Kirjoittaja Aihe: Ostin...  (Luettu 2107 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rcman

  • Tulokas
    • Profiili
Ostin...
« : 30.12.02 - klo: 21.35 »
Ostin Kyosho ZaPoon crossarin!
Mitäs mieltä olette kyseisestä mallista?

Mä ainaki tykkään.

Satutteko muuten tietämään mikä on kyseisen auton huippunopeus?

Poissa jarva

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ostin...
« Vastaus #1 : 30.12.02 - klo: 21.40 »
eikös se oo readysetti?? no mitähän kulkis, mun ultima kulki vakiona jotain ~30km/h kai se samaa luokkaa on.

Poissa sami

  • Jäsen
    • Profiili
Ostin...
« Vastaus #2 : 30.12.02 - klo: 22.06 »
ja sehän on nelveto ja melkein sama kun pure ten alpha muutaku enempi mua varroo ja  kaikkee pieniä eroja renkaat kori runko

Poissa sami

  • Jäsen
    • Profiili
Ostin...
« Vastaus #3 : 30.12.02 - klo: 22.07 »
ja mistä ostit paljo makso

Poissa mpee

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho ZaBoon
« Vastaus #4 : 30.12.02 - klo: 22.17 »
Kyllähän tuolla Kyosho ZaBoonilla ajelee.

Jos virikonetta aikoo vaihtaa niin sitten saa ruveta Dremel laulamaan. Konetta ei saa pienemmällä pinjonilla tarpeeks lähelle isoratasta, joten tässä vaiheessa alkaa askartelu osuus :)

Lisäks runko nyt on aikas vetelä ja etupään "tasauspyörästön" rattaat alkaan paukkumaan yli muutaman kunnon krossauksen jälkeen. Radion kantama ei ole kovin kehuttava (Kyoshon Perfex setti).

Mutta saa sillä vauhtia ja vaarallisia tilanteita aikaiseksi. Onhan siinä öljyiskarit ja säätöjä ohjaukselle (toisin kuin vastaavassa touring Alphassa).  Liukulaakereiden korvaaminen kuulalaakereilla tekisi varmaan ihmeitä autolle...

Ei muuta kuin krossailemaan.

-MPee-

Poissa rcman

  • Tulokas
    • Profiili
Ostin...
« Vastaus #5 : 30.12.02 - klo: 22.27 »
Hintaa oli 312€.

Eikös sen virikoneen saa siihen ihan hyvin ku heittää samalla kiinni hieman isomman "isorattaan"??

Kestääkös nuo vaihteistot paljonki sitä että eteenpäin mentäessä täräytetään pakki päälle ja ihan vaan jarruttelu mielessä??