Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - sprawl

Sivuja: 1 ... 11 12 13 [14]
391
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 17.06.11 - klo: 21.09 »
mikähän on kun spurgearin vaihdoin ja nyt rutisee kokoajan?
Rutisi jo aiemmin kun ratas oli kulunut mutta nyt vaikka oon moottorin asentoa korjaillu jokasuuntaan niin rutisee aika ikävästi kun yrittää moottorilla pyörittää. käsissä pukin päällä pyörii ihan ok mutta heti jos vähä vastusta on niin kauhee rutina  :huh:

392
Yksi kysymys koskien pikkulaturia, mulla on tuo traxxaksen vakio laturi joka lataa 7kennoisia akkuja.
sitte oon laittanu tommoseen robitronicin 3600mah 6kennon akkuun traxxas liittimen niin voiko sitä ladata tuolla traxxaksen omalla laturilla vaikka siinä sanotaan että "vain 7kennoisia" ?
Jos siinä noin lukee, niin se kannattaa ottaa tosissaan. On ihan mahdollista tehdä halpislaturi, jossa on tuollainen rajoitus. Mutta jos sinulla on se Graupner Ultramat 14+ niin tietenkin lataat kaiken sillä.

Tällainen tuli vastaan:
http://www.graupner.de/mediaroot/files/6464_Ultramat_14_plus_de_en_fr_it.pdf

Sivulta 36 alkaa hyvät ohjeet LiPOjen lataamiseen.

Juu kyllä ohjeet on tallessa, löyty laatikon peruilta.

tuota pikkulaturia mietin sen takia kun oon myymässä tuota tamiyaa ja siihen on yks akku tamiyan liittimellä ja toinen traxxasin liittimellä ja autossa traxxas liitäntä että miten niitä koplailen.
Täytyy sitte vaan pitää omanansa se pikkulaturi.



lisäys:
lueskelin manuaalia vähäsen että näköjään jos pitää balanceri liitintä kiinni niin ei tartte syöttää kun se että on lipo kyseessä, amppeeri määrä sekä akun koko mah arvona. Sitte jos ei ole sitä kiinni niin pitää välissä syöttää "kennojen" määrä.

393
Tuli nyt hankittua toinenkin auto jossa zippy 3s 30c 4000mah akku, voisko joku vähä neuvoa miten ultramat14plussalla on järkevintä latailla tuota akkua?
Ilmeisesti valitsen vain LiPo kohdan, 4A virta, 4000mah kooksi mutta mitäs laitan tuonne V/C kohtaan?

Onko sinulla käyttöohje siihen laturiin? Hiukan on heikkoa auttaa, kun ei ole mitään hajua, että mikä valinta se oikein on. Ainahan LiPO-akkujen kennot ladataan 4.2V jännitteeseen asti, mutta kun ei tiedä, mikä valinta tuo oikein on...  :undecided:

Katton tuota kohtaa kohta tarkemmin.


Yksi kysymys koskien pikkulaturia, mulla on tuo traxxaksen vakio laturi joka lataa 7kennoisia akkuja.
sitte oon laittanu tommoseen robitronicin 3600mah 6kennon akkuun traxxas liittimen niin voiko sitä ladata tuolla traxxaksen omalla laturilla vaikka siinä sanotaan että "vain 7kennoisia" ?

394

Tuohan vois olla passeli kun siihen vielä riittää maksimi hyöty tuosta ultramat 14plussasta kun 5A saa ulos.

Mitenkäs tuollasen lataus tuolla laturilla, katoin että muuten ihan selvää mutta mitä tuon pitää olla: "LiPO 4,2V/C" ?

Tuli nyt hankittua toinenkin auto jossa zippy 3s 30c 4000mah akku, voisko joku vähä neuvoa miten ultramat14plussalla on järkevintä latailla tuota akkua?
Ilmeisesti valitsen vain LiPo kohdan, 4A virta, 4000mah kooksi mutta mitäs laitan tuonne V/C kohtaan?

395
mitä akkua suosittelette traxxasiin esim RF:n valikoimista?
Jonkinlaista moottoripäivitystäkin voisi ajatella jossain vaiheessa joten se kannattais ottaa tässä vaiheessa huomioon?

Pystyykö tuohon perus slashiin vaihtamaan minkäverran tehokkaampaa moottoria ilman nopari/akku päivitystä? Esimerkkejä?

