Päävalikko

Öljy iskunvaimentimet

Aloittaja Juhanu, 07.08.06 - klo: 16.40

Juhanu

Pystyykö öljyiskunvaimennin vuotaa öljyä,tai onko se edes tavallista.Mä tutkiskelin mun polttiksen iskareita ja ne olivat tosi rasvaiset.No jos ne voutaa nii voiko niitä täyttää,vai onko se kaikkien iskareitten uusiminen.Se on kallis homma jos ne uusii. :?

*HOKE*

Kyllä... Tuo on ihan normaalia että iskarit vuotavat pikkuhiljaa.

Ja tietenkin mitä enemmän tiivisteet kuluvat, sitä enemmän ne alkavat vuotamaan.

Iskareiden öljyt pitää muutenkin vaihtaa säännöllisin ajoin uusiin.
Ja täyttää vajaat.

Otetaan siis auton manuaali käteen ja katsotaan kuinka niihin vaihdetaan öljyt.

Hyvin helppo homma.

Iskareissa käytetään sitten niihin tarkoitettua silikooniöljyä.
Öljyn jäykkyys vaikuttaa auton toimintaan erittäin paljon, ja riippuen autosta mitä jäykkyyttä missäkin kannattaa käyttää.

Juhanu

Onko sitten silikoniöljyn merkillä väliä jos on kyoshon auto.

Juhanu

Ja mulla ei oo ku kaks viikkoa ollu toi auto.Ne vuotaa jo.Sillä ei ole ajettu kun 1,5 Litraa.Vikaa on nääs ollu :wink:

Hotti

ettet ois pusikkoon ajanu ja iskari/rit saanu tälliä joten ne siksi vuotaisi.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Mika R

Lainaus käyttäjältä: "Juhanu"Onko sitten silikoniöljyn merkillä väliä jos on kyoshon auto.

ei ole

Duster1

Ja iskareihin on saatavilla korjaus-sarjoja missä tulee uudet tiivisteet ja muuta hiplettä.
Axial SCX 10 TR

Juhanu

Lainaus käyttäjältä: "racer"ettet ois pusikkoon ajanu ja iskari/rit saanu tälliä joten ne siksi vuotaisi.
Ei sillä oo ehtiny ajaa puskaa ku siinä on ollu kaikkee muuta vikaa. :(

Juhanu

Vetokäynnnistin on terveest.Se menee aina poikki.Eikä oo mitään hajuu miks.Mä oon pyöristäny kulmii,ja silti se hajoo. :?

Jazza

Mikä auto on kyseessä?
Traxxas Revo | RB TM323 | Futaba | Pro-Line

Catiska

Eiköhän kuvaksesta päätellen joku halpis-kyösti... Vetonaru poikki, pikku vikaa kokoajan, iskarit vuotaa... Liian tuttua minullekin ensimmäisestä autostani :(
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Duster1

Jostain syystä kaikki "halpis" autot erottaa vuotavista iskareista.
Ainakin kaikki halvemman luokan autot mitä mulla on ollut niin iskarit ei pidä öljyjään sisällä.

Pitää hommata jotkut kunnon iskarit niin ei tartte niin usein puhdistella ja öljyllä läträtä.
Axial SCX 10 TR

Juhanu

En nyt sanos halppis autoks Mad forcea. :wink:

Juhanu

Lainaus käyttäjältä: "brutales"Eiköhän kuvaksesta päätellen joku halpis-kyösti... Vetonaru poikki, pikku vikaa kokoajan, iskarit vuotaa... Liian tuttua minullekin ensimmäisestä autostani :(
Mikä auto on kyseessä  :?:

Divi

Onkos näissä RTR Mad Forceissa muovi-iskarit? Ainakin KIT malleissa (Force ja Armour) on vakiona alu-iskarit ja pitää öljyt sisällään hyvin. (Käsittääkseni jonkun Infernon iskarit... MP7,5?)

Juhanu

Kyllä ne alua on.On siinä kyll ne jousi tuet muovii :lol:

juska

kannattais varmaan hommaa "kilpurin iskarit"
Racers Group Finland Team

Juhanu

Pitää miettii.Paljonkohan ne maksais?Noiki kyllä käy, mut paljon ne maksaa ni osaa harkita