Kirjoittaja Aihe: JQ Racing The E Car  (Luettu 38653 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
JQ Racing The E Car
« : 07.07.17 - klo: 02.02 »
Muutaman mutkan käyttä törmäsin tämmöiseen autoon. On ollut tässä kesän mittaan mielessä 1:8 sähköbuggyn hommaaminen jossain vaiheessa (toivon mukaan viimeistään ensi kesään mennessä), kun toisin kuin 1:10 buggylläni sillä voisi jatkossa kisailla paikallisesti ja ilmeisesti muutenkin samoissa kisatapahtumissa Short Course-autojen kanssa. Kittinä hommaaminen vaan olisi melkoisen kallista, joten katsellut josko olisi siedettävän laatuista RTR:ää tarjolla.

Siitä tuli sitten tämä vastaan. Ongelmana että arvosteluita ja käyttäjäarvioita vaikeampi löytää kuin isoilta merkeiltä, varsinkin tästä sähköversiosta. Onhan tässä iso osa osista yhteensopivia nitroversion kanssa, mutta toisaalta RTR kun sisältää tuon sähköpuolenkin minkä huomioida. Liekö täällä kokemusta porukalla tästä? En ainakaan löytänyt keskustelua kuin nitroversiosta. Vaikka laatu olisikin hyvä - luetun perusteella pitäisi ilmeisesti olla, hintaisekseen varsinkin - niin vähän mietityttää tuo varaosien saatavuus, kun on Assoihin tottunut hakemaan suoraan paikallisen hyllystä (RCM:llä kun on nitro-RTR listattuna, mutta ei nähdäkseni mitään varaosia, RCcenter listaa myös sähköversion ja varaosia).

Tässä vielä linkki autoon: http://eu.jqracing.com/product/3872/2016-theecar-rtr-by-jqracing

Poissa anttonblues

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #1 : 07.07.17 - klo: 17.22 »
Mielenkiintoa samaan autoon,

olen katsellut 1:8 sähköbuggyä joka sopisi harraste- ja kisakäyttöön ja tämä tuli vastaan. Kommenttit tästä autosta kiinnostaisi minuakin.

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #2 : 11.08.17 - klo: 21.30 »

Poissa Remdiron

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #3 : 08.09.17 - klo: 05.15 »
Your web site has a lot of information that I want. It is very necessary for me.

Poissa Mönkkiinen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #4 : 26.10.17 - klo: 16.36 »
laitoin jqe rtr autoon bittydesign korin sama joka grey versiossa
keskidiffin kohdalle joutu tekee reiän muuten olis kantanu rumasti.
greyn mainoskuvissa näyttäs kori istuvan hyvin.ilmeisesti keskidiffi
on erikohdassa vaik nopeesti katsottuna näyttäs samanlaisilta.
miten on kertokaa greyn omistavat.
« Viimeksi muokattu: 01.12.17 - klo: 11.05 kirjoittanut Mönkkiinen »

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #5 : 25.05.18 - klo: 11.13 »
Kun kerran itsekin mielipiteitä kyisin ja tämähän tuli sitten lopulta hommattua tämä "RTR" lopputalvesta rullaavana (joten orkkissähköistä en osaa sanoa, ja renkaat ei ollut alkuperäiset) niin lienee vain reilua kertoao ma mielipide. Sähköiksi laitoin sitten erikseen hankitut "budjettisähköt", HW Quicrun 150A ja TrackStar 2100kv-moottori. Sensorillinen moottori mutta sensoriton nopari - onneksi ei haittaa, toimii kyllä loistavasti ilman mitään coggingia ja vääntöä on kuin keskikokoisessa kylässä. Halpisservokin nyt ollut, toiminut muuten hyvin mutta pikkuisen ehkä hidas kääntönopeus joten varmaankin vaihdan toisen jahka jaksan. Renkaina GRP Atomic Softia ja ProCircuit Hot Dicesia.