Jos et ole sitä noparia heti vaihtamassa, niin kannattaa hommata ne lipot ensin ja katsoa, kuinka kovaa auto sitten menee. Ne akut voi antaa sinne paljonkin vauhtia - tai sitten ei.

Eikös "perus slash" ole harjallinen? Useimmat varmaankin vaihtavat sen noparin harjattomaan ja moottorin 8.5t-10.5t harjattomaan, kun päivittävät siihen lisää tehoa.

Suomesta ostaisin tämän akun:
http://fi.eurorc.com/product/532/gens-ace-5000mah-50c-lipo

On RacingFactoryssäkin akkuja, mutta minusta ei yhtä hyvin sinulle sopivaa.
Tuohan vois olla passeli kun siihen vielä riittää maksimi hyöty tuosta ultramat 14plussasta kun 5A saa ulos.

Mitenkäs tuollasen lataus tuolla laturilla, katoin että muuten ihan selvää mutta mitä tuon pitää olla: "LiPO 4,2V/C" ?


Lisäys: Ja kyllä, tuo halvempi slash malli on harjallinen ja sitte tuossa VXL:ssä jonka ajattelin kakkosautoksi hankkia on vakiona velineon harjaton.

396
Pystyykö tuohon perus slashiin vaihtamaan minkäverran tehokkaampaa moottoria ilman nopari/akku päivitystä? Esimerkkejä?

397
Sähköautot / Vs: Himoto drift star
« : 14.06.11 - klo: 15.48 »
Hmm noh lähinnä olisi nyt vaan mahd halvalla päästävä ton auton suhteen ja tuo himoto drift auto maksais vaan sen 150+50e toinen akku ja pikalaturi ja ainaki mitä videoita kahellu niin sillä näyttäis driftaavan hyvin mutta eihän sitä koskaan tiedä :o

Pistin sulle viestiä.

50€ ei taida ihan riittää tuohon laturiin+akkuun yhteensä. Pelkästään laturiin menee helposti se 50e jos ostaa heti sellasen millä lataa nimh/lipo akkuja kohtuullisilla latausajoilla.

Itse ostin ultramat14plussan vajaalla satasella. Ja pelkästään NiMH akut maksaa sen 25-40e/kpl kapasiteetista riippuen.

JOs oikeen haluaa säästää niin tuota myynti palstaa kyllä kannattaa seurailla, halvat viedään nopeesti.

398
Aattelin pikkuhiljaa kokeilla myös noita lipo akkuja kun laturikin on hankittu sellanen millä niitä voi hyvin latailla(ultramat14) niin onko foorumilla jotain rautalankaohjetta niitten valinnasta esillä?

Tarkotus tuohon lussumpaan vakioslashiin laittaa.
Vissiin muuta huomioitavaa ei latauksen sijaan ole kuin slashin LVD asetus?

http://rc10.fi/index.php?topic=11432.0
http://rc10.fi/index.php?topic=35315.0
http://rc10.fi/index.php?topic=12567.0

noista löytyy

Kiitos.

mitä akkua suosittelette traxxasiin esim RF:n valikoimista?
Jonkinlaista moottoripäivitystäkin voisi ajatella jossain vaiheessa joten se kannattais ottaa tässä vaiheessa huomioon?

399
Aattelin pikkuhiljaa kokeilla myös noita lipo akkuja kun laturikin on hankittu sellanen millä niitä voi hyvin latailla(ultramat14) niin onko foorumilla jotain rautalankaohjetta niitten valinnasta esillä?

Tarkotus tuohon lussumpaan vakioslashiin laittaa.
Vissiin muuta huomioitavaa ei latauksen sijaan ole kuin slashin LVD asetus?

400
Sähköautot / Vs: Himoto drift star
« : 13.06.11 - klo: 08.53 »
Myyntiosastolla mm. mulla on myynnissä tamiyan tt-01e pohjalla oleva sähköauto kaikilla kilkkeillä ja sekä ralli/drifting renkailla.

Ja tämä ei siis mainostamis mielessä vaan siinä mielessä että ymmärtääkseni kyseinen pohja on melko suosittua tavaraa siinä mielessä että varaosia löytyy hyvin ja päivitysmahdollisuudet _KUN_ sitä rupeat päivittämään on hyvät.

Hintapyynti on vähän yli tuon mutta aina saa tarjota.
Kannattaa tosiaan hintoja kattella tarkkaan koska yleensä normaaliakulla ei tee yhtään mitään ja uusiin akkuihinkin joutuu sijottamaan useita kymppejä.

