Päävalikko

auton polttis kone

Aloittaja heimonen, 06.08.05 - klo: 22.05

heimonen

Terve!
Tietääkö kukaan mistä päin hesaa saa hommattuun sopivaan hintaan
uuden auto polttis koneen(2,5) mulla ns leikkas juuri kiikkiin  :x
kyoshon tai carson tai sitten mikä vaan käy ihan sama

Mika R

Hobbypointissa on ollu hyllyssä jotain RB pannuja, muuten tuntuvat olevan aika lailla tilauskamaa eri puolilla PK-seutua, mutta kokeile myös Hobbylinna ja Tieto-Nikkari (sieltä voi löytyä GS15R:ää) esimerkiksi

Ai niin ja tietty http://www.jp-nitroracing.com/index_new.php keravalla sekä vantaalla Iso-hepa, vois löytyä jotain

heimonen

HEips
minkälainen pitää olla jo off-road vai bugy malli itellä on trukki auto
kumpi o parempi 2,5 vai pitäiskö olla nopeempi niin samalla hintakin nousee :roll:

JuusoP

Suosittelisin vaihtamaan männän ja putken moottorista kun se tulee halvemmaksi kuin uusi kone. Tai mikä kone se on?
Jo on kerpele jos tuosta ei pääse!
Kotisivut valmistuu...

*HOKE*

Lainaus käyttäjältä: "heimonen"HEips
minkälainen pitää olla jo off-road vai bugy malli itellä on trukki auto
kumpi o parempi 2,5 vai pitäiskö olla nopeempi niin samalla hintakin nousee :roll:

Lueppas kerran läpi tuo tekstisi. Ei välimerkkejä saati isoja kirjaimia... Muutenkin koko tksti on niin tajuttoman vaikealukuista että ei ole hajuakaanmitä siinä kysytään... vai kysytäänkö edes.
En vaivaudu uusiksi edes lukemaan koska taso on niin huono.

heimonen

Terve!
onko myös mahdollista laittaa yuollassen polttis autoon pakki
vai onko jarru sydeemi ihan jees ja kumpi näistä 2 tai sitten 1 neulanen
kone

JuusoP

Pakista ei pahemmin ole ainakaan minun mielestä hyötyä, hyvin olen ilman pakkia selvinnyt.
Suosittelen 2-neulaista tosin 1-neulainen on helpompi (tai no helpompi ja helpompi) säätää...
Itselläni on Mad forcessa 2-neulainen ja Carsonissa 1-neulainen kaasari, mutta suosittelen edelleen 2-neulaista.
Jo on kerpele jos tuosta ei pääse!
Kotisivut valmistuu...

Mika R

Kyllä sitä joskus toivoo pakkia radallakin, kun ajaa johonkin esteeseen, mutta harvaan autoon sellasta saa.. taitaa olla jotku monsut ja se Hobaon uus 1/7 touring auto ainoita... 2-neulainen kaasari ehdottomasti, 1-neulainen on sellainen kompromissi ettei sitä koskaan saa oikein säädettyä mieleisekseen. Mutta jos on ihan noviisi niin voihan sitä kokeeksi aloittaa 1-neulaisella (helpompi).