Kirjoittaja Aihe: Schumacher Havoc  (Luettu 55577 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #120 : 17.04.06 - klo: 13.37 »
Lainaus käyttäjältä: "tuplaesa"

T-Maxx näyttää ainakin todella lelulta Havocin rinnalla, Revo vois olla jo jotain, sillä 3.3 koneella.


Mielipiteitä saa olla mutta kyllä löisin rahani ennemmin t-maxxiin.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Affu

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/jalffu
Schumacher Havoc
« Vastaus #121 : 17.04.06 - klo: 15.07 »
on T-maxi mielestän siistimpi  8)
||Mad force||
www.freewebs.com/jalffu  Todetusti ykkönen = Mad Force

tuplaesa

  • Vieras
Schumacher Havoc
« Vastaus #122 : 22.04.06 - klo: 00.13 »
No nyt on nähty autot ajossa, täytyy sanoa että aliarvostin t-maxxia.
Hyvä että löytyy paljon positiivisuutta autosta verraten nyt havociin, vaikkakin ovat IHAN eri luokan autoja.
T-maxx on useammin katollaan kuin havoc.
T-maxx taisi jopa mennä ohi kiihdytyksessä.
T-maxxin moottori on todella helppo säätöinen ja varma käynnissä pysyjä.
Havoc sammuilee usein, säädöt.
kumpi kulkee lujempaa, kumpikin lujaa ei huomattu oikeen eroa eikä mittailtukaan kun oli hiekkainen asfaltti ja havoc sutii siinä.
T-MAXXin stratti on iso plussa kun ei tarvi porakone mukana kulkea.
Ja tankillinenkin tuntuu kestävän kauan, pihi kone.

Ja muutenkin T-MAXXin laatu oli yllättävän hyvä.

Ottaisin kuitenkin edelleen Havocin, T-MAXXin muovisuuden ja Havocin yksinkertaisuuden vuoksi.

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #123 : 22.04.06 - klo: 14.05 »
Voin kokemuksella sanoa, että t-maxx ei ole kovinkaan kestävä auto sen yhden huonommin onnistuneen hypyn jälkeen. Välillä kestä välillä ei ja sen saa sitten rikki helposti jos ajaa vähän rohkeemmin.  :lol:
(kaverillani siis t-maxx) Muuten kyllä tosi hauska ja helppokäyttönen peli ja tehoa on yllättävän paljon.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #124 : 22.04.06 - klo: 15.36 »
Noh..tekee mieli sanoa että enpä sano mitään,mutta...

Huollolla on melkosen suuri merkitys näiden KALUJEN kestoon.Mikä on toisen minestä "yksi huono hyppy", on toisen mielestä silkkaa omaisuuden raiskausta,mene ja tiedä...

Itsellä,kavereilla,tutuilla,tutun tutuilla ja serkuilla ja mummoilla ja isomummoilla ei ole ollut mitään ongelmia traxxasin tuotteiden kestävyyden kanssa meidän kutsumassa "normaalissa ajossa"...kun taas eräällä toisella merkillä ongelmia oli hhhmmmm....kiusaksi asti.

Mitä tällä foorumilla muutamia kotivideoita nähneenä voin sanoa että kun kaveri tulee itkemään kun jopo nyt meni ja hajosi ja pyytää katsomaan videon suorituksessa jossa se jopo pirstoutui,niin ei aina ihmetytä.Silkkaa raiskausta välillä sanon minä.
-Team lapsena liian vähän leluja-

tuplaesa

  • Vieras
Schumacher Havoc
« Vastaus #125 : 26.04.06 - klo: 21.47 »
No meni nyt sitten POIKKI tuo kaverin t-maxxi, keula siis irtosi juuri siitä kohtaa mihin loppuu se alumiininen pohjalevy.
Kaveri ajautui hypyn jälkeen mäntyä päin sillä. harmillista.

