Noniin eka akkupari koetestattu. Rauhallisesti ajelin mutta pari kertaa piti kokeilla vähän näpäyttää

Tehoa on... no aivan p*rkuleesti. 15T pinionillakin vauhtia tuntu olevan tajuttomasti. En osaa kuvitella kuinka lujaa se menee 17T pinionilla...
Vakio ohjausservo yllätti positiivisesti ainakin voimallansa. Jaksoi kääntää hienosti ja piti renkaat suorassa lujassakin vauhdissa. Kestävyys on sitten toinen asia joka selviää aikanaan.
Ajopaikka ei paras mahdollinen ollu kokeiluun mutta löyty sieltä pikku hyppyreitäkin. Auto liiti ilmassa ja oli todella hyvin tasapainossa. Hyppi hienosti ja hallitusti.
Tuli siinä kokeiltua myös hiukan offroadia kun oli lähistöllä joku risu-ukon dumppaama kasa. Mönki mielestäni todella loistavasti ilman braindiffiäkin. Braindiffillä varmasti todella kova etenijä.
Autohan on sensorittomalla combolla mutta yllätyin kuinka hiljaa sillä pystyy ryömimään eteenpäin ilman nykimistä tai mitään. Vääntö moottorissa on valtaisa.
Keskidiffin ~75k öljyt , no eihän se tunnu sielä missään. Eturenkaat menee el pizzaksi kun hiukan näpäyttää.
Voimansiirto kuulostaa ja tuntuu täydeltä kympiltä. Todella todella hiljainen auto. Ainut mikä kuuluu on sähkömoottorin surina.
Ohjain tuntuu hiukan oudolta käteen , mutta eiköhän siihenkin tottune. Muuten ohjain kyllä pelaa loistavasti ja kantama hyvä.
Kaikki tämähän nyt on vasta 1 akkuparin mutuilua mutta sanotaanko että loistavat ekat fiilikset.
Eli fiilis 10/10 tällä hetkellä. Muutamia kärrynpyöriä tuli vedeltyä ja muutama hyppy mokattua mut ei auto niistä ollut moksiskaan.
Ai niin ja hobbyfactorystä tuli varmistus. 114€ koko braindiff hässäkkä