Juhannuksen kelit olivat enemmän kuin suotuisat huolelliseen auton rakentamiseen, ei ollut kiire mihinkään.
Perä ja iskarit menivät nippuun yhtä helposti kuin keulakin. Samoin Asson manuaalissa on oikeasti hyvät ohjeet iskareiden ilmaukseen yms yms joten sen puolesta näitä 6.1-sarjalaisia uskaltaa suositella vähemmänkin ajaneille.
Koeajo sunnuntaina katkesi lyhyeen toisen takarenkaan liimausten pettäessä, mutta ensituntumalta kääntyy hanakammin kuin Losin 3.0 ja toisaalta peräpidon eteen täytyy tehdä hieman säätöjen hakua. Tehdassetup lienee tarkoitettu enemmän Jenkkien "medium-high"-pitoisille kun Ulvilassa se on lähempänä low-low tai vain low...
Mutta toisaalta säätöjä tässä autossa riittää, pelkästään laatikon pohjalle jääneiden puslien ja säätöpalojen määrä pistää epäilemään että jäikö joku kohta manuaalista lukematta kun näin paljon jäi yli...
Auton mukana siis säätöpuslat taka-auraukselle ja anti-squatille, takaiskareiden kiinnitys tukivarteen hoituu vaihdettavilla puslilla, takahubin korkeus, caster-kulma... Lisäksi paketissa on mukana jatkopala takapuskurin kiinnitykseen jos haluaa kääntää takaiskarit tukivarren etupuolelle.
Koitan tällä viikolla päästä sen verran radalle ja säätämään, että tuota peräpitoa saisi hieman paremmaksi. Ensin koitetaan kaikkia muita säätöjä ennen kuin lähdetään standup-vaihteistotalkoisiin...