Kumpiakin autoja hyvin läheltä hypistelleenä taas hieman kommenttia.
Havocissahan on kaikki ruuvit torx kannalla ja maxissa ristipäät jotka on kaikenlisäksi jotain pehmeää kirkasta metallia.
Aivan helvetisti tavaraa ahdettu siihen t-maxxiin, emme ole sitä vielä purkaneet mutta näyttäis ainakin olevan paljon vaikeampi homma kuin Havocin purkaminen. Vaan onpa siinä maxxissa sitten hieman enemmän ominaisuuksiakin kun havocissa kuten 2-vaihdelaatikko jossa pakki ja keskitasauspyörästö.
Ja yllättävän paljon tehoa tuossa trx 2.5cm³ (ei R) moottorissa.
Tämä meidän yksilö kyllä käy pommin varmasti, mun Havoc saattaa välillä sammahdella paikallaan ollessa, siinähän siis ei oo slipperiä luistamassa niinku maxxissa.
Havocissa ei kestä mitenkään nuo koritolpat, se on issue.
Tein alumiinista tolpat ja niiden kiinnikkeet niin sitten paukkuu ruuvit poikki. :( Pitäisi varmaa kehitellä semmoinen putkikehikko koriksi.
Koreista puheen ollen t-maxxin koppa on todella ohutta lexania kun taas Havocissa on paaljon paksumpi(kestävämpi?).

Ajotyyli lienee merkittävin asia kummankin auton kestävyydessä.
Mutta kyllä Havoc on joka suhteessa laadukkaammin valmistettu auto, tätä ei liene kukaan voi kieltää. Ainoa asia mikä Maxxissa on paremmin on sen  
yllättävän tehokas ja varmatoiminen moottori. En kuollaksenikaan keksi mitään mikä olisi paremmin T-Maxxissa.

Mutta ei näitä autoja ole oikeastaan mitään järkeä verrata koska ovat niin erilaisia.

tuplaesa

  • Vieras
Schumacher Havoc
« Vastaus #126 : 09.05.06 - klo: 22.02 »
Autosta katosi veto yllättäen, eilen illalla toimi moitteettomasti.
Spurrista voi pyörittää mutta renkaat ei pyöri, arvauksia missä vika ennenkuin avaan tuon perän?

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #127 : 09.05.06 - klo: 22.42 »
Lainaus käyttäjältä: "tuplaesa"

Ja yllättävän paljon tehoa tuossa trx 2.5cm³ (ei R) moottorissa.
Tämä meidän yksilö kyllä käy pommin varmasti, mun Havoc saattaa välillä sammahdella paikallaan ollessa, siinähän siis ei oo slipperiä luistamassa niinku maxxissa.
Havocissa ei kestä mitenkään nuo koritolpat, se on issue.
Tein alumiinista tolpat ja niiden kiinnikkeet niin sitten paukkuu ruuvit poikki. :( Pitäisi varmaa kehitellä semmoinen putkikehikko koriksi.
Koreista puheen ollen t-maxxin koppa on todella ohutta lexania kun taas Havocissa on paaljon paksumpi(kestävämpi?).

Ajotyyli lienee merkittävin asia kummankin auton kestävyydessä.
Mutta kyllä Havoc on joka suhteessa laadukkaammin valmistettu auto, tätä ei liene kukaan voi kieltää. Ainoa asia mikä Maxxissa on paremmin on sen  
yllättävän tehokas ja varmatoiminen moottori. En kuollaksenikaan keksi mitään mikä olisi paremmin T-Maxxissa.

Mutta ei näitä autoja ole oikeastaan mitään järkeä verrata koska ovat niin erilaisia.
Slipperi ei vaikuta MITENKÄÄN siihen että auto sammuu tyhjäkäynnillä, slipperi luistaa sillon kun esimerkiksi renkaat ei pääse pyörimään tai lyö kaasun pohjaan paikaltaa lähtiessä,sammuminen on moottorin säätäjän vika.Ja koritolppien hajoaminen lakkaa varmasti kun ajaa ihmisten tyyliin,ei kai sitä katolleen aina tarvitse murjoa?Ja onhan t-maxxissakin vaikka mitä hyvää,maastossa menee hyvin,varaosia saatavilla helpolla (yleinen auto) ja auto jopa suht kestäväkin kuulemma :)
RB,the power of champions.

