Joo hyvähän se on pienentää spurria ja isontaa pinionia, mutta täällä on ongelmana ollu se että kun autoon (xx-4) ei saa sopimaan isompaa spurria (84) ja pienempää pinjonia (15), näillä kokonaisvälitys on 12.88 . Säädin on se 70 Amp. Warriori sekä koneena 20S06 Wandereri. Katotaan saako tähän käymään varaosalistan ulkopuolella oleva isomman spurrin ja siihen sitten pienempi pinjoni.
Pari laskelmaa, korjaa jos laskin väärin:
XX-CR:ni laatikon välitykset 1:2,19
XX-CR:ni kokonaisvälitys (84 spur, 30 pinion) = 6,132
20S06 pyörii 5325k/V
20L08 pyörii 2765k/V
"Motti-indeksillä korjattu" ilmoittamaasi lukemaan
verrattavissa oleva kokonaisvälitys XX-CR:ssäni
on siis:
(5325 / 2765) * 6,132 = 11,8
Elikkä härvelini laskennallinen maksiminopeus pitäisi olla
melkein sama, ehkä hieman suurempi kuin sinulla, olettaen
että käytämme samankokoisia renkaita.
Miksi haluat pienentää maksiminopeutta? Itse en ole havainnut
ongelmaa väännön kanssa, eikä akut, nopari tai motti ole
lämmennyt mitenkään merkittävästi.