Päävalikko

Uutiset:

RC10.fi kunnioittaa sivuston perustajan, Heulin (Pauli Helin), muistoa 17.6.2025.

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - Pesukarhu

#1
Sähköautot / Vs: Nikkojen virittäjät?
15.04.10 - klo: 14.07
Kiitokset apophis, niinpä se vain oli. Nyt on takakoppa kädessä, sieltä oli lohjennut pala irti, jonka seurauksena rattaat eivät olleet kunnolla kosketuksissa toisiinsa. Kokeillaan Loctiten 2-komponenttiepoksiliimalla laittaa nippuun..  :azn:
#2
Sähköautot / Vs: Nikkojen virittäjät?
14.04.10 - klo: 22.57
Ei ole, sieltä näkyy käsittääkseni vain tuon kuusikanttisen akselin pää:

#3
Sähköautot / Vs: Nikkojen virittäjät?
14.04.10 - klo: 22.09
En uskalla ainakaan niin kovaa vääntää että jotain tapahtuisi..

Tuossa muutama kuva renkaista ja taka-akselista.
#4
Sähköautot / Vs: Nikkojen virittäjät?
12.04.10 - klo: 21.11
On halpaversio, Clas Ohlsonilta.
#5
Sähköautot / Vs: Nikkojen virittäjät?
12.04.10 - klo: 15.39
Lainaus käyttäjältä: monsterman - 12.04.10 - klo: 08.30
rengas irti et sais takakopan auki?? ruuvillahan se noissa yleensä on kiinni. mut sillon aukee koko rungon pituudelta.

Takakoppa akseleineen on otettu irti rungosta, ja nyt pitäisi saada koppa auki. Kolmella ruuvilla tuo koppa on kiinni, mutta renkaat estävät kopan "halkaisun". Ei ainakaan mitään tavallista ruuvia ole, millä nuo renkaat olisivat kiinni, aloinkin epäillä että olisiko liimaamalla koottu. Akseli on kantikas, kuusikulmainen ja se menee tuon takakopan läpi. Yritän ottaa kuvan jos se auttaisi asiaa..
#6
Sähköautot / Vs: Nikkojen virittäjät?
11.04.10 - klo: 23.14
Voisiko joku neuvoa, miten kannattaa Nikko Hummerista purkaa taka-akseli, tai lähinnä miten renkaat saisi irti akselista? Tarttis saada tuo "perämurikka" auki, helinästä päätellen jotain siellä on irti.

Käsittääkseni kun toisen renkaan saisi irti akselista, niin sitten tuon kotelon (jossa myös moottori on) saisi auki.
#7
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
01.04.10 - klo: 21.56
Nonnih, nyt mahtuu akut TQ2:een, Dremelillä vähän lisää tilaa. Tosi positiivinen kuva kyllä Spedestä tähän mennessä, toki ajelukin on ollut sisäajelua hyvin rajoitetuilla nopeuksilla. Mielenkiinnolla odottelen että pihakelit olisivat vähän kuivemmat, niin pääsisi päästämään urku auki.  :grin:
#8
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
01.04.10 - klo: 13.02
Duracellin 2650 mAh:ja ja GP:n 2700 mAh akkuja. Sabesta kysäisin niin kuulemma uudet AA-akut tuppaavat olemaan puoli milliä isompia kuin aiemmin. Noh, tarttoo ottaa Dremeli käteen.. Oli kyllä eka paikka missä ongelma esiintyi.
#9
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
01.04.10 - klo: 09.34
Ikävä yllätys löytyi siinä vaiheessa kun radioon asentelin akkuja. Ne eivät nimittäin mahdu sinne! 8 AA-paristoa pitäisi mennä, mutta nyt viimeistä ei saa paikalleen, vaan aina joku pimpahtaa pois paikaltaan.. Argh.  :huh: :angry: :undecided:
#10
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
01.04.10 - klo: 02.19
Uusi Stampede VXL:n (lausuttaneen Tampere  :grin:) omistaja ilmoittautuu. Tai oikeasti tuo tulee pojalle synttärilahjaksi, mutta kyllä sitä itselläkin vähän sormet syyhyää. Vastarin laitoin minigrippiin, akkuja lataillaan (alkuun harjoitellaan NiMH:llä, Graupnerin 4,6Ah) ja liittimiä tinaillaan. Huomenna varmaankin otetaan sitten tyypit.

Auton hankin Sabelta, samoin kuin akutkin. Täytyy pikapuoliin valjastaa myös oma vanhus (Tamiya Thundershot) lyöntiin, niin saadaan vähän vertailuja kehiin.