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #128 : 10.05.06 - klo: 15.16 »
Lainaus
En kuollaksenikaan keksi mitään mikä olisi paremmin T-Maxxissa.


Justhan tuossa manitsit noita maxin hyvyyksiä. Tehokas ja varmatoiminen moottori, helppo startti, pakki ja 2 portainen laatikko.
Traxxas Revo 2.5

Poissa Hengga

  • Jäsen
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #129 : 10.05.06 - klo: 15.34 »
Nyt on havokki tässä talossa, mutta kun aukaisin paketin niin huomasin että oli mennyt takaa iskari tolpat poikki. Nyt kun rupesin servoja laittaan niin oli se vipu väärän lainen, elikkäs nyt modaamaan sitä. Mitähän tuosta vielä löytyy?

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #130 : 10.05.06 - klo: 21.51 »
Lainaus käyttäjältä: "Hengga"
Nyt on havokki tässä talossa, mutta kun aukaisin paketin niin huomasin että oli mennyt takaa iskari tolpat poikki. Nyt kun rupesin servoja laittaan niin oli se vipu väärän lainen, elikkäs nyt modaamaan sitä. Mitähän tuosta vielä löytyy?

Jos on suomesta nii kiikuta takas kauppaan ja valita niin eiköhän se siitä.
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Hengga

  • Jäsen
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #131 : 10.05.06 - klo: 22.00 »
No juu kun laitoin ne tolpat paikalleen niin se sopi hyvin, nyt ajon jälkeen huomasin että ei ollut enää sen teipin(tina?)kohalla ja oli sulanu. Mutta mitä enää palauttaan taka tolpat on mennyt nyt 2 kertaa poikki ja eestä toinen :roll: .

tuplaesa

  • Vieras
Schumacher Havoc
« Vastaus #132 : 10.05.06 - klo: 23.22 »
Lainaus käyttäjältä: "Hengga"
No juu kun laitoin ne tolpat paikalleen niin se sopi hyvin, nyt ajon jälkeen huomasin että ei ollut enää sen teipin(tina?)kohalla ja oli sulanu. Mutta mitä enää palauttaan takaa tolpst on mennyt nyt 2 kartaa poikki ja eestä toinen :roll: .


Joo ei ne koritolpat kestä mitään, ihan höpöhöpö tavaraa.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #133 : 11.05.06 - klo: 07.39 »
Lainaus käyttäjältä: "Hengga"
No juu kun laitoin ne tolpat paikalleen niin se sopi hyvin, nyt ajon jälkeen huomasin että ei ollut enää sen teipin(tina?)kohalla ja oli sulanu. Mutta mitä enää palauttaan takaa tolpst on mennyt nyt 2 kartaa poikki ja eestä toinen :roll: .


Tarkista ihmeessä myös oikein kirjoitus, käy asiat hieman paremmin selväksi :roll: .
-Team lapsena liian vähän leluja-

Mika R

  • Vieras
Schumacher Havoc
« Vastaus #134 : 11.05.06 - klo: 10.21 »
Havocista oli testi R/C Carissa. Koritolpat oli selkeä ongelma, sii kesto. Ohjausservo haluttiin vaihtaa parempaan. Muuten vaikutti hyvältä ja tuplapakoputkia (vaikka vähän rajoittavat tehoa) sekä tavallista isompaa kytkintä kehuttiin. Takaveto myös tehoihin ja auton kokoon nähden hieman ongelmallinen vissiin.

tuplaesa

  • Vieras
Schumacher Havoc
« Vastaus #135 : 11.05.06 - klo: 10.48 »
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"
Takaveto myös tehoihin ja auton kokoon nähden hieman ongelmallinen vissiin.


kyllähän tuo on aika vaikea suorassa pitää. :)

Poissa Hengga

  • Jäsen
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #136 : 11.05.06 - klo: 14.55 »
Tulossa metalliset tolpat nytten. mikähän Seuraavaksi hajoo?

