Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - horna

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 13
91
Team Associated / Vs: Team Associated Rival Monster Truck
« : 29.05.13 - klo: 21.39 »
Tässä vielä linkki tytäryhtiön topikkiin: http://rc10.fi/index.php?topic=62881.0

92
Team Associated / Vs: Team Associated Rival Monster Truck
« : 29.05.13 - klo: 21.36 »
Minusta näyttäisi että, tuohon saisi helposti 2kpl 3s lipoja kiinni. Voi olla että nuo alkuperäiset kannet ei mahdu päälle, mutta helpommin modifioitaessa kuin tytäryhtiön e-MTA4:sen akkupaikat: http://www.ttamerica.com/cars/6403-f.html
Tuossa e-MTA4:ssa on specsien mukaan on vaihteet, tässä ilmeisesti ei?
Tuo perusrunko autossa on pursotettua alumiiniprofiilia ja kaikki perän rattaat terästä, joten ei nii muovinen kuitenkaan. Tuli juuri ostettua Thundern Tigerin MT4 G3 monsteri ja todella hauska ja luja laite. Rival kiinostaisi myös, mutta ei kai kaikkea voi saada, vai voiko?
Asso/thunder tiger konserni panostaa nyt tosissaan sähkö monsteri osastoon ja laadulla.

93
Team Associated / Team Associated Rival Monster Truck
« : 29.05.13 - klo: 15.53 »
Assolta pukkaa uutta sähkömonsteria. Auto näyttää perustuvan MGT:alustaan joka on sähköistetty. Pommin kestävän monsterin sähköversio. Hyvä puoli että paljon valmista optio-osaa saatavana esim RMP:ltä ja Integyltä.
Linkki asson sivulle: http://www.teamassociated.com/cars_and_trucks/Rival_Monster_Truck/RTR/
edit typo

94
Polttisautot / Vs: thunder tiger ssr
« : 25.04.13 - klo: 21.53 »
En tunne autoa, mutta tietonikkareilta saa tilattua osia ruotsista. Jotain perus osaa saattaa löytyä jopa paikanpäältä. Tässä linkki verkkokauppaan: http://www.tietonikkari.fi/niks/tuotteet.htm
Tuolta verkkokaupasta ei kyllä löydy vara-osia, vaan pitää soittaa sinne, ja kysyä mitä sattuu olemaan. Jos sinulla on manuaali jossa räjäytyskuvat, osanumero helpottaa tilaamista.
RC-Sabelta voi vielä löytyä jotain osia. Linkki sabelle:https://sabe.fi/hobby/index.php?mfgid=115&grpid=3901
Toivottavasti nämä autaa...

95
Sähköautot / Vs: LRP S8 BXe/TXe
« : 25.04.13 - klo: 21.42 »
Tuntuu menevän itse puheluksi tämä topikki, mutta ei se mitään. Uuden combon kanssa truggy kulkee taas kivasti. Ehkä välityksiä saisi hiukan pidentää kun ei kone tunnu lämpeävän ollenkaan orkis pinjonilla. 5s:llä on nyt menty, uudet 3x2s paketti ostettuna, mutta en tänään jaksanut alkaa nopparia konfiguroimaan. Pitkästä aikaa kun pääsi taas ajamaan ihan rauhassa. Kumpa joskus kun olisi aikaa mennä oikein radallekin. Onneksi on omallakin tontilla tilaa ja piha sula sekä kuiva, pitäisi alkaa suunittelemaan jonkinlaista radan tynkää niin olisi mielekkäänpää suttailla.
Yksi vinkki: akkukotelun ja keskidiffin väliin kannattaa työntää pala uretaania/vastaavaa, ettei kivet mene spurrin ja pohjalevyn väliin. Itselle on noin käynyt muutaman kerran.
Autohan on itse luja laite, en ole saanut vielä rikki muuta kuin etupuskurin. Takajouset on aika läjässä, mutta nehän on kulutus tavaraa. Onkos jollakin tietoa mitkä hiuka järeemmät jouset tuohon truggyyn kävisi?

96
Polttisautot / Vs: thunder tiger ongelma
« : 26.02.13 - klo: 12.00 »
Ei ole ollut kummassakaan Thunder Tigerissä moisia ongelmia. Todennäköinen vika patterikotelossa tai katkaisjassa, kuten Hoke edellä mainitsi. Eli hanki vastarin akku, niin pääset eroon 9:stä epävarmus tekijästä. Ja Mhz radioille suosittelen fail safe palikkaa kaasu/jarru servolle. Mutta sekään ei auta jos virrat katkeaa kokonaan. Ghz-radioissa taitaa olla jo kaikissa tuo fail safe?

