Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - mustikka

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 13
1
Myydään RC-tarvikkeita / TeknoRC 1/8 ja SC osia
« : 27.01.24 - klo: 18.15 »
Itsellä on iso läjä turhia osia, jotka joutaa kiertoon. Kaikki listan osat sopivat EB48.4 malliin, mutta suurin osa sopii myös SC autoon, 1/8 truggyyn ja vanhempiin 1/8 buggy malleihin. Todennäköisesti osa osista sopii myös uusimman 1/8 buggyn kanssa.

Löytyy tukivarsia, iskareiden osia, linkkejä ja kaikenlaista muuta kulutusosaa. Kaikki listassa olevat osat pitäisi löytyä ja asia tietenkin tarkistetaan vielä ennen kauppoja.

Osalista löytyy täältä:
https://tinyurl.com/tekno-osat

Hinnat katsotaan sen mukaan, mitä osia tarvitset. Alennus on kuitenkin reilu siihen nähden, mitä osat maksaisivat kaupassa. Enemmän ottavalle tietysti enemmän alennusta :wink:

Nouto sovitusti Nurmijärveltä tai lähetys.

Yhteydenotot mielellään s-postiin
mustikkapannari(at)gmail.com

2
Yleinen keskustelu / Vs: Akun purkaus / säilytys
« : 24.09.23 - klo: 04.00 »
Jännitteen kuuluisi olla noin 3.7v/kenno, eli 3s lipon jännite tulisi olla noin 11v. Jos akkua pitää pitkään ladattuna tai tyhjänä, se rupeaa luultavasti turpoamaan ja akun käyttöikä lyhenee. Itse olen akut aina purkanut, jos seuraavaan ajoon on enemmän kuin pari päivää.

Latureiden omat purkutoiminnot ovat yleensä todella hitaita. Se storage mode on juuri oikea laittaessa akkuja säilytykseen. Se lataa tai purkaa akut sopivaan säilytys jännitteeseen.

3
Traxxas / Vs: TRX-4m
« : 12.06.23 - klo: 01.37 »
Kyseinen malli ei ole itselle kauhean tuttu, niin en oikein voi mitään suositella. Nähtävästi siellä onkin tasauspyörästöissä vain rasvaa. Eli vain iskareihin tarvitsee öljyä. Netin mukaan siellä pitäisi olla vakiona 20wt öljyä, eli esimerkiksi ultimateracingin 200-300cst öljy voisi olla aika lähelle sitä. Kannattaa laittaa vaikka Hobbyfactoryyn vielä viestiä ja kysellä sieltä suosituksia.

Ja mitä ravoihin tulee, niin itse olen käyttänyt vuosia crc:n vetonivelrasvaa rattaissa ja hyvin on toiminut. Paljon edullisempaa, kuin hakea rc-liikkeestä vastaavaa rasvaa ja eroa en niiden välillä ole huomannut.

Viiden viestin jälkeen ei enää tarvitse vastailla kysymyksiin.

4
Traxxas / Vs: TRX-4m
« : 11.06.23 - klo: 01.47 »
Ehdottomasti kannattaa hommata suojapussi latausta varten, kun käytössä on ilmeisesti Li-po akut.

Auton pitäisi sitä hiekassa ryömimistä kestää ihan hyvin. Tietysti joihinkin väleihin saattaa hiekkaa päästä, mikä lisää auton kulumista.

Voimansiirto kannattaa aina välillä rasvata, iskareiden ja tasauspyörästöjen öljyt vaihtaa sekä laakerien kunto tarkastaa ja vaihtaa tarvittaessa huonot laakerit uusiin. Tiheys riippuu tietysti paljon siitä, että kuinka kovalla käytöllä auto on.

5
Minkälaisella alustalla foorumi pyörii? Ilmeisesti Heznerillä? Jos näin on, niin siellä näkyi olevan tuki myös Let's encryptin ilmaiselle ssl:lle, olisikohan sitä mahdollista ottaa käyttöön? Voin itsekin auttaa siinä jos tarvetta, ylläpidän työkseni aika järeää pilvipalvelua, joten kohtalaisen tuttua hommaa.
Muistaakseni siellä pyörii. Olen tuota salausta puhunut jo monta vuotta kaiken muun lisäksi ja tekijäkin siihen olisi tiedossa. Ongelmana on vaan foorumin omistuskuviot. Toivottavasti tämä asia saataisi korjaantumaan lähitulevaisuudessa.