Lisäksi jos ei halua odotella akunlatausta kymmeniä tunteja niin kunnollinen laturi on aika ehdoton(>50€).

http://rc10.fi/index.php?topic=57921.0
Tuossa linkki tuohon omaan versioon. Se on neliveto vakiona mutta pystyy muuntamaan takavedoksi, ja jo vakiona riittää teho menemään luisussa kuivallakin asfaltilla.

Ja kun akun kestoa mietit niin tuossa tuo pienehkö 3600mah akkukin kestää sen vajaa puolituntia eli ihan hyvällä kestolla.

401
Kokeilin nyt laittaa niin että kardaani pois, ja pelkästään moottorista seuraava ratas kiinni = ei ääntä.

Heti kun laittaa takaalta kaikki kiinni niin rupee pitämään ääntä eli joku ratas luistaa.
Varmaan kannattaa samalla kertaa uusia metalliset rattaat jokapaikkaan.


http://www.racingfactory.fi/tuotteet/TAMIYA-Tamiya-TT01/53663-TT-01-Ball-Diff-Set-102056
Onko tuo ainut sarja RF:ltä jossa tulis mukana tuo isoratas vetareiden keskelle?

ja eikös tämä ole sitten se pienempi ratas joka tuota pyörittää:
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/TAMIYA-Tamiya-TT01/51008-TT-01-Bevel-Gear-Set-102714

402
purin koko takapään ja putsasin kaikki rattaat.

Mielestäni se melko varmasti kuuluu takapäästä mutta koitan vielä purkaa kardaanin pois. Jos sitte vieläki kuuluu niin joku ratas kenties sökö?..

Jos auto ilmassa niin ei kuulu mitään ääntä, tai jos ajaa _todella_ hiljaa eteenpäin niin ei kuulu mutta rääkäsee heti kun ajaa vähänki lujempaa.


edit: kardaani pois ja ääni jatkuu.
joku ratas ny hyppii tyhjää kun on vastusta enemmän(eli maassa ajettaessa).

403
Tamiya tt-01 rupes pitämään kummaa ääntä hiekalla ajon jälkeen.

Purin moottorin ja kardaanin suojakotelot takapäästä kun sieltä ääni mielestäni tulee joten mistä se vielä voisi tulla kun sieltä on hiekat putsattu?

Jos liikutan autoa pöydällä, ei kuulu ääntä.
Jos pakitan maassa, ei kuulu ääntä.

Mutta jos ajan suoraan eteenpäin maassa niin kuuluu "raastava" ääni ?

404
Virran yksikkö on A eli ampeeri ja kapasiteetin mAh eli milliampeerituntia. Laturiin voi syöttää maksimikapasiteetin mitä laturi lataa, mutta paljon tärkeämpi arvo on virran arvo eli yleensä 1C (500 mAh akun tapauksessa siis 0,5 A). Jos laturiin laittaa liian pienen mAh arvon niin tyhjäksi ajettua akkua ei saa täyteen. Lipolaturi katkaisee latauksen jännitteen mukaan, joten tuolla maksimikapasiteetilla ei ole juurikaan merkitystä.

Eli 3000mah akkua voi ladata 3A virralla?

Tuli ostettua tuo graupner ultramat 14 kun sen tuosta sopivasti sain.
Onko hyvä asetus ladata akkuja näin:
NiMH automatic, 3.0A Limited kun akkuna on traxxasin vakio 3000mah akku, sitte muita akkuja on 3700mah niin sillon max virta ilmeisesti asetettava 3.7 kohdille. ?
vai onko parempia tapoja?

"NiMH manual" asetuksella säästäisi joitain minuutteja aikaa? Mutta mitä säätötä noi cutoffit on jotka ohjekirjan mukaan pitää olla kohdillaan siinä vaiheessa?



Edit:
eka lataus tehty ja näytti että 2271 meni sisään
Normaali arvot? Akkuhan ei täysin tyhjä varmasti vielä ollukaan vaikka nopari jo vilkutteli punasta valoa kun traxxasissa oli kiinni

Akun kuuluu ilmeisesti lämmetä jonkinverran? Kyllä sitä vielä kädessä piteli. Ilmeisesti lämpenemistä saa alaspäin virran laskulla mutta lataako se yhtä täyteen sen jälkeen?

rupesin latailemaan tuota toista 3700mah akkua niin siinä näyttäis menevän sisälle kokoajan vain 2.13A vaikka laitoin max 3.5A Mistähän se johtuu? Tuossa pienemmässä meni kokoajan sitä maksimia eli 3A.