97
Sähköautot / Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« : 20.02.13 - klo: 01.51 »
e-MTA4:sen ja MT4 G3:sen Suurin Ero on se että e-MTA4:ssa on vaihteet. Eli kahdella vaihteella saadaan kulkupuolta samoilla sähköillä enemmän. Toisaalta tuossa e-MTA4:ssa akku kotelo näyttäisi olevan aika ahdas ja huonosti modifioitavissa esim 6s lipoille. Toki akut näyttäisi olevan hyvin suojassa, niinkuin kaikki muukin. Kuvien mukaan e-MTA4:sen runko näyttäisi olevan komposiittia eikä mitään perusmuovia. Mlemmissa autoissa voi käyttää 6s lipoja, mutta enempi ampeereja saa helposti kyytiin MT4 G3: seen. E-MTA4:sessa oleva vaihdelaatikko perustuu nitroversion laatikkoon ja sitä on kevennetty. Tämä viittaa siihen ettei e-MTA4:ssa ole keskidiffiä joka parantaa ajo-ominaisuuksia. Mielestäni autot ovat todella tasaväkisiä ja molemmissa hyvät ja huonot puolet, pitää vain tietää kumpi sopii itselle paremmin. Pitäisi päästä vertailemaan ihan livenä, että osaisi valinnan tehdä.
P.s spekulointi sekundäärisillä argumeteillä on mielestäni banaani... ;-)

98
Sähköautot / Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« : 14.02.13 - klo: 00.02 »
MJMuhis; tuo vääntynyt iskaritorni ei vaadi kovin paksua liuskaa vaadi, että se jäykistää. Kun näillä vehkeillä paiskotaan aika järjettömiä hyppyjä suhteessa kokoluokkaan, on syytä muistaa pitää jonku paika sulakkeena. Kaikenhan saa rikki, mutta kun laittaa sinne väliin yhden halvan osan väliin, niin muut (kallit) osat säästyvät. Jonkun paikan on annettava periksi kun hyppy menee v****ksi. Äkkiäkös tuon pikkuisen taipuneen iskaritonin oikaisee pikku jakarilla. Turha on siis tehdä turhan järeitä iskaritorneja, sitten hajoo niiden kiinnikkeet tai pohjalevy jne. Jos on sulla on töissä vehkeet millä tehdä torneja niin kone käyntiin ja kaveirille kans...olen itse tehnyt noita iskaritorneja ihan käsin, mutta ei siinä palkoille pääse...
Voi kettu, ei tullut boonuksia viime vuodelta. Täytyy siirtää auton hankintaa... Tai vaihtaa työpaikka, kun ei ole varaa näillä palkoilla harrastaa...

99
Sähköautot / Vs: Sähköauto lapselle
« : 06.01.13 - klo: 10.05 »
Jos vesitiiveys on tärkeä on myös tekniikan valinnalla merkitystä. Sensorlliset harjattomat moottorit alkaa helposti oikuttelemaan, vaikka nopeudensäädin olisikin vesitiivis, siksi itse olen laittanut harjalliset sähköt pojan Buggyyn. Harjallinen moottori ku ei pienestä vedestä hätkähdä. 1:10 buggyihin saa alasuojakaukaloita jotka suojaavat korin kanssa aika tehokkaasti. Tuolla "Talvi lähestyy, vinkkejä ajoon"( http://rc10.fi/index.php?topic=30064.0 ) säikeestä löytyy asiasta hyvää informaatiota. Servon alakannen alla oleva piirilevy ottaa helposti itseensä, joten sen suojaus kannattaa hoitaa...
Talvi ajoon suosittelisin jotain 1:10 buggyä korkeampaa autoa kuten: Traxxas Slash ja Losi High Roller tai joku rock crawleria. Ei lumi pakkaannu sisään niin pahasti, eikä ole koko-ajan mahastaan kiinni.

