Eli se liima, jota tuo on käyttänyt noissa nastoissa on, Loctite 408 tai 406.
Ei muistanut varmaksi. Sen muistaa että, maksaa yli 300€ litra. Sitä ei saa yksityinen henkilö muka ostettua mistään kaupasta.
Tämmöisiä kertoili.
Ei sitä nyt ihan litran törpöissä tarvis ostaa, mutta on hulppean hintaista.
Tuolla liimalla haetaan vaan kumin ja metallin parasta kiinnittävyyttä.
Taitaa olla ihan sama näissä renkaissa, mitä käyttää. Kun vaan pysyy. Tai sitten ei.
Nuo vehkeet jolla nastat laitetaan, on seuraavanlaisia.
Rengas laitetaan lautasten väliin, ja täytetään paineilmalla.
Porataan sopiva reikä, ei tietenkään liian isoa. Koko suhteesta ei hajuakaan.
Varsinainen nasta painetaan koneella, kartio reikään joka aukenee reiässä.
Sen jälkeen kone painaa nastan reikään ja nasta pohjassa työntyy samalla pois.
Jotenkin noin se menee. Sen jälkeen liima lisätään pienellä ruiskulla.
Tuota naureskelin, kun näin yhden renkaani noissa lautasissa ilmalla täytettynä. :lol:
Testaamaan pääsin kunnolla, viime sunnuntaina.
Ainoa huonopuoli etten kerinnyt videota saamaan kun, voimansiirto pamahti. Edestä pamahti bevel gear 43 piikkinen ja tuon kaveri 13 piikkinen. Tuosta pienemmästä lähti kolme piikkiä. Kaksi ihan vierekkäin.
Joissain tilanteissa, jaksoi ottaa keulaakin kunnolla, ihan ympäri asti.
Tuo paino ei todellakaan tuo mitään mukavia ajo-ominaisuuksia. Alustaa olisi tarvinnut madaltaa hieman ja jäykistää jousia.
Tyytyväisyys loistaa, koska en säälinyt yhtään ja vissiin 4 nastaa on lähtenyt irti.
Etupäästä ei ainuttakaan. Osa sutiminen oli turhaa mutta, se kuuluu asiaan.
Tuskinpa tuo talvi tuosta kokonaan lopukaan, niin pääsee korjauksen jälkeen kokeilemaan vielä ja tietenkin sen videon tekeminen. Korjaukseen menee ainakin valitettavasti 3-4 viikkoa. Muita projekteja sen verran käynnissä.