405
Itse taas käyttäny powereista aina sitä halvinta mahdollista jossa vaan tehoa riittää suunnilleen kaikelle mitä koneessa, kaiken 20vuoden jälkeen on tasan 1poweri hajonnut eikä rikkonut muuta, ja noita powereita on ollu kuitenkin kymmeniä erinäisissä projekteissa.

Toki varma on aina varmaa ja puhutaan loppupeleissä pienistä eroista(sijotetaanko 50€ vai 120€) jos budjetti lähentelee 700-1000e luokkaa.

406
Sähköautot / Vs: Minkälainen auto aloittelijalle?
« : 05.06.11 - klo: 14.28 »
Itekin harrastusta alotellu ja allekirjotuksessa näkyy menopelit.

Slashi on takatuuppari mallia ja kyllä aika mukavasti kulkee kun huippuja kokeilee.
JA menee aikalailla kovassakin maastossa mukavasti.

Subaru on myös ihan pätevä peli mutta on aika matalaa sorttia.


En tiiä muista puljuista mutta racingfactorylla ainakin tuntuis toimitukset/palvelu pelaavan :)


Slashillä hintaa RF_:llä 269 ja jos ei lipo akkuihin halua heti perehtyä niin vakioakullakin ajelee mukavasti kaasu pohjassa sen 20-30min hiekkakentällä.

Laturi kannattaa kyllä ostaa sitten kerralla uusi kun tuo 8h latausaika on aikas pitkä, mutta ei niin pitkä kuin subarun laturilla jolla lataa 3000mah akkua 16,5h. :)

407
slash kyllä orkkis kunnossa joten ihan omilla liittimillä.

Onhan toi servon piuha aika viulunkielellä omasta mielestä että sen vois vielä avata ja kattoa oisko se jostain syystä päässy vetäytymään ulospäin. Hassua on vaan se että auto toimii yleensä aina uudelleen ohjelmoinnin jälkeen muutamia minuutteja ok.

408
Sähköautot / Vs: TRAXXAS käyttöohjekirja
« : 02.06.11 - klo: 09.27 »
Itsekin uutena tässä mukana mutta en vielä ole törmännyt suomenkielisiin ohjeisiin.

Enkut löytyy traxxasin sivuilta ja tämä ehkä(?) oikea:
http://traxxas.com/sites/default/files/3602_monsterjam_manual_101209_0.pdf

409
edit: siitä renkaiden kääntymisestä en kyllä tiedä..

Netistä poimittua että pitää auto konffia erikseen joko 50/50 tilalle tai 70/30 tilalle, tuo ei kyllä ohjekirjasta heti käyny mulle selväksi. Jotenkin säädöt oli menny ristiin ja sain ne monen resetoinnin jälkeen taas perustilaan, jospa illasta yrittäis vielä kokeilla(jos uskaltaa).

Hyvä tietää myös tuo radiosysteemi jos sattuu että toisenkin samanmoisen hankkii noiden rinnalle.

Mikähän aiheuttaa sen kun oon pariinkin kertaan ohjelmoinu ohjaimen ohjeiden mukaan ja vihreä valo palaa kaikissa paikoissa, niin auto toimii vähän aikaa normaalisti jonka jälkeen renkaat jumittaa jompaankumpaan suuntaan. Sitte ku odottelee 5-10sec niin se nollaa renkaat kotiasentoon ja matka jatkuu taas jonkunaikaa normaalisti.

Mitään roskaa ei varmaan ole missään välissä koska jos jumittaessa koittaa vääntää radiolla toiseen suuntaan niin servo ei pidä mitään ääntä sen merkiksi että se edes yrittäisi?

410
edit: siitä renkaiden kääntymisestä en kyllä tiedä..

Netistä poimittua että pitää auto konffia erikseen joko 50/50 tilalle tai 70/30 tilalle, tuo ei kyllä ohjekirjasta heti käyny mulle selväksi. Jotenkin säädöt oli menny ristiin ja sain ne monen resetoinnin jälkeen taas perustilaan, jospa illasta yrittäis vielä kokeilla(jos uskaltaa).

Hyvä tietää myös tuo radiosysteemi jos sattuu että toisenkin samanmoisen hankkii noiden rinnalle.

411

Todellinen aloittelija kysymys: Kuinka esim. kaksi slashia saa toimimaan samalla pihalla?
Eikös nuo mene sekasin kun samat osat?