100
Sähköautot / Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« : 17.12.12 - klo: 02.02 »
Keskustelu välillä rönsyilee, mutta sehän vain merkitsee sitä että säie on elossa. Itsekin olen suoltanut aika paljon aiheen vierestä, mutta jatketaan valitulla linjalla. Itsellä ei ole pahaa sanottavaa Thunder tigerin monstereista joita omistan 2 kappaletta. Se mikä on mielestäni parasta on tolkuttoman lujat osat vetolinjassa. Ekassa MTA4:ssa vetarit todella kuluneet, klappia tuohon nivelen uuteen tynnyriin luokkaa 1mm. silti ne kestävät LRP:n 28:n melkein 4 heppaa. Uudet vetarit on pakissa odottamassa kun ne laukee, niin ei käynyt tänäkään kesänä. Täytyy yrittää ajaa ensi kesänä enempi! Nyt ko autosta jouduin luovuttamaan vara-osia kaverille kun se ajoi laivan kannella merikontin kiinikkeeseen. Vähän uusia laakereita, perän shimmausta ja perus huolto, niin että auto on iskussa kun kelit lämpenee.
Keskidiffin olemassa olo on olennainen asia, sen olen itsekin huomannut eron ajettavuudessa mostereiden, truggyn ja buggyn kanssa. Ja tottakai se vaikuttaa keulimiseen. Siinä onkin yksi valita kriteeri haluaako truggymäisen ajettavuuden vai keulivan ja ei niin hienosti käyttäytyvän monsterin. Välillä monsterin jälkeen kun ottaa truggyn ajoon taas ihastuu siihen ajettavuuteen. Onneksi on molemmat, niin ei tarvitse tehdä kompromissiejä. Kyllä jompi kumpi MT4 G3 tai e-MTA4 täytyisi hankkia, on vain niin vaikea päättää...
Osittain e-MTA4 siksi että sellaisia ei vielä kellään kai Suomessa ole, toisaalta tuo keskidiffi olisi kans kiva.
Tuosta muovisesta lookista voidaan olla olla mitä mieltä tahansa, mutta yksi vanhan MTA4:n ongelma muka oli paino. Noin 5kg on paljon esim Savageen verrattuna. Mutta ei siinä Savaessakaan hirveästi vakiona metalli-osia ole. Toisaalta hyvä laatuinen komposiitti on vähintään yhtä lujaa kuin esim alumiini, mutta tällin jälkeen palautuu muotoonsa. Kuten huomasi integyn puskureiden kanssa, orkkis toimii paremmin.
Osien saatavuus suomessa ei tee autoa paremmaksi, eikä huonommaksi. Ehkä thunder tigerin osien menekki on niin huonoa, ettei kannata paljoa varastossa pitää(liian kestävät osat).
Itse näin tuon videon tuosta "ylädekistä", tuollaisenhan valmistaa kätevä kaveri vaikka vanhoista pyörän llinkeistä, tai vaikka polykarboniitista. Eiköhän tuohon kohta ole tarjolla vahvenpaa pohjalevyä jos ei TT tekemänä, niin jonkun muun.

101
Sähköautot / Vs: Sähköauto lapselle
« : 20.11.12 - klo: 02.23 »
Moi kaikille,
2 vuotis synttärilahjaksi halpa Maiston "rock crowler" jolla jo hauskaa oli. Se nyt oli sellainen lelu, mutta kestihän se vuoden päivät. Sitten 4v synttärilahjaksi Losin Rock crawler johon vaihdoin 35t harjallisen tekniikan. Losista riitti iloa pitkäksi aikaa, kunnes hommasin siihen losin harjattoman nopparin ja orkis koneen. Se kesti pari kuukautta ja sinäkin aikana pätki ihmeellisesti. Ensin luulin että vika oli vanhoissa mega-radioissa. Rock crawler oli hyvä laite alkuun oppi sillä ohjaamaan ja sitten alkoi 1:10 buggy pysymään käsissä. Buggyssä vaan vanha noppari sai liikaa hiekkaa sisäänsä ja päästi toimintasavut pihalle. Eli suosittelen vesitiiviitä noppareita jos uutta tekniikkaa joutuu ostamaan. Itse olen käyttänyt pojalle vielä noita harjallisia koneita ja Mhz radioita, kun ne ei enää omaan käyttöön ole kelvanneet. Omasta radiosta löytyy myös kaasulle epat joten omiakin autoja on voinut antaa välillä lainata kun vaan säätää tehot tuonne 20-40%.
Nyt 4v pojalle hankin Losin high rollerin jossa vähän enemmän maavaraa lumelle ja sohjoon. Pitäisi vaan tehdä vähän talvisuojauksia tuohon autoon.

