Toivon autoltani:
Helppoa käyttöä, luotettavuutta sekä hauskuutta. Autolla pitää pystyä rissaamaan mökin soratiellä pirunmoisissa sivareissa. Autolla ei todellakaan tarvitse voittaa kisoja, mutta tehoakin saa löytyä. Toki tiedän että näitä pitää rassata, mutta ajaisin mielelläni lähes yhtäpaljon kun olisin sormet haisevana sitä rassaamassa. Jos tiedät mitä merkkiä kannattaa etsiä myös käytettynä, niin ehdottomasti sellaisetkin vinkit. Voihan olla että harrastus lopahtaa jo parin ajokerran jälkeen.
No tuota, vaikka kyseisen mallin omistankin niin sun tarpeisiin nyt näyttäs aika hyvältä vaihtoehdolta tämä Schumacher Havoc.
Tuo sun kuvaus ihanneautostasi vastaa mun mielestä aika tarkoin havocia.
Nimenomaan hauskanpitoon tehty kampe, yksinkertainen takaveto joka tarkoittaa halvempaa huoltoa jos niitä yleensäkään onnistut saamaan aikaiseksi.
Mulla hajos gallonan aikana ainoastaa koritolpat(muovi+20c pakkanen= ei hyvä) ja kytkin joka oli täysin oma vika kun en käyttänyt kierrelukitetta.
Kuutioita koneessa se 4,6 ns. Big Block, vetreitä hevosia 2,4 kappaletta, tuokun räpsäytetään takapyörille niin menee sivareissa.
Todella hieno laite, yksinkertainen kaunis ja tehokas.
Kaasari on tosin 3 neulainen mutta vähän aikaa pähkäiltyään sitäkin oppii säätämään, mikäli ei ole peukalo ihan keskellä kämmentä.
Eka auto oli kyoshon halpislelu(ei tosin halpa, laatu vain 'halpaa') ja sen kanssa meinas todellakin mennä hermot, olin kyllä aloittelija silloin.
Tää Havoc on mun toinen polttis ja luulen ettei ihan heti tarvi vaihtaa.
Luulen että pidän enemmän takavetoisista kuin 4wd vehkeistä, niillä on enemmän haastetta ajaa, kuin myös hauskuuttakin.
En tiedä voiko tuolla kilpailla, liekö olemassa 2wd monsteri luokkia?
Tutki vaihtoehtoja rauhassa, mieti yö jos toinenkin hankintaa, riittääkö aika?
Katso autoa aina mahdollisimman kriittisellä silmällä, älä tuijota niitä hienouksia vaan hae ennemminkin vikoja.
Kannattaa myös tuijottaa varaosien hintoja, vaihtelevat merkeissä aika rajusti. Kyosho kallein, sen voin sanoa.
Toivottavasti sulle löytyy mieluinen peli johon et pety ihan hetkessä, kuten
mulle kävi sen kyoshon kanssa.
Tähän Havociin ei mun tarvinnut ainakaan pettyä, säädöt on vielä hieman hukassa mutta kyllä tuon on jo jotain 50-60kmh saanut kulkemaan.
Antoisia hetkiä hienon harrastuksen parissa.
Olen itsekin hieman varttuneempi, noh 25v mutta kait tämän voorumin keski-ikää vanhempi.
Ainiin, mulla ei todellakaan ole muuta kokemusta näistä monstereista kuin tästä Havocista, mutta katsele netistä videoita eri malleista niin saat jotain kuvaa laitteen toiminnasta.
ps. enkä todellakaan ole mikää Schumacherin edustaja vaan ihan tavan kuluttaja rehellisine mielipiteineen.