Autosta itsestään ei ainakaan vielä pahempaa sanottavaa. Aluiskarit (toisin kuin esim. 8ight RTR:ssä ymmärtääkseni, joka on kalliimpi) ja aluiskaritornit. Jämäkältä vaikuttava laitos. Sisempien hinge pinnien kiinnitys e-klipeillä vähän närästää, mutta ehkä ne siinä pysyy paikallaan, toivotaan ainakin.

En ole ainakaan vielä auton setuppia muuttanut mitä nyt ajokorkeuden säätänyt, eli pakettisetuppi muuten. Ajotuntumaltaan oli verrattavissa tuohon TLR SCTE 3.0-corriini, molemmilla tulee varsin samanlaisia kierrosaikoja. Luonnollisesti tämä hyppää paremmin, ei ole isoa koria hidastamassa, tarvitsee vähemmän kiinnitysmatkaa lisäväännön ansiosta ja enemmän hallittavuutta ilmassa. Toisaalta jos laskeutuu nokka liian alhaalla niin helposti savimöykyt radasta lentää, kun ei ole varsinaista etupuskuria. Joskus sitten katollaan sen takia, mutta omaa tunarointiahan se lähinnä. Ehkä isoin muutos mitä pitäisi jotain kautta lähteä hakemaan on että kääntyvyyttä haluaisi mielellään vähän parantaa.

Yhdeksän akullista kaikkiaan tuossa pari viikkoa sitten ajelin, ainoat rikkoutumiset on toinen patterikiinniketarranauha ja toinen etudiffin outdrive. En oikein tiedä mitä siinä tapahtui, mutta toinen puoli napsahti poikki hypystä alas tullessa. Nyt sitten onkin ollut tämän takia ajamatta sen jälkeen, liian peeaa tilaamaan varaosan ennen kuun vaihdetta :roll: Outdrivet kyllä näyttääkin kuluvan aika äkkiä, tuon ajomäärän jälkeen kaikissa niissä on kulumaa. Mutta lienee näitä 1/8 & 4S:n vakiojuttuja. Yksi harmillinen juttu on että myös käyttämäni pinion on kulunut varsin paljon. Tuo metallispurri kun on niin kapea niin kuluttaa sitten pinioniakin nopeasti pienen kontaktipinta-alan takia. Mutta taaskin, aika lailla kapoisia ne näyttää olevan muissakin autoissa. Kai se on vaan heti totuttava faktaan että 4S-laitteet kuluu nopeammin. Verrokkina tuossa SCTE:ssänihän ei ole 3660-koon moottorista huolimatta outdriveissä tai pinionissa mainitsemisen arvoisia kulumisjälkiä arviolta 70-80 akullisen jälkeen.

Uskaltaisin tätä joka tapauksessa aika lailla ilman varauksia suositella uutena ostettavaa 1/8 budjettiratkaisua etsiville. Luulen että nuo alkuperäiset sähkötkin toimisivat alkuun aika hyvin nekin, ja alusta nyt ainakin on asiallinen. En sitten tiedä onko kisoissa saatavissa niitä varaosia tähän RTR-malliin miten, varsinaiset JQ-kuskit kun pistelee Blackilla ja Greyllä menemään. Toki osa osista näyttää olevan niiden välillä samoja, esimerkkinä nuo outdrivet ja ilmeisesti rataslaatikot sisältöineen muutenkin, osa taas ilmeisesti sinänsä sopii autoon kiinni mutta voi sotkea setuppia enemmän tai vähemmän. Olisi sinänsä tehnyt mieli Turkuun lähteä tällä kokeilemaan, mutta jos ei ollut rahaa varaosaan niin saati lisenssi- ja kisamaksuun :wink: Toisaalta olen jo SC-kisoissa tarpeeksi pahasti tien tukkeena, saati M8e-kisoissa. Saa nyt sitten kuitenkin nähdä tuleeko tällä milloin mahdollisesti johonkin kisaan eksyttyä, mutta tuskin mihinkään lisenssikisaan ainakaan tänä kesänä.
« Viimeksi muokattu: 29.05.18 - klo: 11.29 kirjoittanut tvih »