tuplaesa

  • Vieras
Schumacher Havoc
« Vastaus #137 : 11.05.06 - klo: 21.01 »
No puskurit on hajonnu hyppyjä harjoitellessa, kytkimessä oli alkujaan köpöt liukulaakerit, kannattaa vaihtaa kuula versioihin.
edestä meni kääntöpala, siis se laakeripesä, törmäyksessä. ne on heikoimmat linkit, vaihdoin alumiinisiin.
Vanteen kiinnitys halkesi edestä huonon hypyn seurauksena, tai vain väsyi pitkälliseen hyppimiseen pakkasella. Iso prikka vaan niin voi siirtää taakse.
Eipä nyt muita tule mieleen, niin sen akselin hammasratas irtosi perästä missä spurri ja jarru on myös kiinni. Se ei ole solid valua se akseli vaan hampaat lukitaan siihen tapilla. Ja sopivaa tappia ei prkl löydy mistään, tai siis kestävää.

Poissa Hengga

  • Jäsen
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #138 : 12.05.06 - klo: 06.45 »
Illalla tuli tieto että metalliset on loppunut. Nyt tein niin että katkaisin katkenneet tolpat kesketä ja laitoin päät putkiin, nyt toimii.

Poissa quavadis

  • Tulokas
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #139 : 14.05.06 - klo: 03.40 »
Uuh Aah!!!

Nyt on kuulkaas kone sellaisessa iskussa että huhhuh=)
Wheeliebars estää turhan volttien heittelyn...

Samalla kun mun konetta laitettiin kuntoon nii verrattiin hiukan revoon sitä samalla...?

Revo jää ku seisomaan=)

Sori vaan Revon omistajat=)
Nyt kohtaatte inhottavan tappion ja vielä takavetoselle=)

Ei kait siinä ku ajellaan=))

Poissa Shamaani

  • Tulokas
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #140 : 14.05.06 - klo: 08.26 »
Heh  :lol:

Quavadis heitti hauskan.

Laitetaan se sun auto ensin oikein ajokuntoon ja testataan sitten että kuka käskee ja mitä.

(ohjaus servo ei toiminut) :shock:  yms muuta pientä.

Ja jos en väärin muista niin jotain mainitsin myös kytkinkellon omituisesta heilumisesta.  :?:

Mulla kuitenkin kävi ja kukku ja liikkui sinne minne pitikin.  :twisted:

Ai juu minkä auton muuten omistaakaan se tyyppi joka laittoi Havoccisi moottorin säätöihin???

Hep nyt muistan sillähän oli REVO

 
No mut ei siinä laita kärrys muiltakin osin ajokuntoon niin lähtään testaamaan.
Olen itsekkin kiinnostunut asiasta.


[/quote]
Älä tee niinkuin minä teen vaan niinkuin minä sanon.

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #141 : 14.05.06 - klo: 10.34 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"

Itsellä,kavereilla,tutuilla,tutun tutuilla ja serkuilla ja mummoilla ja isomummoilla ei ole ollut mitään ongelmia traxxasin tuotteiden kestävyyden kanssa meidän kutsumassa "normaalissa ajossa"...kun taas eräällä toisella merkillä ongelmia oli hhhmmmm....kiusaksi asti.

Mitä tällä foorumilla muutamia kotivideoita nähneenä voin sanoa että kun kaveri tulee itkemään kun jopo nyt meni ja hajosi ja pyytää katsomaan videon suorituksessa jossa se jopo pirstoutui,niin ei aina ihmetytä.Silkkaa raiskausta välillä sanon minä.


Kuinkahan monella "Itsellä,kavereilla,tutuilla,tutun tutuilla ja serkuilla ja mummoilla ja isomummoilla" on T-MAXX? Kaverillani on peräti 2 kappaletta
ja olen niitä tossa aika kauan katsonut ja tiedän kokemuksesta auton kestävyyden joten ei siitä sen enempää.

Vielä vanha kuva kaverin toisesta t-maxxista kun osui pieneen kantoon.