6
Muistaakseni kauppailmoituksissa vastauksia ja kysymyksiä yv-muodossa on siksi
ettei ilmoituksien järjestys listalla muutu. Eli ei tule uppauksia parin päivän välein tai kun kun
joku kysyy tai vastaa, niin ilmoitus nousee listalla ylimmäiseksi.
Kauppailmoitusten kommentointi on juuri sen takia estetty, että niitä ei nostella ja järjestys pysyy samana. Tällä kertaa kyse oli vahvistuskysymyksistä, jotka tulee yksityisviestejä lähettäessä.

Onko kyykäärme nisäkäs vai matelija?
Paljonko on 20+20?

Tarvitaanko todella noin monta kysymystä? Miksi nuo ylipäätään on käytössä?
Asetuksia kävin katsomassa, niin viiden keskustelualueelle kirjoitetun viestin jälkeen ei tarvitse enää vahvistusta yksityisviestejä lähettäessä. Mukaan ei siis lasketa yksityisviestejä vaan vain keskustelualueella kirjotetut viestit.

7
Muistaakseeni viiden keskustelualuille kirjotetun viestin jälkeen ei enää noita kysele. En nyt ihan ulkoa muista, että mitä sinne on asetukseksi määritelty. Täytyy joku hetki vähän vilkasta, mitä siellä on. Varmaan sen takia ne on siellä, että ei tulisi spämmiä yksityisviesteinä.

8
Olisiko aika luopua YV lisäkysymyksistä? Äkkiseltään vosii kuvitella tämän ominaisuuden olevan kytkettävissä melko helposti pois päältä.
Voisitko vähän selventää? En oikein ymmärrä, että mitä tarkoitat. Tarkoitatko jotain myynti-ilmoituksiin liittyvää vai jotain muuta?

9
Polttisautot / Vs: Etulaakeri
« : 15.12.22 - klo: 10.19 »
Kaikista omista moottoreista on ihan tehtaalta astin puuttunut se etummaisen laakerin takapuolen tiiviste ja vain etupuolella on ollut tiiviste. Takalaakerit tietysti ilman kumpaakaan tiivistettä.

10
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 24.08.22 - klo: 14.22 »
Käännä se liitin toisinpäin, niin pitäisi ruveta toimimaan. Miinusjohto kuuluu tulla vasemmanpuoleisimmaksi melkein kaikissa noissa laturin balancer liittimissä. Eli siis musta johto vasempaan reunaan.

11
Yleinen keskustelu / Vs: RCJKL Jyväskylän RC
« : 16.08.22 - klo: 23.40 »
Mitä tässä lueskellut aikaisempia kommentteja kaupasta, niin joku muukin on valitellut samaa. Hetkeen en ole kyllä mitään uutta kaupasta kuullut.

Jos Kyoshon osia tarvitsee, niin kannattaa kysellä Hobbyfactorysta. Niiltä ainakin aikaisemmin sai melkein koko Kyoshon valikoiman tilaustavarana. Sieltä ainakin saa puhelimella tai sähköpostilla porukkaa kiinni ja palveluakin saa.

12
Tuo rungon vaihto operaatio on aika isotöinen. Noita on tullut ainakin pari vaihdettua tuohon isompaan malliin. Rakennehan molemmissa on aika pitkälti samanlainen. Erona lähinnä osien koko.

Keulasta ja perästä lähtee käytännössä kaikki osat kerralla irti, kun purkaa oikeassa järjestyksessä

  • Muovinen suojalevy irti keulasta ja perästä pohjassa
  • Muovinen suojalevy irti pohjassa keskellä pohjaa olevasta kardaani tunnelista
  • Kardaanin pidätinruuvit irti keskivaihteistosta
  • Servovarren irrotus ohjauslinkistöstä
  • Iskareiden yläpäiden kiinnitysruuvit
  • Keulasta ja perästä kolme pohjalevyn päällä näkyvää ruuvia (osa ruuveista pitää myös puskureita paikoillaan
Tässä vaiheessa pitäisi koko keulan ja perän irrota autosta
  • Irrota keskivaihteistoon mahdollisesti jääneet kardaanin pätkät
  • Keskivaihteiston kiinnitysruuvit (4kpl) löytyvät rungon pohjapuolelta ja tämän jälkeen koko laatikko irtoaa
Loput osat saakin sitten yksitellen ruuvata levystä irti.