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #6 : 28.05.18 - klo: 21.58 »
Mullakin nyt grey edition, kiitos JQ racingille nopeasta palvelusta jne.
Yritän saada kasaan ja baanalle. Sen verran taas puras lavangon polttisbaana että piti hankkia kilpa-auto. Sormet syyhyää jo.. budjettisähköillä vielä itsekin.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #7 : 29.05.18 - klo: 11.29 »
Grey Edition olis näpsäkkä kyllä. Ei kehdannut vaan tähän luokkaan niin paljoa sijoittaa, kun ei tiedä tuleeko sitä miten ajettua lopulta (toisaalta sijoitin niin paljon kahteen eri crawleriin joita varmaan tulee ajettua vielä vähemmän, ota tästä logiikasta sitten tolkkua). Ja sekin että en ajais Greyllä sen nopeammin kuin tällä "RTR":lläkään, puukäsi mikä puukäsi.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #8 : 29.05.18 - klo: 12.02 »
No ei sitä koskaan tiedä  :cool:
Jos vaikka just sen kriittisen sekunnin sais läpistä pois eikä tarvii sit jossitella  :grin:

Toivotaan näin, en ole vielä aloittanut kasausta mutta tuo mukaan tullut Suomi 100v on tosi upea, hienoa duunia JQ & tiimi!
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #9 : 29.05.18 - klo: 13.05 »
Sekunti ei paljon tässä katastrofissa auta :wink: 100v pohjalevy oli kyllä ihan nätti, mutta kattelin oman auton pohjaa jo ekan ajopäivän jälkeen ja tuumin että ei se kuva siinä kauaa näkyis :grin:

Tekis mieli tälläkin taas välillä ajaa kyllä, mutta vasta ylihuomenna saa varaosan tilaukseen. Noinkohan vielä viikonlopuksikaan ehtii. Toinen ongelma akut, yhdellä akulla ei pitkään ajele kun ei edes ole sähköjä lataamiseen radalla, ja nuo muut on ruvennut lämmöstä turpoamaan jo nelkkucorrissakin niin ei uskalla enää siihen saati tähän laittaa.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #10 : 29.05.18 - klo: 16.09 »
Niin siinä tietty käy.

Kansi tuli maalattua.. edit: trimmattu

Kilikaleilla vedin.

« Viimeksi muokattu: 30.05.18 - klo: 10.22 kirjoittanut mikari »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #11 : 31.05.18 - klo: 16.09 »
Kohta alkais olee nipussa. Mukava kasattava ja laadukas kitti! Ei valittamista, päinvastoin. Ohjeet selkeät.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #12 : 31.05.18 - klo: 21.53 »
Sain minäkin sen varaosan tilattua. Niin ja yksi mikä tuli ohjeista mieleen, tää RTR:hän on siitä hauska vekotin että tälle ei oo omaa manuaalia, tässä tulee "tavallisen" THE E Car:in manuaali jossa taas on osa osista eri.

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #13 : 01.06.18 - klo: 12.27 »
"RTR = Ready To Rebuild"-efektiä havaittavissa kun rupesin uutta outdriveä asentamaan, etudiffissä ei ollut öljyä (toisaalta niinhän nuo aina vuotaa itsekin kasaamani). Varmaan sitten sama tilanne muissakin diffeissä, ei vaan jaksais millään purkaa mutta kaipa se ennemmin tai myöhemmin täytyy. Yhden gearboxin ruuvin mukana tuli muovikierteet ulos, mahtaa hienosti kiristyä takaisin :afro:

Edelleen kyllä vähän ihmettelen tuota outdriven halkeamista alkujaankin, ohessapa vielä kuva.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #14 : 01.06.18 - klo: 21.18 »
Itse pääsin testaa parit akulliset. Olipas hyvä, aika paljon parempi kuin mitä WE polttis oli. No tämä ei tietenkään tule yllätyksenä. Nyt kun oli parempi auto niin alkoi vähän tuntua toi karvalakki sensoriton harjaton combo. Nyt pitää päivittää se vielä .. mutta siis hieno auto, toimi!


