Kirjoittaja Aihe: Projekti: Hpi Nitro Rush EVO & Kyosho Gs 21r  (Luettu 7752 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Projekti: Hpi Nitro Rush EVO & Kyosho Gs 21r
« Vastaus #30 : 07.11.05 - klo: 18.34 »
Poistas Jeppe äkkii noi viestis ettet tee ittestäs ihan naurunalasta...

Ei tod osaa.

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Projekti: Hpi Nitro Rush EVO & Kyosho Gs 21r
« Vastaus #31 : 07.11.05 - klo: 18.37 »
Emmä nyt suoraa kaverii hauku :wink:
Eihän se haittaa vaikka nauratteki siellä timpuktus :lol:
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Projekti: Hpi Nitro Rush EVO & Kyosho Gs 21r
« Vastaus #32 : 07.11.05 - klo: 19.20 »
Eikös näissä vehkeissä ole joku niin sanottu paluu pilli, että saa sitä tehoa. Ihan sama toi pilli, kun ottaisi ralläkällä moposta putken pois käyrän jälkee. Ei saa tehoo kertakaikkiaan
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Projekti: Hpi Nitro Rush EVO & Kyosho Gs 21r
« Vastaus #33 : 07.11.05 - klo: 19.43 »
Lainaus käyttäjältä: "Jose.92"
Eikös näissä vehkeissä ole joku niin sanottu paluu pilli, että saa sitä tehoa. Ihan sama toi pilli, kun ottaisi ralläkällä moposta putken pois käyrän jälkee. Ei saa tehoo kertakaikkiaan

nelitahtinen toimii hyvin vaikka mikä pilli olis...
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Projekti: Hpi Nitro Rush EVO & Kyosho Gs 21r
« Vastaus #34 : 07.11.05 - klo: 19.55 »
No toimiihan kakstahtinenkin ilman koko pilliä...

Kyllä on nelitahtisellakin vaikutusta pakoputkistolla.

Poissa JuusoP

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/juusopa
Projekti: Hpi Nitro Rush EVO & Kyosho Gs 21r
« Vastaus #35 : 07.11.05 - klo: 20.05 »
Kyllä me nyt sen verran osataan että kunnon pilli autossa tarvitaan, mutta tuo kone on niin huono, että sille on jo tehty mitä ihmeellisempiä viritelmiä :D
Tuo moottori on sellainen joka kerran jo hajos tai kansi hajos ja pytty oli täynnä metallin silppua. Puhdistuksen jälkeen moottorin sai jälleen pyörimään, mutta jos minusta on kiinni niin tuo moottori ei kauaa pyöri :twisted:
Jo on kerpele jos tuosta ei pääse!
Kotisivut valmistuu...

Mika R

  • Vieras
Projekti: Hpi Nitro Rush EVO & Kyosho Gs 21r
« Vastaus #36 : 07.11.05 - klo: 21.41 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
No toimiihan kakstahtinenkin ilman koko pilliä...

Kyllä on nelitahtisellakin vaikutusta pakoputkistolla.


Todellakin, autonelari tarvii kunnon pillin jotta saa maksimitehot ulos

Yleisesti ottaen 2-tahti voi mennä pilalle helposti jos ajaa ilman pilliä jos se esim lähtee ajaessa irti koska seos menee painevaikutuksen puutteesta laihemmalle/piikille ja kone voi leikata kiinni tai muuten vaan kulua väljäksi. Eli jos pilli lähtee irti niin suoraan vaan varikolle korjaamaan tilanne. Tietty jos alunperin ajetaan rikkaalla seoksella niin sitten on vähemmän väliä.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Projekti: Hpi Nitro Rush EVO & Kyosho Gs 21r
« Vastaus #37 : 07.11.05 - klo: 22.01 »
Eli jos säädän pirun rikkaalle hajoaako kone jos on suora putki?

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Projekti: Hpi Nitro Rush EVO & Kyosho Gs 21r
« Vastaus #38 : 07.11.05 - klo: 22.21 »
Älä missään nimessä laita mitään suoraa putkea...
Kone vaatii vastapaineen.

Asianmukainen pakoputkisto tuo koneseen lisää tehoa jne.

Pilli kiinni ja säädöt kohilleen... Ettekai te ny luule että esim F1 autoissa on vaan suorat putket pihalle... Pakoputkisto on todella tarkkaan sunniteltu jne.
Vaikka siis kyseessä on nelitahtimoottori joka ei ole niin tarkka pakoputkistolle kuin 2 tahti.

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Projekti: Hpi Nitro Rush EVO & Kyosho Gs 21r
« Vastaus #39 : 08.11.05 - klo: 11.49 »
No ei taida f1 autos olla äänen vaimentimia. Kyllä siinä on vaan putket taakse väänetty eli käytännös suorat. Ei 4-tahti tarvi vastapainetta. Onko esim: kiihdytys autois muuta kun suorat putket, aivan ei oo muuta.  Sama 1:1 autos pakosarja pitää olla virtaava ei liian pieni eikä liian jyrkkiä mutkia.  Mihkä se vastapaine menee nelitahdis. Kun pakoventtiili on auki niin silloin pakokaasun pitää päästä virtamaan hyvin ulos. Sitten kun se on kiinni niin mihkä se vastapaine silloin menee jos venttiilit ei vuoda.  

Täs on kuva miten putket tulee 4-tahdis.  http://www.randrhotrodimports.co.uk/Whats%20Happening/USA/Drag%20racing/Drag%20Racing%20(5).JPG

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Projekti: Hpi Nitro Rush EVO & Kyosho Gs 21r
« Vastaus #40 : 08.11.05 - klo: 14.48 »
4-tahdeissa voi olla suora putkikin!

Mutta hei!
Lopetetaanko off-topic, eiks olisikin hyvä idea?!? Juuso ja minä haluttaisiin laittaa tänne topicciin vielä kuvia ja videoita eikä se oikein onnistu jos tämä on lukossa!!!