Kirjoittaja Aihe: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä  (Luettu 59156 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa touring

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #210 : 03.09.07 - klo: 21.58 »
Ite oon huomenna menos tonne ajaa parin kaverin kans tosin 2 auton voimin. Sää varauksella tietenkin.

Onhan tuolla tullut ajeltua :D Loistopaikka ja propsit "radan" tehneille.. Hyppyjen hallitsemiseen tarvii vain enemmän harjoitusta   :mrgreen:

Poissa ull3

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #211 : 03.09.07 - klo: 22.05 »
Ite oon huomenna menos tonne ajaa parin kaverin kans tosin 2 auton voimin. Sää varauksella tietenkin.

Onhan tuolla tullut ajeltua :D Loistopaikka ja propsit "radan" tehneille.. Hyppyjen hallitsemiseen tarvii vain enemmän harjoitusta   :mrgreen:


Rata? Mitä missä milloin? Onks sinne semmost värkätty? Jumankukka pojat ja mä en oo käyny siel pariin päivää... Voi hitsin hitsi:D
Näillä eteenpäin!

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #212 : 03.09.07 - klo: 22.52 »
Taitaa pojat tarkoittaa sitä rataa mikä on siinä vermon vieressä. Ymmärtääkseni olitte menossa Mankaalle ajaa. Eri paikat kyseessä...    :afro:
Kyosho GT Racing Art

Poissa ull3

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #213 : 04.09.07 - klo: 21.17 »
Taitaa pojat tarkoittaa sitä rataa mikä on siinä vermon vieressä. Ymmärtääkseni olitte menossa Mankaalle ajaa. Eri paikat kyseessä...    :afro:

Mikäs tää vermo nyt sitten on? Sori oon vähä pihal. Oisko osotetta? Onko paikalle sallittu tulla isommilla bensa autoilla?
Näillä eteenpäin!

Poissa Boltsi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/petteri.lamminen/index.html
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #214 : 04.09.07 - klo: 21.31 »
Mikään virallinen rata ole, ja "rata" on aika pieni verrattuna kunnon rakennettuun rataan. Itse käyn ajelemassa 1/16 pikku autolla.
LRP Shark Monster + Li-Po + Futaba 2.4GHz
Tamiya Durga DB01 + Futaba 2.4GHz

Poissa ull3

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #215 : 04.09.07 - klo: 21.52 »
Mikään virallinen rata ole, ja "rata" on aika pieni verrattuna kunnon rakennettuun rataan. Itse käyn ajelemassa 1/16 pikku autolla.

No jos rata on niin pieni että ei kannata 1:5 autolla harkita niin sitten taidan jättää väliin. Mut voishan sitä käydä kokeilemassa jos ei muita haittaa että isommalla autolla käy. Löytyykö osote?
Näillä eteenpäin!

Poissa Boltsi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/petteri.lamminen/index.html
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #216 : 04.09.07 - klo: 23.46 »
Onhan siinä tasaista hiekkakenttää ja muutama isompi hiekkakasa missä rässiä.

Majurinkuja (jotain), juuri ennen Vermon parkkipaikka lähtee hiekkatie oikealle (tultaessa leppävaarasta), NCC:n kyltti. Ja olet jo melkein perillä, etiä päin ja ison hiekka kasan takana on kenttä ja "rata". Ratahan ei ole kenenkään omaisuutta, mutta en näe järkeä ajaa nuin isolla pirssillä pikku rinkiä. Tosin hiekkaa löytyy ja kukaan ei kiellä väsäämästä omaa rataa isompaan kasaan  :wink:

Itse yritän huomenissa päästä ajamaan jos vain löydän sopivan servon ja sää sallii.
LRP Shark Monster + Li-Po + Futaba 2.4GHz
Tamiya Durga DB01 + Futaba 2.4GHz

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #217 : 05.09.07 - klo: 09.11 »
Moi

Olen aloitteleva RC-harrastaja Espoosta. Hommasin tuossa kesän aikaan Savage X 4.6 RTR paketin ja sillä olen pariin otteeseen käynyt päristelemässä tuolla Vermon montulla. Olisi mukavaa, kun löytyisi seuraakin, sekä ajojen puitteissa, mutta myös neuvonantajia auton säätöön, ajotekniikoihin, muihin ajopaikkoihin jne. Aika hyvää kommenttia näillä foorumeilla em. aiheista on, mutta silti "kädestä pitäminen" lienee se paras tapa oppia asioita.

Aiempina autoina olen omistanut LRP Sharkin ja HPI MT2:n, joilla olen hieman ajotuntumaa yrittänyt kerätä. Perheellisenä ajan löytäminen ei aina ole itsestäänselvyys, mutta aina joku rako mielenkiintoiselle harrastukselle löytyy.
Flying Calacucco

Poissa Nacno

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #218 : 05.09.07 - klo: 23.51 »
Morjens,

Täällä kans yksi uusi harrastaja espoon matinkylästä. Minäkin ostin tuon Savage X 4.6 RTR paketin enkä ole vielä edes ehtinyt tekemään sisäänajoa. Mutta varmasti kun saan sen suoritettua niin vermossa nähdään ehkäpä jo tulevana vkl (su?). Olen siis ensi polttiksen omistaja ja minullekkin kyllä kelpaisi pieni muotoinen opastus/vinkkien saaminen. Olikos muuten täällä matinkylän läheisyydessä jotain hyviä paikkoja missä ajaa monsterilla?

