Kirjoittaja Aihe: Pienoismalli lehti  (Luettu 20342 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Olbe

  • Veteraani
    • Profiili
Pienoismalli lehti
« Vastaus #30 : 27.09.05 - klo: 20.55 »
itekin olen tätä miettinyt ! missä olisi polttis crossista juttua  8)
Junnumestari 2007

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Pienoismalli lehti
« Vastaus #31 : 27.09.05 - klo: 21.09 »
Nyt on PM tilattu... koskahan seuraava numero ilmestyy, olisko jossain kenties kalenteri tms.
EDIT: 04-vuoden kalenteri löytyi... ilmeisesti pitää hieman paikkansa myös tälle vuodelle. lokakuun loppuun siis...

Lainaus
Pienoismalli-lehden aikataulu 2004
Pienoismalli magazine's timetable

Lehti nro.    Varaukset    C            B/A            ilmestyy
 1/2004    15.01    15.01    22.01    6.02    
 2/2004    19.02    19.02    26.02    12.03    
 3/2004    25.03    25.03    1.04             16.04    
 4/2004    6.05             6.05             13.05    28.05    
 5/2004   29.07    29.07    5.08             20.08    
 6/2004   2.09             2.09      9.09             24.09    
 7/2004   7.10      7.10             14.10    29.10    
 8/2004   11.11    11.11    18.11    3.12    
 1/2005   13.01    13.01    20.01    3.02
Copyright (c) 1997-2005 Hobby-Kustannus Oy, Helsinki, Finland


Tuossa taulukossa siis varaukset on juttujen kirjoittajille, C, B ja A on ilmoitusten materiaaleja koska pitää olla perillä ja tuo viimenen on luonnollisesti koska ilmestyy...  :wink:

(Kopioin siis tähän sen takia että suoraa linkkiä en saanut tehtyä tuohon sivuun koska selain antaa osoitteeksi www.pienoismalli.com)

EDIT: eihän se ny onnistunu niin kuinka mä ajattelin  :mrgreen:  noh kai tuosta jotain selkoa saa

Poissa Jaapu

  • Jäsen
    • Profiili
hyvä heitto...
« Vastaus #32 : 27.09.05 - klo: 21.21 »
kun en ole itse tilannut... no, ehkäpä googleen rc car tahi jotain sellaista ja siitä se etenee...

Itse tilasin valovuosia sitten (lue: 15 vuotta) jotain jenkkiläisiä harrasteautojulkaisuija rautakirjan kautta, liekkö vielä moinen palvelu aikaan internetin.. muistelisin esmes Popular Hot Roddingin vuositialustaksan (12 numeroa) olleen noin 100 mummon markkaa + lähetyskohtainen lisäliksa noin 10 mummonmarkkaa per lehti...
 
eli kertaa nuo luvut euroiksi niin oltaneen tän päivän taksoissa.

taas.... tämä on fiktiota, netistä löytynee faktat, tai jos ei löydy, vastannevat kysleyihin esmes sähköpostitse
BMW Power

Poissa Jaapu

  • Jäsen
    • Profiili
pm 7/05 ilmestyy 28.10.2005
« Vastaus #33 : 27.09.05 - klo: 21.24 »
sannoo uusin numero 6/2005
BMW Power

Poissa the_man

  • Veteraani
    • Profiili
Pienoismalli lehti
« Vastaus #34 : 27.09.05 - klo: 21.50 »
RC Car Actionissa oli ainakin vielä kymmenen vuotta sitten ihan järkevää ja asiallista juttua. Tilaus tuli kuitenkin lopetettua, kun harrastus hiipui. Nyt vois taas  harkita tilaavansa uudelleen...

