Kirjoittaja Aihe: Inferno TR-15 nopea talvikelillä!!  (Luettu 4196 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Inferno TR-15 nopea talvikelillä!!
« : 20.01.03 - klo: 17.28 »
Kaverin kanssa otettiin kisa auratulla parkkipaikalla
oma auto : inferno tr-15 (muuten vakio,paitsi omatekemät nastarenkaat ja rb:n pilli)
kaverin auto : landmax I (nastat, muuten vakio)

tulos : 10 kierroksen jälkeen tulin n. 2min ennemmin maaliin ja autojen vaihdon jälkeenkin kaveri voitti parilla minuutilla!
radassa oli sileää jäätä, lunta ja pari matalahkoa pomppua
TR-15 omistajat : ruvetkaa tekemään nastarenkaita ja menkää kokeilemaan!
LRP - Ei tulta ilman savua

Otsomaani

  • Vieras
Inferno TR-15 nopea talvikelillä!!
« Vastaus #1 : 20.01.03 - klo: 18.24 »
Muuten late, noi kaikki TR-15 jutut olis kyllä saanu mahtumaan yhteen topicciin. :)

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Inferno TR-15 nopea talvikelillä!!
« Vastaus #2 : 20.01.03 - klo: 18.27 »
upsista , no kuten tossa yhdessä mainitsin olen hieman hajamielinen  8)
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa feenovi

  • Veteraani
    • Profiili
Inferno TR-15 nopea talvikelillä!!
« Vastaus #3 : 21.01.03 - klo: 19.00 »
No onneks olkoon vaan on se hyvä et toi sun autos voittaa kaverin auton :!:  :lol:  Keskimäärin  ON kuitenkin kivempi voittaa kun hävitä :!:  :D
täysii

Poissa karpen

  • Tulokas
    • Profiili
Inferno TR-15 nopea talvikelillä!!
« Vastaus #4 : 22.01.03 - klo: 15.03 »
Kyllä tr-15 rally on kova sana liukkailla... varsinkin kun löysin vanhat monsterin renkaat ja vanteet :D Koriksi laitoin vanhan 205 pösön kopan.... kyllä lähtee...

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Inferno TR-15 nopea talvikelillä!!
« Vastaus #5 : 22.01.03 - klo: 16.08 »
mulla on siinä sliksit joihin on sisäpuolelta liimattu pikaepoksi liimalla 4mm nastat
ei sellasia mitä ilmoitus taululla käytetään :)
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa Jessev

  • Veteraani
    • Profiili
Inferno TR-15 nopea talvikelillä!!
« Vastaus #6 : 10.02.03 - klo: 19.42 »
En oo viä omaa teeärrää kokeillu talvella, pitäisköhän?!  Mites teillä pysyy tyhjäkäynnillä, kun mulla meinaa sammua ja kun jarruttaa niin tuppaa sammumaan, onko mulla vähän jotain säädöissä pielessä?! Liian rikkaalla, tai jotain, tyhjäkäynti ei kyl oo mikään pieni, kai vai kuinka paljon pitäis huutaa tyhjäkäynnillä? Auttokos toi rb:n tehari sulla Late kuinka paljon ja miten?!

Poissa Teemu L

  • Veteraani
    • Profiili
Inferno TR-15 nopea talvikelillä!!
« Vastaus #7 : 11.02.03 - klo: 08.03 »
Lainaus käyttäjältä: "Jessev"
En oo viä omaa teeärrää kokeillu talvella, pitäisköhän?!  Mites teillä pysyy tyhjäkäynnillä, kun mulla meinaa sammua ja kun jarruttaa niin tuppaa sammumaan, onko mulla vähän jotain säädöissä pielessä?! Liian rikkaalla, tai jotain, tyhjäkäynti ei kyl oo mikään pieni, kai vai kuinka paljon pitäis huutaa tyhjäkäynnillä? Auttokos toi rb:n tehari sulla Late kuinka paljon ja miten?!


taitaa mennä liian kiinni kaasari, ja näin olla se tietenkin sammuu = ei saa happea. Kyseessä voi kuitenkin olla myös bensansyöttö, niinkun varmaan onkin, eli mottorin kaasuvivun ns. kiinnitys kohdassa on sellainen talttapää ruuvimeisselillä säädettävä bensansyöttö, säädöppäs sitä vähän auki, niin kyllä alkaa toimimaan, mulla on tuo kone alphassa ja on helpposäätöinen kone kyllä verrattuna GX12cr koneeseen!