102
Sähköautot / Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« : 19.11.12 - klo: 23.41 »
Tuskin Suomessa ainakaan hinnat laskee, en jäisi ainakaan sitä odottelemaan.
Hankar; itsellä on tulossa tälläinen kori MTA4:sen päälle: http://prolineracing.com/bodies/1972-chevy-c10-e-maxx-e-revo-revo-3-3-mgt-long-bed-clear-body/
Tuostahan on sitten tuo lyhyempikin malli Revon akselivälillä. Jos jotain klassista koria haluaa...
Onneksi itsellä on ollut tuo vara-osa pakki aika hyvässä kunnossa, mutta nyt joutui tilailemaan taas osia kun kaveri lainasi autoa toiselle...
Vara-osa hinnoittelu Carrocarilla samaa luokkaa kuin autojenkin kanssa. Ensin kun luulin että suomen liike vetää rahat liiviin, mutta sitten huomasin nuo hinnat tuolta Carrocarin sivuilta...
Tuosta thunder tigerin kestävyydestä olen samaa mieltä, omiin mokiin on auto hajonnut jos on. Kun vaan muistaa käyttää lukitetta...
Nyt kun taas sai halpaa etelä-eurooppalaista polttoainetta, voisi taas kesäkelien kunniaksi hiukan huomenna  sudittaa...

103
Sähköautot / Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« : 19.11.12 - klo: 16.48 »
Joo Rangerwalker olet valitettavan oikeassa että hinta ero on valtava. Huomattavaa muuten monessa ulkomaan kaupassa MT4 ja e-MTA4 tuntuu menevän sekaisin. Ainakin kuva on usein MT4:stä vaikka kaupataan Brushless MTA4:ää!? Siis Tarkkana mitä ollaan tilaamassa. Jossakin e-MTA4: sen hinta oli jotain 460€. Täytyy etsiä tuo sivu uudelleen.

104
Sähköautot / Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« : 19.11.12 - klo: 16.34 »
Oho, herra jumala mikä hinta! Pitää alkaa tuomaan noita saksasta maahan. Täytyypä käydä Günteriltä kysymässä hintaa tuolle ja tuoda niitä halukkaille toinen vaihtoehto on Belgia. Tuo Carrocar ruotsissa kun on Suomen maahantuoja(?) ja vetää törkeet hinnat assoihin ja thunder tigereihin.

105
Sähköautot / Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« : 17.11.12 - klo: 23.27 »
Kävin viikolla hakemassa vara-osia Tietonikkarista ja kertoivat että e-MTA4 versiota on heille tulossa heti kun Ruotsista saavat. Mielenkiintoista nähdä tuo hinta politiikka, mihin hinta asettuu? Tuppaa nuo svedut vetää välistä niin että menee hinta meillä yli 500€:n. Tämä on siis villi arvaus, toivottavasti ole väärässä. Muuten ostan varmaan Saksasta tai Belgiasta.

106
Sähköautot / Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« : 26.10.12 - klo: 07.16 »
Moro, pitkästä aikaa. Tämähän mielenkiintoinen uutuus tämä e-MTA4. Tässä linkissä puhutaan vaihteistosta mikä vaikuttaa kiihtyvyyteen: http://www.swiftrc.co.uk/thunder-tiger-e-mta-4wd-brushless-monster-truck-4210-p.asp
On muuten laitettu auto täysin uusiksi. Ihme ettei ole Thunder tigerin omilla sivuilla vielä mitään infoa autosta. Kuvien perusteella ei mitään samaa vanhan nitro vehkeen kanssa. Vaikuttaa hyvin suunitellulle. Kaikki hyvin Suojattu ja vesitiivis servo vakiona. Nyt herää kysymys onko pakki toteutettu sähköisesti vai vaihdelaatikossa?

107
RC-kerhot ja -radat / Vs: Kuopion harrastajat
« : 15.10.12 - klo: 12.17 »
Hei mitäs olette käyttäneet rata valleihin, kun en saa kuvista selvää? Pieni varoituksen sana: Hyvvinkään RC-Pisteen radalla oli käytetty 100x50 koolinkia ja se tuhosi tehokkansti krossarin etutukivarsia ja iskareita. Jos lipsautti ratavalliin etupyörä nousi yli ja lankku iski juuri iskarin alapään kiinnityskohtaan. Tuli niin kalliksi että ostin sitten tamiya tt01 sen kitin jolla ei sitten tuhoja tullutkaan. Tamiyasta sitten innostuin tuohon rata ajoon, mutta siitä loppui ominaisuudet nopeasti. Noh, sillä pääsee poika harjoittelemaa, kun ittelle tuli hankittua Corally.

