti on oma suosikkini kyllä mutta kaipaishan tuo vähän lisää väriä jos joskus jopa jonkinlaista kisantynkää pääsis noilla veteleen... Joku vois vaikka tarjoilla jotain koppaa mulle jos on tiedossa jotain...

14
Bensa-autot / Vs: Nutech 1:5 autot
« : 03.06.10 - klo: 20.08 »
Hey Jesi oon kuullu joskus että liika paino on vauhdin surma, siks pyrin keventämään mm. pienemmällä tankilla yms... ehkäpä tällänen vanha käppyräkin pärjäis teille kun pikkasen virittää ja te annatte tasoitusta noilla omilla "virityksillänne"   :grin:

15
Bensa-autot / Vs: Nutech 1:5 autot
« : 30.05.10 - klo: 18.52 »
Täällä ollu nyt vähä hiljasta lähinnä työkiireitten takia, oon iltasin ollu niin puhki etten oo oikein jaksanu pajottaa, mut eilen kasailin jo aika pitkälle tota monsua, Jesi on hoitanu mulle kasan päivitys osia ja kaikkee nättiä, tarkoitus olis ensi tilistä ostaa videokamera niin saadaan multakin vähä jotain matskua tänne. Mukavaa ajankulua on kyllä tollasen ison järkäleen kanssa pulaaminen. Odotan innolla koeajoa uuden moottorin,reedin ja parin muun pikkujutun voimin...

16
Bensa-autot / Vs: Nutech 1:5 autot
« : 25.05.10 - klo: 20.23 »
Heh Sjossin ja mun ostoslistat taitaa mennä aika lailla käsikädessä  :mrgreen: No mulle on tulossa vähän paukkuakin lisää  :evil:

17
Bensa-autot / Vs: Nutech 1:5 autot
« : 26.04.10 - klo: 20.41 »
Standi on komee saako plagioida, tos ois yks ylmääränen työvalon jalkakii käsillä  :grin:

18
Bensa-autot / Vs: Nutech 1:5 autot
« : 25.04.10 - klo: 09.16 »
Eihän tässä tilanteessa oikeestaan mitään pahoiteltavaa olekaan, minusta nopeesti toimii tuo kun ajattelee ettei se valmistusmaa niin kauheen lähellä oo kuitenkaan mukaanlukien kielivaikeudet yms, plussaa sekin kun otetaan käyttäjien huomioita ja paranteluja vakavasti, toisin on ollu aiemmin monen muun merkin kanssa mitä joskus "pikkupoikana" harrastin.

  -Juha-

19
Bensa-autot / Vs: Nutech 1:5 autot
« : 25.04.10 - klo: 05.45 »
Minkälaisissa kulmissa Sjossin pyörät on nyt, ja onko sun etusien alatukivarret oikean mittaset? Haeskelen perushuollossa nyt niitä kulmia vähän kohdilleen... Ainakin omaa Nutechia vaivas aiemmin kovastikin kaatumatauti, kun etupyörien camber pitää olla toistaseks väärään suuntaan...

20
Bensa-autot / Vs: Nutech 1:5 autot
« : 21.04.10 - klo: 19.51 »
Hehheh täälläkin uskotaan isolohkoon ja nivelvetareihin kuhan vielä jostain aika ruuvata autoa ja jopa ajaakin sillä  :cool:

21
Bensa-autot / Vs: Nutech 1:5 autot
« : 04.04.10 - klo: 09.10 »
Eilis illan saldo : Pauttiarallaa kolmesta metristä katolleen tiiviiseen hiekkakenttään, yllättäen tulppa katkes eristeen ja kierreosan liitoskohdasta. Korissa on nyt sitte patti siin tulpan hatun kohdalla  :lol: Onneksi oli toinen tulppa pakissa niin ajo jatkui kun mitään muuta damagea ei tullunna. Luja vehje on kyllä  :grin: Sitte bonjasin että se bensakorkissa oleva musta tiivisteosa oli aivan topolina, jotenkin liika kovaa matskua liekö kun on tuolleen murentunut??? Helvetin hauskaa oli märällä hangella räävyttää menemään ku keksittiin että se menee tommosella lumella ihan mukavasti. Kaverikin oli oikein otettu koeajosta, vähä säikähti ku lasetti mäntyyn melkoisella vauhdilla, mut Nuteccihan ei siitä säikähtänt, vaan jeesus vekki tuli petäjän kylkehen  :afro: NAM Koukussa tuntus kameli olevan  :police:

  -Juha-

22
Bensa-autot / Vs: Nutech 1:5 autot
« : 29.03.10 - klo: 12.51 »
Ilmoittaudun vain täten etten oo kuollu enkä kuopannu harrastusta ollu kiirettä vaan etten oo kerinny tänne kirjoitteleen enkä ajelemaankaan, En osannu yhdistää alatukivarsi onkelmaa siihen temppuun minkä tein alkuunsa kun ton monsun hankin, luin jostain siitä miten nuo alkuperäset etuvetarit ois liian pitkät ja niinpä heti ekana hoitona säädin ylätukivartta pitemmäksi jotta sain liikevaraa ja kääntyvyyttäkin lisättyä. Lisäkehuja Jesille, ei oo kukaan lafkan pyörittäjä soitellu tälle loppukäyttäjälle ennen et miten menee ja silleen, ei kun isoa plussaa täältä maahantuojalle ja olkoon servojumalat kanssamme, koputtaa puista päätään kun en oo vielä polttanu servojani ;) Isolohkokuumetta nostatellen... -Juha-

