Mika: Kyosho on Suomessa kallis, Ruotsin takia. Mutta Saksasta saa jo ihan kohtuuhintaan. Osatkin on täällä 60% kalliimpia kuin saksassa!!!
Mulla on takana TCD ja edessä one-way, tai ainakin oli viime kesänä. Nyt ajattelin kokeilla tavallista edessä, kun tuo jarruttaminen one-wayllä on enemmänkin vauhdin pienimuotoista hidastamista. Tosin kyllä sillä jarruttelee, kun ei tee sitä kuin suoralla, renkaat ei saa olla yhtään käännettyinä.... Tattarisuolla pärjää ihan hyvin, kun ei siellä tarvii paljon jarrutella.
TCD takana on siitä hyvä, että se on todella herkkä, mutta hanattaessa toimii lähes kuin jäykkä akseli. Mulla on Kyoshon TCD, joka oli hinnaltaan aika suolainen. Se kawaharan "TCD" toimii eri tavalla kuin kyoshon, eli siihen on rakennettu keskipakokytkin, joka lukitsee sen. Mitä olen forumeja lueskkellut, niin kawahara on aika kuluvaa sorttia, eikä varaosia oikein saa. Kyoshon TCD ei ollut kesän aikana kulunut juuri lainkaan.
En mä nyt tiedä kisaanko mä enään niin tosissani, mutta se on vähän sellanen juttu, että kun on 14 kisavuoden aikana tottunut huippukalustoon, niin taaksepäin on vaikea mennä..... ymmärrät varmaan.
Mulla on kellarissa jopa suomen ainoa kyosho Lazer ZX-S. Kyoshon MM:iin tekemä huippumalli kaikilla herkuilla.
Mulle ei xtremeä tulekkaan, oon tyytyny vaan rc/car:iin ja RC Nitroon.....