108
RC-kerhot ja -radat / Vs: Kuopion harrastajat
« : 10.10.12 - klo: 20.51 »
Entisenä Kuopiolaisena vinkkaisin tuonne Kuopion Urheiluautoilioiden suuntaan. Siis perustatte sinne pienoisautojaoksen. Silloin olisi mahdollista saada esim tuon mikroautoradan reunaalueita rc-käyttöön, niinkuin täällä etelässä on tattarinsuolla tehty. Ja olikohan siellä Haminalahdessa joku rallirata? Ainakin semmoista kovasti puuhattiin niihin aikoihin kun itse haihduin KUA:n toiminnasta. Eli laittakaapa rata pystyyn niin voisin itsekin piipahtaa ajamassa kun tulen taas sinnepäin kyläilemään. :wink:
Ompas asiat edenneet vauhdilla! Että sisäratakin, upeeta! täytyy tulla ihan etelä-suomesta pojan kanssa ihmettelemään. Hienoa että harrastus jatkuu näinä pimeinä ja märkinä iltoina sisätiloissa Kuopiossakin! Pakko tulla testaamaan. Hienoa että päästään Kuopiossakin harrastamaan, kun sinnepäin tullaan sukuloimaan kuitenkin. Täytyy siis ottaa kalustoa mukaan.
T: Sudentti savolaene

109
Sähköautot / Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« : 01.08.12 - klo: 14.59 »
Vai alkaa sorvaamaan vanteita? Tuo on myös Losi LST:n ongelma. Kattilassa keittäminen pehmentää useimmat liimat, tosi ei auttanut Kyoshon orkkis renkaisiin. Piti vaan repiä irti. Mutta silloin ei ollut väliä kun rengas oli sökönä ja vanne ehjä. Jotkut "paistavat" miedolla lämmöllä uunissa. Pieni talttapäinen ruuvimeisseli auttaa kun saa jostakin pikkuisen liimausta auki. Pitää vaan olla sen ruuvimeisselin kanssa varovainen ettei ole ranne auki...Onnea yritykseen!

110
Sähköautot / Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« : 27.06.12 - klo: 22.57 »
Tuo pohjalevyn taipuminen on kyseisen auton heikoin lenkki. Onko siinä alkuperäisessä pokkauksia? Sen pokkauksen ei tarvitse olla kovinkaan jyrkkä kun se jo jäykistää todella paljon. 45 astetta riittää jäykistämään jos sillä 90 asteen kulmalla ei haeta muuta tavoitetta. Pokkaaminen varmaan siirtää taipumiskohdan perien lähelle mistä sitä on hankala pokata. Muutoin mielenkiintoinen projekti, varmaan omiaan hiekkakuoppien kiipeämiseen. Tuohon ei taida riittää edes tämä prolinen longbed kori: https://sabe.fi/hobby/index.php?prodid=33029&grpid=5043&order_id=WO1340826722

111
Sähköautot / Vs: Thunder Tiger MT4 G3 Monster Truck
« : 02.06.12 - klo: 21.48 »
Moro pitkästä aikaa. Löysitkö jostakin datasheetin noille diffiöljyille? Noissa nitro monstereissa käytetään monesti 100.000sta öljyä, kun pyörän halkaisija on suurempi kuin esim truggyssä. Suurempi pyöränhalkaisija aiheuttaa isomman momentin joten vaatii järeemmän öljyn. Tietysti riippuu omista ajo mieltymyksistä mikä sopii parhaiten, mutta noin niin kuin vinkiksi.
Mitkäs laparenkaat hommasit ja mille vanteelle? Pitäisi tuohon omaan monsuun hommata kans.
Pitäisi laittaa noita omia autoja taas kuntoon, mutta kun ei aika muka tahdo riittää kaikkeen. Olisi kiva nähdä tuo laite luonnossa, tai vaikka lavangossa joku päivä. Saksassa kun tulee käytyä työn puolesta olen noita sieltä jo katsellut. Tältä: http://www.conrad.com/Ep-Monster-Truck-1:8-Rtr-B%2fless-Mt4-G3.htm?websale7=conrad-int&pi=238181&ci=SHOP_AREA_19765_1202183
Näyttää menevän kuin kuumille kiville kun vaan muutama enää jäljellä...