Kiitos 20 vuodesta!

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #15 : 01.06.18 - klo: 21.47 »
Mun pitäs keksiä miten saisin tän kääntymään paremmin. Huomas taas heti että kääntyminen on isoin kompastuskivi, tiukat mutkat paljon vaikeampia tällä kuin esim. correilla (sekä 2WD että 4WD). Pitoa tuntuu perässä varsinkin olevan niin paljon että puskee, jos yrittäs esim. kaasulla heittää perää niin eikä mitä, todennäköisesti auto singahtaa eteenpäin eikä "ympäri". Jarruttaessakin pito on kyllä suorastaan ihmeellisen kova huomioiden paikallisradan liukkauden. Toisin sanoen pitoa on kaikkeen paitsi kääntymiseen :shocked: Ajoin kyllä jo nopeampaa kierrosta nyt tällä kuin 4WD corrilla, mutta lähtis luultavasti heti pari sekuntia lisää pois ihan sillä jos kääntyis yhtä hyvin kuin corri.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #16 : 01.06.18 - klo: 22.02 »
Renkaat ja ohjaausservo? Niistä kannattaa aloittaa mutta lienee kunnossa?

Toi Grey on kyllä hyvä ohjattava ja kääntyy tosi hyvin. Ehkä 3mm pohjalevy vaikuttaa edellisiin malleihin verrattuna ja toki sitten kaikki muut pienet muutokset geometriassa. Ei voi kuin suositella jos JQ kiinnostaa.

Ai niin en muuten kiinnittänyt säädintä teipillä ja nippareilla vaan tein akkukoteloon/telineeseen reiät säätimen kohdalle johon sai säätimen läpi ruuveilla pohjasta kiinni. Siisti ja pysyy.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #17 : 01.06.18 - klo: 22.07 »
Renkaat on hyvät, ei oikein ole mitään huonompiakaan laittaa taakse perän heittämisen mahdollistamiseksi. Ohjausservo menee vaihtoon kun itse asiassa hajos tänään (piti muutenkin olla vaihtamassa mutta en ennen radalle lähtöä saanut aikaiseksi). Kyllä se silti jostain muusta osasta setuppia pitäs muutos kaivella.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #18 : 01.06.18 - klo: 22.27 »
Ok

Kiitos 20 vuodesta!

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #19 : 01.06.18 - klo: 23.21 »
Oliskohan tuhoontuomittu idea ottaa edestä sway bar pois. No, kokeilemalla varmaan selviää. Sen pitäs periaatteessa ohjautuvuutta parantaa. Ehkä pikkuisen vois nostaa perän korkeutta. Ja vois kyllä tietysti renkaista sen kokeilla että tuon treenisetin vaihtas alle (pitäis muutenki) missä on toinen pari softia ja toinen supersoftia, ja supersoft tulis eteen. Eli ei oo huonontaa mutta teoriassa ehkä toista paria parantaa hitusen (vaikee sanoa varmaks ku supersoftit on kuluneemmat ja eri merkkiset) :tongue: Jos ei jollain tai viimeistään kaikilla noista parane ni sit en tiiä mitä keksii. Oon aika tunari tässä autojen säätämisessä, ei oo niin tuntumaa niihin säätöjen vaikutuksiin.

EDIT: Ainakin kädellä kokeillen ja kämpän lattiaan testattuna GRP:n softit tuntus melko reippaasti grippaavammalta kuin nuo ProCircuitin supersoftit, joten meneekin GRP:t eteen. Mutta jos tää osoittautuu hyväks tavaks ajaa niin sit pitäs ostaa lisää takarenkaita, koska on vaan yks pari näitä ja kolme paria GRP:tä.
« Viimeksi muokattu: 02.06.18 - klo: 00.27 kirjoittanut tvih »

Poissa FLANA64

  • PRCA
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #20 : 02.06.18 - klo: 16.31 »
Servosaveri kannattaa vaihtaa alumiiniseen. Tällä on yllättävän iso vaikutus kääntyvyyteen. Jos on se vakio muovinen servosaveri niin jostain syystä ei vaan käänny vaan servosaveri antaa peräksi. Tietysti voi vetää sen servosaverin mutterin pohjaan, mutta ei tee hyvää servolle.

