Kirjoittaja Aihe: Sääntömuutosvääntö (akut/ajoaika/foamit/hiilettömät)  (Luettu 23344 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Sääntömuutosvääntö (akut/ajoaika/foamit/hiilettömät)
« Vastaus #90 : 31.10.06 - klo: 12.20 »
Lainaus käyttäjältä: "Vesa"
"mitä mä sanoin"


Eipä tuossa ole vielä mitään päätetty.

Mutta toteutuessaan tuo 4 kennoa mahdollistaa sen, että saadaan kerrankin ne tehtaan kuskit ajamaan omaa luokkaansa, keskenään ja erilaisilla autoilla millä harrastajat.
---

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Sääntömuutosvääntö (akut/ajoaika/foamit/hiilettömät)
« Vastaus #91 : 31.10.06 - klo: 12.29 »
Lainaus käyttäjältä: "CAi"
Craig Drecher lähetti eilen mailia, jossa sanoo:

Britit kannattaa 6 kennoa!

Jos kuitenkin ajetaan 4:llä kennolla, niin sääntöjä voidaan muuttaa tarvittaessa


Niin Englantilaiset on kyllä tehnyt selvän päätöksen
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Sääntömuutosvääntö (akut/ajoaika/foamit/hiilettömät)
« Vastaus #92 : 31.10.06 - klo: 12.49 »
Lähinnä vaan heitin ton kommentin niille jotka on aina niin varmoja kaikesta. Mulle on ihan sama tuleeko muutos vai ei, en mä sitä vastusta ainakaan, niinku 98% foorumin väestä.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Sääntömuutosvääntö (akut/ajoaika/foamit/hiilettömät)
« Vastaus #93 : 10.11.06 - klo: 12.42 »
Lainaus käyttäjältä: Oscar Jansen

I like the initial idea Rick mentioned with amount of cell identify for a class, but than i would say 4 cell is not a correct way as all would need receiver packs and this adds just an extra cost as well complication to the (beginning) drivers. Maybe 5 cell stock, 6 cell 19 and lipo modified is a better solution?


Jotta näin....
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Sääntömuutosvääntö (akut/ajoaika/foamit/hiilettömät)
« Vastaus #94 : 19.11.06 - klo: 14.01 »
Yatebee areenalla ajettiin Japsien mestaruuskisat.
Mukana oli jo osalla tiimikuskeilla 4 kennon alustat.

http://www13.ocn.ne.jp/~mirage-j/gallery/06exp/06expCAR01.jpg

1. Masami
2. Hara
3. Shinn

On se hyvä ettei Suomessa menty 4: jään kennoon.. katsokaa vauhtia alla olevasta videosta. Pojat ajelee Suomalaista stanu vauhtia.
Koneina tuollaisia 4*1 ja 5*1 myllyjä. Ihan akku/moottori hommaa. Tavallisella harrastajalla ei mitään toivoa.

http://www13.ocn.ne.jp/~mirage-j/gallery/06expB/06exp02.wmv

VAuhti on niin kovaa, että oikein pelottaa :lol:

http://www13.ocn.ne.jp/~mirage-j/gallery/06exp/06exp01.wmv

Matt Francis ihmettelee, miksei kisoissa ole enemmän kardaani autoja paremman hyötysuhteen takia ja kun pääasia on maaliin pääseminen. No kun niitä ei tehdä enää. KAIKKI dumppasi viimisellä läpillä ihan huolella 1-3 sekunttia.
Ruvetaankohan taas tekemään :mrgreen:

Chris Craingerin mekaanikon kommentti alla:
4 cell, unless you have properly raced it you cannot understand how hard it is, its destroys the cells in 1 run, because of the current the motor is pulling. So new cells every run. The motor has to be just right, although it does do alot more runs and doesent burn up. Duration is really tight, not one person can actually make 5 minutes, they all go flat on the last 3 laps, watch the videos! Even Masami, Hara etc.
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)