112
RC-kerhot ja -radat / Vs: Hyvinkään radat
« : 23.05.12 - klo: 02.04 »
Eikös tonne enään ole myynnissä kausikorttia?
muillekin radoille on kausikortit? Juuri kun viimevuotisia hintoja katselin aiemmin päädyin että jäsenyys ja kausikortti, mutta ei taida olla enää ohjelmassa. Noh Lavankoon saa kausikortteja ja soveltuukin paremmin omalle kalustolle.

113
Kyosho / Vs: kyosho mfr
« : 17.05.12 - klo: 00.39 »
GRP:llä on tuolle metallihexille käyvät katurenkat ja taisi niilla olla myös monsteri kuvioisetkin. Itsellä nuo katukiekot ja ainakin laadukkaammat kuin alkuperäiset. Stten tietysti hexiä vaihtamalla jotkin truggyn renkaat voisi toimia.

114
Kyosho / Vs: kyosho mfr
« : 16.05.12 - klo: 11.29 »
tuohon pitäisi löytyä Tiger Drive rotostartti. Kysy vaikka Atalasta, heillä on joskus ainakin ollut. Starttiboksilla ei taida onnistua ihan helposti. Tai jos tekee itse starttipoksin, niin että se käy. Vetostartteja löytyy ihan Kyosho liikkeestä.

115
Polttisautot / Vs: vettä moottorissa!!
« : 12.05.12 - klo: 21.41 »
Vaihdoitkos tulpan? Voisi olla että hehkutulppa otti itseensä vedestä. Voi toki olla että kampi-akselikin sai siipeensä. Ei koneet kyllä tykkää tuosta neste iskusta. Onko kannen pultit venyneet? eli onko koneessa puristuksia?

116
RC-kerhot ja -radat / Vs: Hyvinkään radat
« : 06.05.12 - klo: 11.18 »
Hienoa että paikka kehittyy. Mitäs tämän vuoden ratamaksut, kun en löytänyt niitä HYA:n sivuilta?

117
Mielelläni! Kiitos Reijo!
Täytyy hoitaa itse tuo ratamaksupuolikin valmiiksi kuntoon.
Täytyy katsoa tuo ajanottosofta tuonnempana sitten kuntoon myös. Eikös se ole se Jyvän käsialaa oleva? Sama joka taisi olla Tiksissä?
M8e kuskit, bookatkaa sunnuntaiillat kalentereihinne! Ande ja kumppanit Tampereen sunnalta ja muut ukot, tervetuloa nauttimaan hienoista puitteista Lavangon radalla! We have races coming  :cool:
Mahtuuko sekaan truggyllä? Vai onko vain 1:8 buggyille? Ja rata-ajossa ihan noviisikin vielä. Saakos ponderita lainattua kun ei vielä omaa ole?

118
RC-kerhot ja -radat / Vs: Hyvinkään radat
« : 04.05.12 - klo: 10.54 »
Onkos kukaan käynyt radalla. Onko lumet yhtään sulaneet edellisen kuvan jälkeen? Vai eikö radalla enää ole toimintaa? Saako kuitenkin käydä ajamassa vaikka ei virallisesti toiminnassa?

119
Polttisautot / Vs: Nosram RS30
« : 04.05.12 - klo: 03.25 »
nykypäivänä nuo GPS- datarecorderit eivät maksa kuin 60€. Tuollaisella voi mitata huippunopeuksia josta saa osviittaa onko viilaus onnistunut, eihän se tietenkään kerro koko totuutta, mutta jotakin kuitenkin. Mielestäni netistä löytyvilä ohjeilla on mahdollista saada koneesta hiukan lisää tehoa virtauksia parantamalla. Oman oikukkaan Kyoshon koneen käytös ja käynti varmuus parani oleellisesti valupurseiden poistamisen jälkeen. On selvää ettei kisakoneissa tuollaisia valupurseita ole. Mutta mielestäni virittäminen on oleelinen osa moottori-urheilua, moottorin koosta riippumatta.

120
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« : 27.04.12 - klo: 01.16 »
Helppo rasti oikealle maasturille, jos tuosta tarvitsisi mennä. :evil:
Mutta hyvältä näyttää, milloikas siellä olisi aloittelijoiden ajo ajat? Jos poikien kanssa joskus pääsisi paikalle.

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 13