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #21 : 02.06.18 - klo: 17.14 »
Servosaverin vaikutustakin pohdin, mutta sitä on vaikea tarkkaan arvioida ellei just ruuvaile tosi kireälle, mutta eipä viiti servoja enempää hajottaa. Eipä se toisaalta nelkkucorrissakaan ole menoa estänyt ja kokometallinen puolestaan on vähän suolainen 26€ hinnallaan.

Mutta, tuo rengassäätö toi osaltaan lopulta tulosta, perää sai ProCircuitien ollessa takana heitettyä hyvin - on kyllä melkoinen ero pidossa GRP:hen nähden. Toisaalta ehkä jopa vähän liikaa luistoa välillä, mutkissa hyvä mutta välillä lähti pompuissa hieman herkästi heittämään.  Tästä huolimatta best lap parani kuin paranikin 0,8 sekuntia. Tulee mieleen että oiskohan esim. Atomicin Medium-versio hyvä valimalli.

Toisaalta myös nopeamman servon vaihto kieltämättä hieman auttoi, onhan se helpompi heittää auto sivuluisuun kun renkaat kääntyy nopeammin.

Vähän silti pikkuongelmat taas haittasi ratamenoa, noparin tuuletin taas epäkunnossa (kerran sen jo kolvasin uusiksi mutta taas näköjään piuha sisältä irti) ja yksi moottorimountin ruuvi oli pakittanut ulos ja sitten otti hypyn jälkeen maahan kiinni -> vääntyi, ym, pientä. Ei oikein ole noita M4-varaosaruuveja tullut vielä kerättyä, EuroRC:ssäkin tuostakin olis vain 2mm pidempää tai lyhyempää varastossa. No, kaipa siitä aina viilattua saa kärjestä jos ei muuten uppoa pohjaan asti. Tahtoo paikallisesti mennä nuo sopivien kuusiokoloruuvien saatavuus siihen että jostain Ahlsellistä pitäs hakea, jotenkin vähän nolo paikka mennä parin (tai edes parinkymmenen) ruuvin ostoon.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #22 : 02.06.18 - klo: 20.22 »
Joo ruuveja on välillä vaikea hankkia. Tuossa kun kävin ajaa ja muut oli polttiksia niin kyllä sitä hetken ja toisen vähän mietti että mitä sviddua mä ajan tätä sähkistä mutta kun taas ei oo sitä mekkaria niin onhan tämä sähkis silleen niin paljon helpompi. Ja kamojakin on vähemmän roudattavaa eikä tarvii ostella nitroa joka sit on loppu ku sitä tarttis.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #23 : 02.06.18 - klo: 21.10 »
Nitro ei kyllä oikein naposta. Hemmetin kallista (moottorit ja itse menovesi), moottorin säätäminen, uuden moottorin sisäänajot jotka about yhtä hauskaa kuin maalin kuivumisen katselu, äänekästä (riippuu paikasta missä määrin haittaa, mutta onhan se toisaalta kiva jos omat ajatuksensa edes kuulis vaikka toki pärinässä myös oma viehätyksensä on). Ja kisaamisen kannalta se mekkaustouhu justiinsa, tyssäis mulla joka tapauksessa siihen. Omat hasardinsa siinä nitron käsittelyssäkin, mutta toisaalta se yksittäinen etu että ei tartte ootella akkujen lataantumista ennen ajamaan pääsemistä.

