Päävalikko
valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - TRX3905

#1
No tämä olkoon viimeinen kommenttini tälle sivustolle.
#2
Sähköautot / Vs: E-Maxx virrankulutus
16.03.10 - klo: 00.09
Juu ei mitään. Pitänee pärjäillä yksin harrastuksen kanssa. Minä kun en aloittelijana voi tietää miten ja mitä tälle sivustolle saa kirjoittaa. Kun selonteko e-maxxistakin vain lukitaan.
Kyllä näin rc-harrastus pysyykin lapsen kengissä suomessa.
#3
Metsäkoneenkuljettajana voin sanoa että kaiken saa hajalle ilman huolenpitoa.
Maxxin saa takuulla ratkeamaan/luistamaan/käryämään ilman tarkistuksia kunnon pänttäämisen jälkeen.
Muutoin ei tai sitten itellä sattuu olemaan 'perjantaiversio'.
#4
Minua ei kiinnosta lässytys vaan itse ajaminen. Eikä hienohelmailu sovi mulle.
#5
Sähköautot / Traxxas E-Maxx autona.
15.03.10 - klo: 21.02
Laite toimitetaan rtr-pakettina ilman ajoakkuja. Akuton keksintö painaa 4,2kg runkona totaalisen jäykkä kaksoiskehto. Vesitiivis lukuunottamatta tuuletinjäähdytteisiä 550Titan ajomoottoreita. (sijaitsevat ylimpänä.)
Vesitiiviit ylä/alatukivarsien pallonivelet säädettävissä. Ylätukivarsissa 4 kiinnityspistettä iskareille, torneissa 2. Iskareihin tulee 1, 2 ja 3-reikäiset männät, 2-reikäiset tehdasasennettuna. Itse jousien säätö 'tämmipaloin' joita tulee varmasti tarvittava määrä. Eli käytännössä jousituksen säätö on rajaton.
Ajomootoreiden jatkeena n. 30mm kolmilapainen 'sulakkeena' toimiva kolmilapainen säädettävä kytkinlevy.

Pänttään laitetta nyt toista talvea ja ainut ruuvaaminen on ollut että muovinen etupuskuri katkesi heti uutena, tein 3mm alumiinista tilalle paremman. (Viime kesän auto seisoi ilman akkuja.) Kuivalla asfaltilla olen kokeillut senverran että onnistuu kunnon sladit monsterillakin.

Ensimmäisenä talvena hypin yli 2-metrisestä lumikasasta parhaimmillaan -10 pakkasessa. Edes koppa ei halkea moisessa katolleen putoamisessa.

Ketjut tämä riipijä talvella tarvitsisi. Että tällaisia muoviautoja tekee Traxxas.
#6
Sähköautot / Vs: E-Maxx virrankulutus
15.03.10 - klo: 20.34
Ei ole Maxxissa cut-offia ei. Se vaan pitää oppia 'haistamaan' kun tuhoaa vähintään ensimmäiset akut.
#7
Sähköautot / Vs: E-Maxx virrankulutus
15.03.10 - klo: 16.06
On uudet gm-racingin nelitonniset lipot. Se on aina sama puoli joka syö akkua enempi kuin toinen. (olen mitannut.) Oli uudesta asti näin, auto on -08 eli EVX-2 esc:llä, joka on ohjelmoitu oikein.
Olenkin merkinnyt toisen akun ja pidän jonkinlaista ajopäiväkirjaa että akkujen paikka vaihtelee.
Eipä tätä virtasyöppöä kannata muilla kuulemma ajaakaan kuin lipoilla ;)
#8
Sähköautot / E-Maxx virrankulutus
15.03.10 - klo: 13.58
Olisikohan kellään tietoa miten normaalia on että e-maxx syö toista akkua huomattavasti enemmän kuin toista ?  Eli ottaako ohjaimen virran tai servot vain toisesta ?

Tai miten normaalia on se että signaalin hukatessaan vehje heittää hanat kaakkoon eli yrittää häipyä horisonttiin ?
#9
Yleinen keskustelu / pihan jyrsintää
12.03.10 - klo: 22.58
tuli jääroustikko tasailtua e-maxxilla  :grin: