Kirjoittaja Aihe: apua hpi sprint2 mietteisiin...  (Luettu 1506 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jari24

  • Jäsen
    • Profiili
apua hpi sprint2 mietteisiin...
« : 25.06.06 - klo: 23.50 »
en tiedä onko tätä erikseen kyselty mutta laitanpa tälle oman aiheen.. eli omistan tuollaisen hpi sprint2 jonka ostin käytettynä kiitoksia usa-1 on taas yksi iloinen parkkipaikka driftailia parkkipaikoilla yksinään hihittämässä... mutta ongelmaan.. eli mistä ostelette osia ja saatte hintoja noihin osiin.. ku olen koittanu huonolla atk osaamisella ja hermojen kestävyydellä tutkia että mistä osia saisi ja olen törmänny tuohon hobbylinnaa minkä netti sivut eivät ainakaan minua mielytä koska siellä ei edes ole osia. nyt hädän päällä ei olisi kuin noi hihnat ja kiinnostaisi noita koreja katsella mitä löytyy.. itsellä ei ole mahdollisuutta tilata suomen ulkopuolelta enkkä osaakkaan mut...

sit sellanen kysely et milasilla akuilla ja latureilla kannattas ajella tai millasia akkuja porukka käyttää ja miten pitkiä ajoaikoja niillä akuilla on ja hintoja. millanen laturi on hyvä noin hinta laatu suhtees...en etsi halvimpia ratkasuja niitä saa varmaa hong kongista mutt hyviä jotka ei kuitenkaan ole välttämättä kisa ratkasuja...

sitten millasilla koneilla jengi driftaa?hintoja? onko tuota autoo ees monella dritarilla? onko siitä sihen?

ja sit renkaat ja niiden hintoi?

kiitoksia jo etukäteen kaikille jotka jaksavat kerta toisensa jälkeen neuvoa ja opettaa meitä alottelioita...

osia saa tarjota myös puhelimel tai postil 044-9221148 jarilindgren@yahoo.co.uk
hyvää harraste kesää kaikille

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
apua hpi sprint2 mietteisiin...
« Vastaus #1 : 25.06.06 - klo: 23.58 »
RC10:istä hobbylinnan osastolta löytyy HPI 2006 hinnasto joka pätee useimmite aika hyvin... soita HL:ään tai pistä viestiä niin saat tarkat hinnat...

ja HPI:n sivuilta voit katsella sitten kaikenlaista sprinttiin sopivaa (tuning-osaa, vanteita, kumeja, koreja jne jne)

Poissa RC amatööri

  • Tulokas
    • Profiili
Kysymys
« Vastaus #2 : 12.06.07 - klo: 19.39 »
Onko HPI Sprint 2 hyvä auto ja paljon se kulkee suoralla ja onko siinä paljon vikoja joita joutuu korjailee.
kysyn näitä siksi koska ajattelin itse ostaa tämän kyseisen auton mutta olen lukenut amerikkalaisilta sivuilta että kyseinen auto olisi huono.?

Poissa 5R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: apua hpi sprint2 mietteisiin...
« Vastaus #3 : 12.06.07 - klo: 20.47 »
Se kulkee ihan tarpeeksi suoralla mutta jos ei nopeus riitä niin viri konetta kehiin.
Hihnoja tosin  saa joskus vaihdella. Koreiksi käy mitkä tahansa 1/10 touring korit.
Traxxas Rustler MM 5700

Poissa M.V.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: apua hpi sprint2 mietteisiin...
« Vastaus #4 : 12.06.07 - klo: 21.09 »
17x2 Lankainen motti esim: LRP..akkuja on joka lähtöön :lol: itellä tuossa on peruslaturina propeak...etc etc.. :police:
I did my time