(yksi etuiskarikin oli rikki vaikka ei siltä näytä)

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #142 : 14.05.06 - klo: 11.53 »
Veikkaan ettei moni muukaan auto kestä kantoapäin ajelua ja siitä on
ollu monet kerrat puhe että mikään ei kestä jos ei käytä järkee!

Onko joku kuullu että joku valmistais RC-auton kantojapäin
ajelua varten ja sen kestämään???
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #143 : 14.05.06 - klo: 12.44 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Veikkaan ettei moni muukaan auto kestä kantoapäin ajelua ja siitä on
ollu monet kerrat puhe että mikään ei kestä jos ei käytä järkee!

Onko joku kuullu että joku valmistais RC-auton kantojapäin
ajelua varten ja sen kestämään???

No huh huh, toi kuva ei ollu ton mun viestin pointti!
Se oli siinä nyt vain "vitsinä"
Enkä myöskään väittäny että kukaan valmistais mitään "kantojapäin
ajelua varten".

Pointti oli se, että t-maxx ei todellakaan ole nyky monstereista kestävyydeltää läheskään kärkitasoa niinkuin joku tässä on vihjaillut jotain sen tapaista...  :roll:

tuplaesa

  • Vieras
Schumacher Havoc
« Vastaus #144 : 14.05.06 - klo: 13.22 »
Täysin samasta kohtaa meni poikki kaverin maxxi.
Lelu.

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #145 : 14.05.06 - klo: 13.42 »
Pitää vaan osata.. :wink:
Traxxas Revo 2.5

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #146 : 14.05.06 - klo: 17.46 »
99% autoista on tyypivikoja jotka pitää vahvistaa, jos ei ajele
hissukseen kaikkea varoen...
esim: Havoc=koritolpat, LST=pinionit ja spurrit, T-MAX= toi katkeeminen,
XXX-BK2=titaanivantit on ihan pilipalia (1/10 sähkökrossari) jne.
kaikki varmaan tietää oman mallinsa heikotpaikat yhden kesän ajelujen
jälkeen. :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Hengga

  • Jäsen
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #147 : 17.05.06 - klo: 17.59 »
Millä aineella suosittelette osien pesua/liotusta kun olis nyt tarkotus putsata auto kokonaan eli purkaa ja putsata.

Poissa Lauri930

  • Tulokas
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #148 : 10.06.06 - klo: 21.19 »
Mites on Havocit teillä toimineet tähän asti? Itsellä ihan hyvin. Mitä olette saaneet nyt autosti rikki? Mulla meni koritolpat ja takapuskuri. :D
Schumacher Havoc | Traxxas stampede | Futaba 3pm

tuplaesa

  • Vieras
Schumacher Havoc
« Vastaus #149 : 13.06.06 - klo: 21.07 »
Nyt on pari gallonaa suditeltu tuolla ja rikki on menny seuraavat osat.
-kytkinkellonlaakerit
-koritolpat
-kummatkin puskurit
-takaiskarit ehkä vääntyny tai muuten vaan takertelee
-servosaver piti vaihtaa kun vakio oli ihan diibadaiba
-muutamia pallolinkkejä, helppo korjata vielä kestävimmiksi
-vasen kääntöpala, vaihdoin alumiinisiin
-vanteen keskiö irtos edestä, sitä voi hyvin käyttää takana

Eli ei tämä nyt niin pomminvarma vehjas ole mutta kyllä parin gallonan aikana ehtii tapahtuakin kaikenlaista, ja minähän en autoa ole todellakaan säästellyt.

Nyt pitäs varmaan tehdä taas täyshuolto ja avata perä ekaa kertaa, vaihdella öljyt joka paikkaan ja kannattasko se moottorin etulaakeri vaihtaa?
Tuntuu että alkaa tehot hieman hiipumaan tuosta, tosin aika rikkaalla ajellu.
Ilmanputsaria ei ole vaihdettu kertaakaan.   :roll:

Kaveri hommas samanlaisen ja siinä on vakiona kunnon kytkinkellonlaakerit, edessä samanlaiset levyt joihin vanne kiinnittyy kuin takana, mutta pallolinkit sillä kosahtelee oudon paljon.
Oiskohan lie jotain huonoa erää.