Samalla melkein kannattaa huoltaa diffit (tasauspyörästöt). Työ on kuitenkin tehty melkein puoleenväliin, kun auto on jo palasina. Vakiona öljy on 30wt tai 30 000cst riippuen öljyvalmistajan käyttämästä asteikosta. Rasvana diffin ulkopuolella olevien rattaiden olen käyttänyt mustaa litium rasvaa tai valkoista teflonia, mutta siihen hommaan kelpaa melkein mikä tahansa rasva.

Tässä aika hyvä video diffin huollosta, josta voi olla myös apua rungon vaihtoon (näkyy miten keula ja perä irtoaa autosta)
https://youtu.be/Gnq6PQ2nDpg

13
Saadaksesi alennuskoodin sinun pitää olla jonkin rc-kerhon jäsen.

Hobbyfactoryn sivuilla on listattu suomen seuroja mutta sieltä puuttuu esim. Oulun seudun pienoisautoilijat Ry.

https://hobbyfactory.fi/rc-kerhot
Sivulta pitäisi löytyä kaikki hobbyfactoryn yhteistyökerhot, eli kaikki kerhot joilla on alekoodit kauppaan. OSPA:n kannattaa laitella viestiä hobbyfactoryyn, niin saa alennus asiat kuntoon ja myös kerhon tiedot sivuille.

Ja alennuskoodin tosiaan saa paikalliseen kerhoon liittymällä.

14
Autoissa asia hoituu yleensä nopeuden säätimen Lipo modella. Eli nopeuden säädin laskee tehot tai pysäyttää auton, kun akussa jännite on liian alhainen. Eli tämä estää akkujen yli tyhjenemisen.

Autoa hankkiessa kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että tämä ominaisuus löytyy autosta.

Ja jos laturia hankkii, niin kannattaa ehdottomasti hankkia sellainen, josta löytää Lipo storage ohjelma. Kyseisellä ohjelmalla saa akun ladattua suoraan säilytys jännitteeseen.


15
Onko toiveita tilanteen parantamiseen?
On toiveita tilanteen paranemisesta jossain vaiheessa, mutta ei varmuutta asian onnistumisesta.
Valitettavasti asiasta ei oikein voi enempää sanoa/ei ole enempää sanottavaa.

16
Valitettavasti poistettuja ilmoituksia ei saa palautettua.

Tuota aika rajaa pystyy kiertämään muokkaamalla ilmoitusta, koska se 3kk lasketaan viimeisimmästä muokkauksesta. Yksi hyvä vaihtoehto on myös tallettaa kaikki ilmoitustekstit johonkin tekstitiedostoon, josta voi ilmoitukseen sitten tekstin kopioida.

17
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 10.01.22 - klo: 17.53 »
1C lataus virta on sopiva. Eli 5 000mah akulla se on 5A. 6 000mah akulla se olisi 6A ja niin edelleen.

18
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 05.01.22 - klo: 18.16 »
Suosittelen hankkimaan 2s lipo akun tuohon. Omasta mielestä sen kanssa on sopivasti tehoa tuolle autolle ja voimansiirto kestää paljon paremmin 3s akkuun verrattuna.

Tuohon nopeudensäätimeen käy ihan tavallinen akku, eli ei tarvitse olla Traxxas ID liittimellä. Vanhemman mallinen Traxxas liitin sopii siihen vaikka siinä olisikin tuo uudempi Traxxas ID liitin.

Eli akuksi käy vaikka tämä ja valitset liittimenvaihto kohtaan TRX, niin käy suoraan. Voit tietysti myös ostaa liittimen erikseen ja kolvata sen itse kiinni, mutta hinnassa ei ole juurikaan eroa ja valmiiksi oikealla liittimellä ottamalla pääse helpoimmalla.

https://hobbyfactory.fi/p65105/team-orion-2s-60c-ranger-lipo-battery-7-4v-5000mah-t-plug-ori14313

19
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 04.01.22 - klo: 15.36 »
Molemmat noista linkeistä johtaa samaan laturiin. Pitäisi olla ihan passeli laturi, itsellä ei vaan ole kokemusta kyseisistä latureista.

