Aika samoilla linjoilla ilmaamisen suhteen krossin iskareiden ja diffin osalta, sillä erotuksella että iskarit teen XB2 ohjeiden mukaan. Ensin iskari kasaan että ylimääräiset öljyt poistuu, imaruuvi muutaman kierroksen kiinni, 6 pumppausta, iskari pitkäksi, ruuvi auki, painetaan iskari kasaan ja ilmaruuvi kiinni. Tällä tavalla tehtynä iskariin ei tule suurta alipainetta koska ilmatila on riittävän suuri -> iskari ei ime lisää ilmaa sisään ajon aikana eikä rebound lisäänny.
Diffin kasaamisessa on eri koulukuntia, toiset laittaa täyteen, toiset käyttää vaakaa ja joku ei huolla diffejä kun kerran vuodessa.
Siitä päästiinkin iskarin ja diffien huoltoväliin, meillä molemmat tehdään 200-300 kierroksen eli ajopäivän jälkeen, oli siihen tarvetta tai ei. Samalla yleensä tehdään autoon täysi huolto, laakereiden tarkastus/vaihto/öljyäminen, vetareiden huolto, alustan herkkyyden tarkastus sekä pyöränkulmien ja ohjauksen epan tarkastus säätö. Vain tällä tavalla varmistetaan että auto pysyy näiltä osin mahdollisimman muuttumattomana ja kisa/treenikuntoisena. Varikolla näkee ihan liian paljon huoltamattomia autoja joiden toimivuutta sekä kestävyyttä sitten ihmetellään.