En usko että käynti on kiinni tyhjäkäynnistä, mutta voithan koittaa. Voisit säätäää jarruakin vähän enemm'n, mutta jos ei löydä oikeaa tyhjäkäyntiä (= renkaat ei pyöri eikä kytkinkello) , niin toki kannattaa kokeilla säätää tyhjäkäyntin ruuvia. Paljon sulla on neula auki? Miten auto muuten meinaa sammua, meinaan tuo ylin tekstini viittasi siihen, että autosi sammuu siihen, että se ei saa tarpeeksi bensaa. Noh, jos kyseessä on bensaan tukehtuminen, eli auto rupee ikäänkuin bulputtelemaan  :mrgreen: . Niin säädä tuota samaista bensansyöttöä pinemmälle, mutta älä niin paljon ,että se ei saa bensaa ollenkaan! :wink:

Poissa Jessev

  • Veteraani
    • Profiili
Inferno TR-15 nopea talvikelillä!!
« Vastaus #8 : 11.02.03 - klo: 19.52 »
Joo no täytyy kokeilla josko se vaikka menis se kaasu liian pienelle tai jotain, mutta tutkin tässä joku päivä, ku on vähän koulussa kiirettä ja silleen... Kiitti ny vaan avusta!

Poissa Jessev

  • Veteraani
    • Profiili
Inferno TR-15 nopea talvikelillä!!
« Vastaus #9 : 11.02.03 - klo: 19.58 »
Jaa nii joo... Tuli vaan mieleen et mulla meni siitä kytkin p*skaks, kun olin ajanu vähän alle litran sillä autolla ja kun ostin uuden, se ei käynyt ihan suoraan ja muutenkin ei ollut ihan paras kytkin varmaa (parempi kuitenkin kun vakio), niin että eikös sekin vaikuta kulkuun, musta vaan tuntuu et se luistaa. Jos se luistaa niin ei ainakaan sitte siitä kyl varmaan johdu et se sammuu, eihän?! ...no ei!

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Inferno TR-15 nopea talvikelillä!!
« Vastaus #10 : 13.02.03 - klo: 14.59 »
jessev: anteeksi että kesti vähän vastata
siitä rb:n teharist : tuntuis että se antaa antaa vääntöä alakierroksilla!
ja huiput kasvo , ajoin ekaa kertaa uudella pillillä niin törmäsin melkein katulamppuun ku nopeus kasvoi paljo nopeemmin kun täl kyoshon vakkarilla  :P

en muista just mitä maksoi koska ostin sen kauan sitten.
mutta suosittelen!
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Inferno TR-15 nopea talvikelillä!!
« Vastaus #11 : 13.02.03 - klo: 15.03 »
niin ja äänen tämä rb:n pilli myös vaikuttaa
tyhjäkäynti jotenki muuttui hiljaisemmaksi mutta kun kierrätät konetta siinä 25-30000rpm alkaa jo korviin koskea  :o
äänen sävy ei kauheasti muuttunut
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa Jessev

  • Veteraani
    • Profiili
Inferno TR-15 nopea talvikelillä!!
« Vastaus #12 : 13.02.03 - klo: 15.48 »
just just... paljon makso ja mistä?! vois vaikka harkita ostoa... Itte en oo paljon alakierroksia nähnykkää kun joutuu kierrättään aika paljon et lähtee liikkeelle (onkohan liian rikkaalla vai kytkinkö luistaa?) Pienillä kierroksilla menee ehkä muutama km/tunnissa!

Poissa buttheadbmx

  • Tulokas
    • Profiili
ruuvirenkaat
« Vastaus #13 : 18.03.03 - klo: 16.58 »
minkä kokoset ruuvit pistit tr-15 :?:  :?: :)

Poissa buttheadbmx

  • Tulokas
    • Profiili
tehari
« Vastaus #14 : 18.03.03 - klo: 17.00 »
mistä Late ostit sen teharin :?:  :?:

Poissa Jessev

  • Veteraani
    • Profiili
Inferno TR-15 nopea talvikelillä!!
« Vastaus #15 : 18.03.03 - klo: 17.05 »
Ei oo latee paljon näkyny!