Mikä auto ja mikä nopeudensäädin sinulla on autossa? Sillä selviää parhaiten, että minkälaisen akun voi laittaa.

Miksi pitäisi saada ladattua traxxas id akkuja? Onko sinulla jo sellasia olemassa?

20
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 03.01.22 - klo: 21.17 »
Just hommasin tossa auton käytettynä ja toimii 3s akuilla, niin kertokaapa mikä ois hyvä setti että sais laturin ja akun/akkuja (ei kauheen kallista näin alkuun). Tämä on siis ensimmäinen rc autoni ja olen siis täysin aloittelija, mutta hyvin kiinnostunut lajista.
Yleensä 3s akun kestävissä autoissa käytetään 2s akkuja, koska ne ovat halvempia ja yleensä niilläkin on tehoa riittävästi.

Tuolta saa akkuja: https://hobbyfactory.fi/c10507/rc-auto-akut-lipo-nimh

Peak Power Plant akut on olleet omasta mielestä aika hyviä hinta-laatu suhteelta. Kuulemma noi Orion Rangerit on kanssa ihan hyviä. Tuossa kaupassa onnistuu helposti liittimienkin vaihto, jos siihen on tarvetta. Jos haluaa EuroRC:ltä niin Halko ja Gens merkkiset akut ovat ihan hyviä.

Tässä pari laturia:
https://hobbyfactory.fi/p53186/spektrum-s150-ac-dc-smart-charger-50w
https://hobbyfactory.fi/p56999/skyrc-s65-charger-240vac-65w-6a-sk100152

Ensimmäinen laturi on ihan hyvä peruslaturi, mutta oikeastaan ainoa isompi puute on se, että siitä ei löydy suoraan ohjelmaa säilytys jännitteeseen lataamiseksi. Sen takia suosittelen hankkimaan tuon jälkimmäisen laturin tai jonkin muun laturin, josta kyseinen storage ominaisuus löytyy. Lipo akut on erityisen tärkeä säilyttää tuossa storage jännitteessä, jotta ne säilyvät mahdollisimman pitkään ja eivät pullistu.

21
Kilpailijoiden kanava / Vs: Kide radiot
« : 21.12.21 - klo: 23.03 »
Vanhaa ketjua nostelen pystyyn, pahoittelut etukäteen. Vähän ongelmia traxxas 27mhz kiteellisen radion kanssa. Kantomatka ulkona hieman tökkii ja tuntuu, että turhan altis häiriölle varsinkin jos toisella samanlainen radio käytössä. Pitäisikö siirtyä pois tästä radiosta vai yrittää vielä eri kideseteillä saada laitteet toimimaan paremmin?
Onhan ohjaimen antenni ehjä?
Kannattaa myös tarkistaa vastaanottimen antennin kunto.

Silti suosittelen vaihtamaan 2.4ghz radioon.

22
Polttisautot / Vs: moottori sammuu lämmettyään?
« : 12.12.21 - klo: 18.57 »
Kuullostaisi juuri siltä, että kone on loppuun ajettu.

Eipä näitä koneita oikein kannata ruveta korjaamaan, kun hinta on korjatun kanssa melkein sama kuin ihan pakasta vedetyn kanssa.

Jos auto on siistissä kunnossa, niin koneen vaihto kannattanee. Se on vähän sellainen asia johon ei voi vastata.

Saattaa ehkä olla tulossa vanha kisa auto myyntiin jokinlaisella koneella. Pistä yv:tä, jos kiinnosta.

23
Tulevaan WJ:tä varten kyselisin että mitä eturengasta hakkilassa on yleensä käytetty  tuupissa? Ja pärjääkö yhdellä mini dart sarjalla perjantaitreenin ja kisapäivän vai tarviiko olla kaksi sarjaa?
Tuota keulaan:
https://hobbyfactory.fi/p38435/schumacher-u6770-cut-stagger-low-profile-2wd-front-yellow

Ja kyllä sitä kaksi sarjaa tarvitsee, jos meinaa ajaa perjantainkin.