JA jos joku slashin aivoista tietää enemmän niin vois vilkasta "pientä" ongelmaa tuolta Slash katjusta.

412
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 31.05.11 - klo: 21.34 »
Tuli ostettua uusi 2wd slash ja testit tuli ajettua.

SEmmonen kysymys että minkätakia hetken ajon jälkeen auto "sekosi", eli jos laitan sen 70% / 30% modin päälle niin auto lähtee sen kummemmin siitä välittämättä onko ohjain päällä vai ei.

Tein kaikki ohjekirjassa olleet resetoinnit sekä link napin kautta tapahtuvan ohjaimen ja auton "yhdistämisen" mutta ei vaikuttanut asiaan.
Ja jos laitan ohjaimen offille ja paina vastaanottimesta sitä zet nappia niin että vihreä valo syttyy niin autosta kuuluu mieto vinkuminen(moottorinlapa liikahtaa mutta ei pyöri vaikka renkaat ilmassa).
Mietin myös sitä että en saa auton vastaanotinta päälle ohjaimesta käsin vaikka ohjekirjassa on ohje painaa set nappia puolisekuntia mutta ei lähde sillä päälle.


TUlin kentältä takasin ja kokeilin vielä pihassa laittaa palikat päälle, vihree valo palaa jokapaikassa. Vain kaasu toimi.


Ohjain on siis perus 2,4ghz malli.

Vinkkejä?



edit:
Tässä selvemmin ylläoleva:

- Resetoinnit tehty, sekä "binding".

Ongelma:
- Ohjain asennossa 50/50 auto tottelee ihan ok ainakin toistaiseksi
- Ohjain asennossa 70 / 30, auto lähtee heti täysillä eteenpäin oli ohjain päällä tai kiinni
-  Ohjain kiinni, auton receiver päällä vihreän valon palaessa kuuluu vinkuminen ja moottorin lapa pyörähtää aina heti kun sen vastaanottimen laittaa päälle. Tämä loppuu kun ohjaimen laittaa päälle mutta tällöin ei yleensä toimi kuin kaasu tai kaasu/jarru mutta ei ohjaus.



EDIT:
Ohjekirjassa mainitaan ohjaimen "säätäminen" 50/50 asennolla mutta tein sen nyt 70/30 asennolla sekä throttle trim säädin osottamaan suoraan ylöspäin 0 asentoon jonka jälkeen ei ainakaan ongelmia ollut pikatestillä olohuoneessa. Myös vinkuminen hävisi eikä moottori lähteny täysillä mihinkään vaikka ohjaimen laitto pois päältä.

JOs lisävinkkejä löytyy niin on kaikki tervetulleita.



EDIT HELP
Kävin testaamassa ton säädön jälkeen, ylimääräsiä liikkeitä ei ollu, kaikki oli muuten ok mutta renkaat ei käänny, ei edes yritä vastaanottimen vihreän valon mukaan. Kaasua tai jarrua kun painaa niin vihreä valohan sammuu mutta kun ohjauspyörää vääntää niin ei tapahdu mitään?? Koitin resetoida ja tehdä asetuksia vaikka miten mutta en saanu niitä enään kääntymään...

413
http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=44346&grpid=5018&order_id=WO1306674421 Tuossa on todistetusti hyvä laturi jolla lataat sitten lipotkin, ku  niihin siirryt.

Saako tuohon traxxasin liitännällä akun suoraan kiinni vai minkälaiset liitännät noissa on? Entäs tamiyan "molex" liitäntä?

414
Virran yksikkö on A eli ampeeri ja kapasiteetin mAh eli milliampeerituntia. Laturiin voi syöttää maksimikapasiteetin mitä laturi lataa, mutta paljon tärkeämpi arvo on virran arvo eli yleensä 1C (500 mAh akun tapauksessa siis 0,5 A). Jos laturiin laittaa liian pienen mAh arvon niin tyhjäksi ajettua akkua ei saa täyteen. Lipolaturi katkaisee latauksen jännitteen mukaan, joten tuolla maksimikapasiteetilla ei ole juurikaan merkitystä.

Eli 3000mah akkua voi ladata 3A virralla?

415
Eli onko TT-01 eri kokoinen kuin TT-01E joka siis on tuo mun subaru?
Mittaa etäisyys eturenkaan keskeltä takarenkaan keskelle. Jos se on 257mm, niin sitten sen on sitä perus TT01 kokoa.

edit: Ilmeisesti tuossa E mallissa pystyy sen pituuden muuttamaan 257 ja 251 mm välillä.

