En specseistä tiedä mutta kun tikkurilassa on hyvä pito niin SCT-pro:n kanssa ohjaus kyykkäsi ja renkaat ei kääntynyt. Konkka vastariin korjasi ongelman. HW 2.1 kyseistä kyykkäämistä ei ole vielä tapahtunut vaikka konkka ei ole ollut kiinni.
Ok, enpäs ole itse vastaavaan vielä törmännyt.
Niin, eiköhän jokainen kauppias susittele sitä omaa comboa, RC10 tuskin toimii jos aina kuin aloittelija on ostamassa autoa/sähköja kaikki suomen kauppiaat tulevat kertomaan mikä on paras tuote. Mainospuoli on teidän firman omassa threadissä, ja siellä voit suositella omia tuotteita ihan niin paljon kun haluat
Pahoittelut näin etukäteen OT:sta
1) Olen vastannut aloittelijan kysymykseen, en mitenkään kehottanut suoraan ostamaan tuotetta
2) minullakin on oikeus käyttää forumia, olen oikeutettu osallistumaan keskusteluun ihan yhtä paljon kuin kaikki muutkin.
En koe että olisin tehnyt mitään semmoista mitä en perusharrastajana tekis. Ylläpidon kanssa on selkeet pelisäännöt tehty ja niiden mukaan mennään. Tämä on _minun henkilökohtainen profiili_ ja se edustaa mun mielipiteitä kuluttajana, ei yrityksen mielipiteitä. Nämä ovat kaksi hyvin eriasiaa.
Mun signaturesta löytyy sponsorit ja siitä voi jokainen tehdä omat johtopäätökset. Tällä forumilla löytyy myös paljon kirjoittajia jotka eivät edes sponsoreitaan tuo esille vaan kirjoittavat "muinnamiehinä"