24
Yleinen keskustelu / Vs: Jäykkä taka-akseli diffillä
« : 14.11.21 - klo: 22.44 »
Traxxas TRX-4 auton (ei sport mallin) akseleissa on diffit. Niissä on myös lukot, mutta ne saa poistettu ainakin jollain tasolla käytössä. Kyseessä on myös portaali akselistot, niin ei välttämättä sovi kaikkiin käyttötarkoituksiin.

Integyn valikoimasta saatta löytyä myös jotain sopivaa. Niitä saisi todennäköisesti hommattua eurorc:n kautta.

Muita jäykkiä diffeillä olevia akseleita nyt ei tähän hätään tule mieleen.

Sanoisin, että ehkä helpoimmalla pääsisi axialin akseleiden kanssa.

25
Kilpailijoiden kanava / Vs: Maastosarja 2022 speksailut
« : 21.09.21 - klo: 12.21 »
-kunnolliset katsastusvälineet sarjalle, nykyiset on melkoisen kauheita ja puutteellisia.
-kilpailijanumerot =1 tarra per kori, pienemmät tarrat, jotka sopii koriin etuikkunaan.
Nykyiset katsastus välineet tosiaan ovat aika huonoja ja päivitys oli tarpeellinen katsastuksen helpottamisen sujuvoittamisen takia.

Nykyiset tarrat ovat liian isoaja, että ne saisi liimattua nätisti korin etuikkunaan. Tarroja hankkiessa pitää kuitenkin varmistua siitä, että ne näkyvät hyvin toimitsijoille.

Niin ja tuli mieleen vielä, että onkohan akkujen jännitteiden mittauksille oikeasti tarvetta, kun ei ole kyse tehorajoitetusta luokasta. Toisin sanoen, miksi ei voisi käyttää hv-jännitteeseen ladattua akkua?
Mielestäni HV akkujen sallimista olisi hyvä mieettiä. Nykyisin ne ovat kuitenkin normaali tosissaan sijoituksista ajavien kesken ja alempien finaalien kuskeille sillä tuskin on niin isoa merkitystä. Tämä myös vähentäisi katsastuksessa yhden tarkistus kohteen ja tällä tavalla helpottaisi katsastusta. Kuitenkin kyseessä on tehorajoittamaton luokka, niin saman tehohyödyn saa muillakin tavoilla. Ainoa merkittävä hyöty on ajo ajan pidentyminen jokusella kierroksella.

26
Team Durango / Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« : 20.08.21 - klo: 13.36 »
Kovin hiljaiselta vaikuttaa tämä foorumi vai onko se vain pelkkää kuvitelmaa? Mihin kaikki keskustelijat ovat siirtyneet jos ovat?
Aika hiljainen tämä foorumi on. Varmaan osittain johtuu huonosta käytettävyydestä puhelimella ja melko usein vaivanneista katkoksista. Facebookista löytyy RC10.fi ryhmä, jossa jonkin verran käydään keskustelua.
Lainaus
Kiitos myös Team Associated rc10sc6 suosituksesta. Hobbyfactorilla noiden saatavuus on näköjään hieman niin ja näin. Ehkä tuossa Asson vehkeessä karstastan nyt tuota Short-pack tyyppistä akkua kun itsellän on jo hyvät varastot ns. perinteisempää kaksikennoista Lipoa. Onko muita hyviä SC -vaihtoehtoja enää olemassa jossa akkutyyppi olisi vielä tuota pitkän mallista suosivaa vai ovatko jo kaikki siirtyneet tuohon lyhyempään akkumalliin?

Autoja ei nyt näytä olevan hyllyssä, mutta tilaamalla saa. Luultavasti parissa viikossa tulisi kaupalle tukkurilta. Osia pyritään pitämään hyllyssä, joten niitä pitäisi olla tarvittaessa suoraan hyllystä.

Osa saatavuuden kannalta järkevimmät valinnat on Xray ja Associated ja niihin molempiin menee vain shorty malliset akut. Näistä Associated on ainakin omasta mielestäni järkevämpi, koska on paljon halvempi ja näitä autoja on enemmän näkynyt radalla, eli säätöjen kanssa saa helpommin apua.