Tietääkö joku löytyykö kyseiseen malliin bodya mallia chevy SS, camaro 2010/2011, tai muita jenkkiklassikoita?

416
http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=44346&grpid=5018&order_id=WO1306674421 Tuossa on todistetusti hyvä laturi jolla lataat sitten lipotkin, ku  niihin siirryt.

Minkälaisella virralla noita akkuja ny kannattaa sitte latailla? kun tuossakin on säätö 0.1-5.0A ?

Kun eikös isompi virta lataa nopeemmin mutta lämpenee enemmän? Kait jossain menee rajakin akkukohtasesti?

417
Eli onko TT-01 eri kokoinen kuin TT-01E joka siis on tuo mun subaru?
Mittaa etäisyys eturenkaan keskeltä takarenkaan keskelle. Jos se on 257mm, niin sitten sen on sitä perus TT01 kokoa.

edit: Ilmeisesti tuossa E mallissa pystyy sen pituuden muuttamaan 257 ja 251 mm välillä.

Ok, kiitos tiedosta.

toinen pähkäily koskee laturia kun mulla on nyt tuo subarun mukana tullut laturi joka 8kennosta lataa 180 tunnissa eli akun lataus kestää about 16.6H niin mikä olis sellanen peruslaturi hyvä kun käytössä on tuo robitronic 3000 sekä slash 2wd perusakku olikohan se ny 3600mah näin ulkomuistista. NIMH akkuja siis.

418



No, se auto on noin 40cm pitkä ja oikea auto voisi olla 4m, joten sitä sanotaan 1:10 kooksi. Tietenkään kaikki oikeat autot eivät ole 4m, joten se on vain sinne päin.

TT-01 (ja tuo yllä oleva DF-03Ra) ovat 190mm touring auton kokoisia ja niiden akseliväli on 257mm. Tuo on se koko, jolle nuo kaikki 1:10 sähkötouring kopat ovat. Kannattaa koittaa selvittää kopasta tuo akseliväli - jos se on oikein, niin sitten se ainakin sopii. Monilla kaupoilla on uskomattoman huonosti tietoja myytävien koppien koista, on aika vaikeaa olla täysin varma siitä, että joku koppa sopii omaan autoon. Toisaalta tuo 1:10 190mm touring koko on se "oletusarvo", jolle korit yleensä sopivat. (Suurin vaara varmaankin on vahingossa ostaa koppa, joka menee Tamian pienempään TT-01:n ja HPI Club Raceriin.)

Eli onko TT-01 eri kokoinen kuin TT-01E joka siis on tuo mun subaru?

419
Voisko joku selittää noita kokoluokkia kun on esim. 1/10 niin mitä se tarkottaa?

Mua kiinnostais rakennella toisia bodeja tuohon tamiyaan joka on tuossa allekirjotuksessa ja mietin että jos speckseissä lukee että se on juuri tuolle pohjalle sopiva niin mitä noi kokoluokat sitte tarkottaa?


Ja sopiiko tuohon tamiyan runkoon kaikki koot kunhan pohja on sama?

420
Tamiya / Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« : 25.05.11 - klo: 15.28 »
Löysin juuri uuden harrastuksen :)

Tuli hankittua tamiya subaru wrc2008 paketti kaikkinensa rf kaupasta ja tuli heti sellanen kysymys johon en tästä ketjusta heti osannu ettiä helppoa vastausta ajottelijalle että Miten tuota etupäätä kannattais nostaa?

Kori tökkii pihasoraan kokoajan. RF:stä kyselin jo että saako varaosana sellasia koripidikkeita jotka on takana jollonka sais niillä klipsuilla säädettyä koria ylemmäs kun ne "etutolpat" on niin lyhkäset.


Ja toinen kysymys akuista kun tilasin tämmösen:
Robitronic 3600 Power Stick Pack 7.2V NiMH

Joka käynee suoraan tuohon malliin kun on timyn liittimellä suoraan, mutta kannattaako sitä ladata tuolla orkkis laturilla? Mitä kohtuuhintasta laturia suosittelette?



JA vielä semmonen kysymys että kun tuo "korimalli" on se tt-01 niin käykö siihen erilaiset korit sitte päälle suoraan jos hankkii eirilaisia?

Sivuja: 1 ... 11 12 13 [14]