Mutta kuten sanottu, oli se Pienoismallikin ihan OK luettavaa vielä -90 -luvun alkupuolella...  :roll:

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Pienoismalli lehti
« Vastaus #35 : 27.09.05 - klo: 21.56 »
Tuo car action lehti on ok mutta hitsi mikä määrä mainoksia sieltä aina vaan valuu ulos. Minun mielestä todella hyvä lehti on tuo rc car..
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Pienoismalli lehti
« Vastaus #36 : 27.09.05 - klo: 22.19 »
RcCarAction lehti maksaa noin 71$ international eli noin 58,43 EUR vuodelta... maksu tapahtuu luottokortilla. jos tuo credit card löytyis niin tialttu olis jo  :roll:

Poissa the_man

  • Veteraani
    • Profiili
Pienoismalli lehti
« Vastaus #37 : 27.09.05 - klo: 22.44 »
Mä joskus aikanaan tilasin sen Akateemisen kirjakaupan kautta kun ei luottokorttia koltiaisena takataskusta löytynyt. Miinuksena vois mainita, että ekaa lehtistä joutu venaileen n. 3 kuukautta, mutta sen jälkeen lehdet tuli pääsääntöisesti ajallaan...

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Pienoismalli lehti
« Vastaus #38 : 28.09.05 - klo: 20.06 »
Olihan se PM uusin numero pakko ostaa kun munki auto oli 11kuvasta
neljässä (kolmessa "pääosassa", mutta missä neljäs? :wink: )
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Pienoismalli lehti
« Vastaus #39 : 28.09.05 - klo: 20.07 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Olihan se PM uusin numero pakko ostaa kun munki auto oli 11kuvasta
neljässä (kolmessa "pääosassa", mutta missä neljäs? :wink: )
Neljäs kuva auton osista mitkä levis matkanvarrelle?  :lol:
RB,the power of champions.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Pienoismalli lehti
« Vastaus #40 : 28.09.05 - klo: 20.11 »
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Olihan se PM uusin numero pakko ostaa kun munki auto oli 11kuvasta
neljässä (kolmessa "pääosassa", mutta missä neljäs? :wink: )
Neljäs kuva auton osista mitkä levis matkanvarrelle?  :lol:

Ei se ekas kisas hajonnu ollenkaan, paria pikku korin halkeamaa  lukuunottamatta!
Vastarinakku vaan hyyty ekas alkueräs ja sillon oli erilaiset systeemit
eli ajettiin vaan yhet alkuerät joten tipahdin heti, mut Trial+hyppyri+korinveto
jälkeen silti 8. sija eli sama kuin nyt viimekisoissa kun auto hajos finaalis :lol:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa OttoL

  • Veteraani
    • Profiili
Pienoismalli lehti
« Vastaus #41 : 28.09.05 - klo: 20.13 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
Tänään juttelin Olan kanssa (mr pienoismalli lehti) ja minä alan oikein urakalla kirjoittaa näistä vanhoista rc autoista joten näillä näkymin pienoismalli lehdessä tulee olemaan ainakin 1 kpl per lehti.  Joten kaikki nytten vaan tilamaan lehteä jos haluatte lukea vanhoista rc autosta ja HUOM Ola kertoi että heiltä voi suoraan tilata lehteä jos paikka kunnalta ei löydy kyseistä lehteä.
Jerzi

Hyvä hyvä, nyt on ainakin auto juttuja tulossa. Nyt on varmistettu, että saa maksaa laadusta, kun Jerzi sinne kirjoittelee.
Ja Jerzi, pojallasi on ainakin yksi ammatti, missä hän voi menestyä, nimittäin valokuvauksessa....

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Pienoismalli lehti
« Vastaus #42 : 28.09.05 - klo: 20.33 »
Joo hän on ottanut tuon ryhmä kuvan meistä ja onneksi se onnistui hyvin. Ja noita auto juttuja kirjoitan tästä eteenpäin oikein urakalla lehteen jotta taas saadaan rc autoja sinne, minunkin mielestä se on ollut vähän hiljaista mutta lähen korjaamaan asian.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Pienoismalli lehti
« Vastaus #43 : 28.09.05 - klo: 20.54 »
Hyvä Jerzi!!  :D Noin sitä pitää, itekkin tilasin PM:n