23
Bensa-autot / Vs: Nutech 1:5 autot
« : 24.03.10 - klo: 07.16 »
Ps edelliseen, tehtaalta on tulossa Monsuun sopivaa putkea, Jesiltä sitten aikanaan tietoa toimitusajoista yms. :lol:

 -Juha-

24
Bensa-autot / Vs: Nutech 1:5 autot
« : 24.03.10 - klo: 06.54 »
Nyt tuli sitten riivattua vkl vähä enempi nuudelia, jotain pari kolme tankillista. Nyt on jo oikeesti hyvä fiilis ja auto toimi hyvin eikä mitään hajonnut  :mrgreen: Ohjaus servo vaihtui 33 kiloiseen Turnigyyn, keskidiffiin meni kolmas purkki Puttyä eli nyt sekin tuntus kyllä pitävän ok. Nyt kun sitten oli toi auto aika muttereina niin tuli keskityttyä kaikenlaisiin pikkujuttuihin kuten muutama nylppääntyny ruuvi vaihtus kuusiokolokantasiksi, sekä molemmat jarrut säädin lähemmäksi "iholle" eivät laahaa mutta ovat valmiiksi kasatussa autossa vähä hankalat säätää, tankojen kulmat tuli ehkä vähä edullisemmaksi ja nyt auto pysähtyy nätisti ja kyllä se nelivedolla ja lukitulla keskidiffillä onnistuu käsijarrukäännös vaikka se vaikuttaakin nyt molempiin päihin, pitää vähä vaan hanskalla tehdä esityötä  :grin: Sitten Jesiltä tuli toi JetPron Putki ja änkkä, kuvittelin että se vois tappaa vähän paukkua mut ei se ihan niinkään ollu, tuntumalta vois sanoa että laakeammaksi muuttu vetoalue mutta huutaa vähintään yhtä ylös ja puhtaasti kun domillakin. Sanomattakin lienee selvää että ääni on nyt miellyttävämpi murina kuin ilman vaimenninta. Putki meni nätisti paikalleen ainoastaan yhtä takapään ruuvin reikää jouduin vähän viilaamaan, vaimennin tietysti vähän lisää takapään painoa jos jotain miinusta tahtoo etsiä, ja sitten putken paisuntakammio tulee toisen takatornin ulkokautta niin uloimmat säädöt takatolppien asennoista käy mahdottomiksi käyttää, ottais putkeen kiinni, tämä ei kuitenkaan ole paha juttu korjata eikä tätä putkea ole alunperin vissiin monsuun tarkoitettukaan vaan krossiin joten oikeastaan tosi pienin muutoksin tuo meni paikkaansa, ja täydet pisteet annan omasta puolestani JetProlle  :wink:        -Juha-

25
Bensa-autot / Vs: Nutech 1:5 autot
« : 16.03.10 - klo: 20.07 »
Smoosmoo pukkasi paketillisen palikoita monsuun, Dominaattori vaihtuu kokeeksi JetProhon vaimentimella, onnistuin hankkimaan itelleni päänsäryn entisellä pillillä tai mikä sen lie aiheuttanu, kommennteja tullee myöhemmin, ohjaus servo vaihtuu vahvempaan ja puttyä pukkaan keskidiffiin lisää jos se takavetokin taas paremmin tulis mukaan  :evil: Uskomattoman pitkälle loikkaa mokoma höskä tommosesta pari metrisestä penkasta eikä ees ole mitään piikkejä kumeissa... :grin:

26
Bensa-autot / Vs: Nutech 1:5 autot
« : 13.03.10 - klo: 13.57 »
Itellä kanssa oli puhetta tosta puttystä tänään jesin kaa ja todettiin yhteen ääneen että vähänlainen on se kaks purkkia, eilen huomasin ku ajelin että etunakit venähteli väliin aika rajusti... noihin vetareihin palatakseni purkaantuukos ne jostain kohtaa että niitä saapi lyhennettyä järkevästä paikkaa vai miten se kannattais toteuttaa? En oo vielä meinaan niitä omiaankaan irrottanu...

27
Bensa-autot / Vs: Nutech 1:5 autot
« : 13.03.10 - klo: 10.27 »
Sen verran jos saa SJOSsia vaivata niin noista nivelvetareista jos briiffaat vähä tarkemmin mitä piti modata että ne meni paikalleen? Voisin laittaa omaani semmoiset...

28
Bensa-autot / Vs: Nutech 1:5 autot
« : 11.03.10 - klo: 20.27 »
Juu kiitosta vaan, pikkasen tossa painottelin autoa uudelleen ja jospa sitä jo huomenna pääsis vähä enempi vetämään, kelikin on parantunu aamusta paljon paremmaksi...ei ainakaan pöllyävä lumi ole haittana...

29
Bensa-autot / Vs: Nutech 1:5 autot
« : 11.03.10 - klo: 19.43 »
Täytynee tänne sitten ilmoittautua itsekin, muutaman päivän tuollaisen monsun omistaneena ja tänään aamupäivällä tuli ensimmäiset maistelut, ja maistuihan se  :mrgreen: Ei ole meiän ajorata ennen näyttäny siltä kun se tänään puolen päivän jälkeen näytti... Vähän jäi ajo lyhyeksi tällä kertaa vielä, tarkoitus olikin vain säädellä ohjainta ja testailla vähän auton käyttäytymistä, värkkihän on vielä toistaiseksi pääosin tehdas säädöissä, mut en epäile yhtään ettäkö jollain on lähitulevaisuudessa mycket hjauskaa  :grin:

Sivuja: [1]