Ensimmäiset ajot takana Turun Jyrkkälän radalla, aamupäivä meni koneen sisäänajoon, kiitos neuvoista ja käytännön hands on jeesistä Hobbyfactory Arto ja Heinosen Ari. Loppupäivän pystyikin keskittymään ajamiseen.
Vaikka keli oli keväisen viileä ei autosta mennyt mitään rikki, vaikka päivän edetessä teki mieli jo vähän kokeilla kiristää vauhtia sisäänajoköröttelystä ja muutaman kerran auto heitti kärrynpyörät keski tuplan jälkeen huonon ajamisen seurauksena.
Kaasun linkkiä pitää lyhentää, ottaa kiinni koriin - mutta mitään muuta autoon liittyvää säätöä tai ylimääräistä ei ole tiedossa. Auton mukana tulleissa pyöränmuttereissa ei ole jurmuja ja ne ei pysy kiinni, vaihdoin suosiolla niiden tilalle urilla varustetut.
Iskareihin olin arponut 600/500 öljyt ja ne oli ehdottomasti liian jäykät kylmälle kelille. Edessä 1.2mm reiät ja takana 1.3mm. Silti autolla oli kohtalaisen helppo ajaa vaikka rada olikin melko röykkyinen talven jäljiltä. Hyppyreiden alastuloissa ei ollut mitään ylimääräistä ohjelmaa.