Poissa Olbe

  • Veteraani
    • Profiili
Pienoismalli lehti
« Vastaus #44 : 28.09.05 - klo: 21.03 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
Joo hän on ottanut tuon ryhmä kuvan meistä ja onneksi se onnistui hyvin. Ja noita auto juttuja kirjoitan tästä eteenpäin oikein urakalla lehteen jotta taas saadaan rc autoja sinne, minunkin mielestä se on ollut vähän hiljaista mutta lähen korjaamaan asian.
Jerzi


no mutta TÄMÄ kuulostaa todella hyvältä !
jospa itsekin tilaisi  :wink:
Junnumestari 2007

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Pienoismalli lehti
« Vastaus #45 : 28.09.05 - klo: 21.27 »
Jep hieno homma, pitää tarkkailla juttuja ja miettiä tilaamista taas...
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Pienoismalli lehti
« Vastaus #46 : 28.09.05 - klo: 22.01 »
Olikos se jerzin poika ku hakkas sitä Traxxas banderollii kepillä jonku kaverin kans ulvilassa?? :mrgreen: Hyvin opetettu(Et poika et ainakaa tollasta traxxasta osta)..  :mrgreen:  :mrgreen:
vitsi,vitsi...
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Pienoismalli lehti
« Vastaus #47 : 28.09.05 - klo: 22.17 »
Lainaus käyttäjältä: "waltt"
Olikos se jerzin poika ku hakkas sitä Traxxas banderollii kepillä jonku kaverin kans ulvilassa?? :mrgreen: Hyvin opetettu(Et poika et ainakaa tollasta traxxasta osta)..  :mrgreen:  :mrgreen:
vitsi,vitsi...
Samaan aikaan kun jerzi itse ajelee Jatolla :mrgreen:

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Pienoismalli lehti
« Vastaus #48 : 28.09.05 - klo: 22.32 »
Lainaus käyttäjältä: "waltt"
Olikos se jerzin poika ku hakkas sitä Traxxas banderollii kepillä jonku kaverin kans ulvilassa?? :mrgreen: Hyvin opetettu(Et poika et ainakaa tollasta traxxasta osta)..  :mrgreen:  :mrgreen:
vitsi,vitsi...
Et huomannut millä autolla jerzi ajo? ;)
RB,the power of champions.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Pienoismalli lehti
« Vastaus #49 : 28.09.05 - klo: 22.34 »
Ei ollu pojat tyytyväisiä auton kulkupuoleen.  :wink:

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Pienoismalli lehti
« Vastaus #50 : 29.09.05 - klo: 08.21 »
Pojathan siinä oli ja ne lämäytti banderollia sen takia että aja faija hiljempaa kuin traxxas menee liian kovaa....
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Pienoismalli lehti
« Vastaus #51 : 29.09.05 - klo: 08.52 »
Taisi olla ulvilan kisan nopein auto jos huippunopeuteen katsotaan, eikä kiihtyvyydessäkäään ollut sanomista.....
Huvittikin nostovuorossa katsella kun kiihdytit Jatolla niin kaksi tosipitkää hiekkasuihkua lensi takapyöristä.
No täytyy sen ollakkin nopea kisoissa, sen verta pieni noihin monstereihin verrattuna on että alta on pois päästävä (Eivät välttämättä ohita, vaan ajavat yli).  :wink:
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Pienoismalli lehti
« Vastaus #52 : 29.09.05 - klo: 14.14 »
Se vaan näyttää nopeemmalta ku on pienempi, niin munki Stadiumi näytti
ja tottakai se sutii, ku kumeissa on leveyttä 30% verrattuna monstereihin
+kaks rengasta vaan vetää