Mutta nyt ois sitte vielä iltapuhteena tän värkin huoltoa, pitää tutkia keskidiffi jonka outdrivet heiluu ihan hemmetisti, ja sekä siitä että takadiffistä öljyt täytettävä (keskidiffinkin jo totesin vähemmän yllättäen tyhjäksi, ja takaboksin kohdalle jäi kostea läntti joten eipä sielläkään mitään ole). Joskin jos noi keskidiffin outdrivet jatkossakin heiluu noin paljon, niin tiedä sitten miten se voiskaan olla tarpeeks tiivis pitämään öljyjä sisällään. Toivottavasti saisin shimmattua ne vähän jämptimmiks, jos mulla edes on sopivia shimmejä. Niin, ja se noparin tuuletikin kolvattava. Tosin enpä tiedä uskaltaako tällä joka tapauksessa uudestaan radalle ennen kuin on tuo ruuvi korvattu. Päristeleepähän correilla taas sen aikaa.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #24 : 02.06.18 - klo: 22.01 »
Näin o.

Keskidiffin outdrivet oli tosi löysät WEssä, pitääkin katsoa miten greyssä..
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #25 : 02.06.18 - klo: 22.08 »
Ainakin noita vakioshimmejä menee helposti kaksi samalle puolelle keskidiffiä, kun niitä on vakiona vain yksi. Mutta eipä mulla oo noin isoja ylimääräisiä, meneepä nekin sitten tilauslistalle. Lienee turha edes kasata tuota ennen kuin saa niitä, veikkaan ettei liika välys ole hyväksi osien pitkäikäisyydellekään. Jonkin verran löysäksi se kyllä jää vielä kahdellakin koska tuo itse "spurrin" reiässä näyttää olevan aika paljon välystä.

No, onneksi ei ole mitään hirveätä kiirettä saada tätä "valmiiksi" kun ei ole kisoja vielä tarkoitus, mutta ei oo säätäminen ja huoltaminen mun lemppariosuuksia tästä harrastuksesta :tongue:

EDIT: Niin, eipä tuo lisäshimmi kyllä toisaalta edes vähennä heilumista muuten kuin lukituspinnin pituussuunnassa, joten sikäli ei ehkä kuitenkaan niin hyödyllinen :undecided: Kai se sitten on vaan tarkoitus heilua ja huojua.
« Viimeksi muokattu: 02.06.18 - klo: 22.26 kirjoittanut tvih »

Poissa Mönkkiinen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #26 : 03.06.18 - klo: 07.32 »
vaihda laakerit kunnollisiin.ton jq-rtr alkuperäiset
lakrut on kuraa eivät ole edes pyöreitä ulko/sisäkehältä.

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #27 : 03.06.18 - klo: 12.01 »
Ei se laakeri tuohon heilumiseen vaikuta, koska eihän ne ei edes kosketa noita heiluvia outdrivejä. Mutta samanlaiset diffit tässä kuin kittiversioissakin niin kai se on suunniteltu noin, ei vaan kyllä helpota sitä öljyjen sisällä pitämistä.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #28 : 04.06.18 - klo: 09.45 »
Eilen kun oli useampi sähköbuggy radalla, ehkä 6, ja muutama nitro niin olihan se nyt hauskaa! On tämä hyvä auto vaikka en kärjen vauhtiin kerennytkään. Ajofiilis on silti loistava ja nyt seuraavaksi kokeillaan sensoricombolla jos sais vähän lisää vauhtia vielä!
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: JQ Racing The E Car
« Vastaus #29 : 04.06.18 - klo: 15.12 »
Ei tuu itellä kyllä omilla sähköillä yhtään sensoria ikävä, niin tasaista menoa :) Saattais kyllä vaihtaa tuon 14t pinionin 12t tilalle testiksi niiden parin kohdan nopeuttamiseksi missä voi täysillä mennä. Tosin kun ajelen aina akun kerralla tyhjäksi niin voipi olla että aiheuttais turhan paljon lämpöä, kun vielä ikävästi ostamani moottorisiili+tuuletin osoittautui turhan isoksi mahtuakseen kunnolla kopan alle.