Tietysti RTR autoista löytyy sellaisia, mihin menee pitkä akku. Käsittääkseni kuitenkin oli rata-ajoon tulossa auto?

Lainaus
Se miksi itse joskus tykästyin näihin SC-autoihin oli juuri näiden hyvä kestävyys.
Tuo sc6 auto on käytännössä sama auto kuin kyseisen firman krossi auto, eli siinä mielessä yhtä kestäviä on molemmat. Kestoltaan tuo sc6 vastaa varmaan aika lähelle Durangoa.

Krossi ja sc mallin eroina on muistaakseni pitemmät tukivarret, iskarit ja pohjalevy. Tietysti eri kori ja sille erilaiset kiinnikkeet.

Lainaus
Onko muuten SC -autojen suosio jostain syystä laskenut? Eli oliko kyseessä vain jokin 2010 -luvun hetkellinen muoti-ilmiö vai mistä on kyse? Mistä muuten voisin löytää tietoa pidettävistä RC:llä ajettavista SM-kisoista tai muista vastaavista paikallisista kisoista?
Moni kuski on siirtynyt tavallisiin krossi autoihin. Suosittelisin uutta autoa hommatessa vakavasti harkitsemaan krossi autoa, koska niille löytyy ainakin tulevaisuudessa kisoja ja harrastajia on paljon. Kestävyyskin on käytännössä ihan sama kuin SC autoissa.

Krossi autoina melkein Associated b6.1 ja siitä eteenpäin on paras valinta, koska osia saa hyvin ja niitä liikkuu melko paljon käytettynäkin. Se on kaikkein edustetuin merkki kisoissa ja radiolla, joten säätöjen ja huoltojen kanssa saa taatusti neuvoja.

Foorumin kilpailukutsu alueelta löytyy käytännössä kaikki kisat.

27
Team Durango / Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« : 18.08.21 - klo: 13.40 »
Kyseistä automerkkiä ei enää valmisteta, joten usein hajoavien osien saaminen on melkein mahdotonta. Korvaaviakaan osia ei oikein saa näihin autoihin. Joku oli muistaakseni rakennellut associated sc auton tukivarsia näihin autoihin, mutta en oikein muista, että mistä mallista osat oli ja kuinka paljon vaati modaamista.

Kaikkein järkevintä olisi vain vaihtaa uuteen autoon, koska osien saaminen alkaa jo tiettyjen osien kohdalla olla mahdotonta. Luultavasti homma ei kauheasti innosta, jos osia on hankala saada ja niitä saa odotella pitkään.

Esimerkiksi Team Associated rc10sc6 sarjan autot ovat hyviä ja osien saa helposti.
https://hobbyfactory.fi/p41480/team-associated-rc10sc6-2-team-kit-70008

Kannattaa myös harkita luokan vaihtoa krossi autoihin, koska sieltä löytyy paljon enemmän kuskeja :wink:  Sc luokassa on nykyään aika vähän kuskeja krossi luokkiin verrattuna.

28
Traxxas / Vs: Vxl 3s noparin tuuletin
« : 16.08.21 - klo: 15.18 »
Ainakin 3s akulla ajaessa tuuletin olisi hyvä olla.

29
Nyt pitäisi tämän ketjun toimia sillä tavalla, että uudet vastaukset näkyvät. Vanhalla 3. sivu on nyt poistettu, koska siellä oli jotain, mikä rikkoi sen. Sen sivun tiedot on ainakin toistaiseksi hukassa, mutta näkyypähän ainakin uudet vastaukset tähän ketjuun.
-----
Edit:
Hirveällä säätämisellä sain aiheeseen liittyvät viestit palautettua ketjuun :smiley:

30
Tiedotteet & Säännöt / Vs: Ylläpidon tiedotteet
« : 24.05.21 - klo: 11.26 »
Nitropolttoaineen lainsäädäntö ketjusta ei pysty viimeistä kolmatta sivua avaamaan. Itse en valitettavasti pysty tekemään asialle mitään, mutta olen ilmoittanut viasta eteenpäin.

Nyt löytyy myös ohje kuvien liittämiseen foorumille:
http://rc10.fi/index.php?topic=110118.msg840459#msg840459

----
Edit:
Nitrokeskustelua koskenut vika on suurimmaksi osaksi hoidettu kuntoon.

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 13