ps. parhaimmat kierrosnopeusajat puhuvat karua kieltä...
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Pienoismalli lehti
« Vastaus #53 : 29.09.05 - klo: 20.44 »
Jos luet tarkemmin niin kirjoitinkin vain huippunopeudesta, en kierrosajasta.  :wink:
Ja se sutiminen vain huvitti...........
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Pienoismalli lehti
« Vastaus #54 : 30.09.05 - klo: 09.24 »
Niin niistä kieros ajoista viellä. Jos viitsit katsoa KAIKKI minun kieros ajat niin huomaat mikä niissä on, just niin minun kaikki virheet kisoissa yleensä jää 1 tai 2 kaatoon(kuinka montaa kaatoo oli sinun parhaan kieros ajan yhteydessä) mikä taas tarkoittaa sitä että minä en ole radalla tekemässä yhtä kovaa kierosta vaan näissä kisoissa kuin ei todellakaan ole minkäänlaista merkitystä kuinka kovaa ajaa sen yhden kieroksen vaan 5 min vähintään. Olin muuten 7 kisassa ja olisin takuuvarmasti ollut 4 jos ei mekkarit olis "mokannut" tankausta joten jos olis ollut 1 kieroksen kisa niin tottakai olisin ajannut 1 kieroksen kovempaa kuin esim kaikki LST myös. Minkä takia te jaksatte ylipäänsä laittaa esille parhaan kieroksen, minun mielestä kannattaa mielummin laittaa parhaan erä kieroksen esille.
Kysyn porukoilta tässä ja nyt mikä no pienoismalli lehdestä on teidän mielestä paras.
Minun mielestä on se mikssä OLA, JULLE + joku muu oli lanzerootessa testaamassa 4 wd sähkö krossi autoja. Autot olivat KYOSHO OPTIMA MID,HIROBO ALIEN, PB MUSTANG + joku muu. Vuosi taisa olla -80 luppua.

PS Ja viellä minun monsterista niin se oli takuu varmasti kisan nopein auto ylivoimaisesti---> pääsuoralla :wink:

Jerzi (sori että oli taas offtopic mutta kuin ei aina jaksa näitä harrastelijoita)
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Pienoismalli lehti
« Vastaus #55 : 30.09.05 - klo: 11.30 »
2004  3,4,5

JQ;n juttusarja polttiskrossista
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Pienoismalli lehti
« Vastaus #56 : 30.09.05 - klo: 13.44 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"

Minun mielestä on se mikssä OLA, JULLE + joku muu oli lanzerootessa testaamassa 4 wd sähkö krossi autoja. Autot olivat KYOSHO OPTIMA MID,HIROBO ALIEN, PB MUSTANG + joku muu. Vuosi taisa olla -80 luppua.


Mä muistan tän!!! Oli aivan loistava juttu ja kuvat. Kuolasin sitä Schumacheria siinä  :mrgreen: Oispa hieno saada digikuvina tää juttu nettiin.. vai oiskohan lehti vielä tallessa äitin kellarissa.
---

Poissa the_man

  • Veteraani
    • Profiili
Pienoismalli lehti
« Vastaus #57 : 30.09.05 - klo: 22.28 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
Kysyn porukoilta tässä ja nyt mikä no pienoismalli lehdestä on teidän mielestä paras.
Minun mielestä on se mikssä OLA, JULLE + joku muu oli lanzerootessa testaamassa 4 wd sähkö krossi autoja. Autot olivat KYOSHO OPTIMA MID,HIROBO ALIEN, PB MUSTANG + joku muu. Vuosi taisa olla -80 luppua.



Joo, mä muistan ton ja sen seurauksena meikäläisen ensimmäinen kunnollinen RC-auto oli Optima mid SE... Heti maruitten ja tamiyoitten jälkeen...

Mutta jerzin kysymykseen:

Hyviä juttuja oli aikanaan mm. Laukaan mattocrossikisoista, burnssien testauksista yms... Ja V......a kun mun lehtiarkistot on tuhottu porukoitten nurkista...  :evil:

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Pienoismalli lehti
« Vastaus #58 : 01.10.05 - klo: 13.46 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Olihan se PM uusin numero pakko ostaa kun munki auto oli 11kuvasta
neljässä (kolmessa "pääosassa", mutta missä neljäs? :wink: )

Löytääkö kukaan neljättä "vähemmän näkyvää" kuvaa?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Pienoismalli lehti
« Vastaus #59 : 26.10.05 - klo: 19.28 »
Tänään kolahti luukkuun uusin numero... hyvän jutun oli jerzi tehny!!!