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #219 : 06.09.07 - klo: 15.07 »
Sunnuntai ilta voisi olla mahdollinen, muu viikonloppu on buukattu jo kaikennäköistä menoa täyteen. Voisin ennättää Vermoon noin klo 17-18. Olisi mukava jos sinne tulisi seuraa, ei väliä onko aloittelija vai kokeneempi, yhdessä voi ainakin vaihtaa kokemuksia ja ajatuksia.

Ajojen esteenä on tosin vielä autossa oleva (sähkö)vika. Täyskaasulla servot pomppii, eli kaasu pätkii/hirttää samoin ohjaus ei ihan vastaa komentoihin. Ongelmat alkoivat kun otin muutaman metrin loikasta auton katto edellä alas, liekkö sitten vika vastarissa/kiteissä, en tiedä. Jos joku voisi antaa vinkkiä tai on kokemusta vastaavasta, olisin tiedoista kiitollinen.
Flying Calacucco

Poissa Chrisu R

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #220 : 06.09.07 - klo: 15.51 »
Moi.
Minäkin asun espoon matinkylässä ja omistan tuon savage ss 4.6 . No tuossa jää-hallin vieressä olevalla hiekka-parkkipaikalla on ihan hyvä ajella tai sitten iso omenan lähellä olevalla hiekka kentällä. Olen käynyt muutaman kerran ajamassa siellä. Missäs päin matintinkylää asustelet Nacno? Itse asun tuossa teboilin vieressä.
SAVAGE SS 4.6  SAVAGE X 4.6 RTR  LRP SHARK MONSTER  TRAXXAS STAMPEDE

Poissa Boltsi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/petteri.lamminen/index.html
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #221 : 06.09.07 - klo: 15.53 »
Itse yritän huomenna päästä ajamaan jos sää sallii ja auto kestää (epoxilla kasassa  :grin: ) aikaa en uskalla sano. Viikonloppu on ihan auki vielä, mutta jos vaan kykenen niin tulen sunnuntaina sään salliessa paikalle.

Ohessa epävarmuuden aiheuttaja  :grin: :grin:
LRP Shark Monster + Li-Po + Futaba 2.4GHz
Tamiya Durga DB01 + Futaba 2.4GHz

Poissa Nacno

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #222 : 06.09.07 - klo: 20.54 »
Moi.
Minäkin asun espoon matinkylässä ja omistan tuon savage ss 4.6 . No tuossa jää-hallin vieressä olevalla hiekka-parkkipaikalla on ihan hyvä ajella tai sitten iso omenan lähellä olevalla hiekka kentällä. Olen käynyt muutaman kerran ajamassa siellä. Missäs päin matintinkylää asustelet Nacno? Itse asun tuossa teboilin vieressä.

Mä asun tässä teboilin lähellä kanssa, ihan iso omenan vieres, ikkunat länsiväylälle :). Mä kävin ajamassa ensi ajot tossa ison "p*skalammen" missä on lintutorneja niin sen läheisyydessä, ihan kivat paikat sielläkin. Nyt on kaksi tankillista ajettu sisään. Olisin enempikin ajannu mutta loppu akuista virrat. Kävin ostaa gp 2700 akut kaupasta (aika suolasen hintaset olivat). Muuten on tuo roto startteri 2 p*ska, kävin hakee duunista wurtin akkuporakoneen niin johan homma helpottu.

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #223 : 07.09.07 - klo: 00.49 »
Minä asun vajaan kilometrin päässä tuosta teboililta. Tällä porukalla saadan kohta oma "Racing Team" Matinkylään.     :mrgreen:
Kyosho GT Racing Art

Poissa ull3

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #224 : 07.09.07 - klo: 13.15 »
Oisko innostuneita tulla vähä päristelee tonne kuitinmäen koulun futiskentälle? Oon käyny siel ajelee ja semmosista tötsistä tehny radan. Ei oo mitää hyvää koroketta, mut hyvin siel voi ajella puolen kentän kokosta rataa.
Näillä eteenpäin!

Poissa Nacno

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #225 : 07.09.07 - klo: 21.16 »
Kyllähän sinne voi tulla jos kehtaan :D Pitää kyllä saada auto ekaks säätöihin, tänään sain suoritettua sisäänajon. Eli nyt teen vielä pikkuhuollon autoon ja sitten yritän saada auton säätöihin. Millaset patterit / akut teillä on autossa? tuntuisi että tavalliset patterit kestää sen kaks tankillista jonka jälkee loppuvat.

Poissa ull3

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #226 : 07.09.07 - klo: 22.06 »
Kyllähän sinne voi tulla jos kehtaan :D Pitää kyllä saada auto ekaks säätöihin, tänään sain suoritettua sisäänajon. Eli nyt teen vielä pikkuhuollon autoon ja sitten yritän saada auton säätöihin. Millaset patterit / akut teillä on autossa? tuntuisi että tavalliset patterit kestää sen kaks tankillista jonka jälkee loppuvat.

Mulla on 1800mAh ja 2700mAh akut ja tol 1800mAh akulla ajelee muutaman tankillisen eli 1.4 litraa.

Tuli tuossa mieleen että onko minkäänlaista lainsäädäntöä liittyen näihin polttis vehkeisiin? Äänet yms? Mitä laki sanoo liian äänekkäästä rc autosta? Yks äijä tuli tänään valittaa ja oli heti soittamassa poliisille yms :S On se kumma ku ei saa harrastaa.

ps. kyllä sinne kehtaa tulla ajaa!

Edit: Oisko porukkaa tulossa ajamaan viikonloppuna tonne mankkaalle? Ajoseuraa kaivaten...
« Viimeksi muokattu: 12.09.07 - klo: 13.26 kirjoittanut ull3 »
Näillä eteenpäin!

Poissa touring

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #227 : 17.09.07 - klo: 09.09 »

Tuli tuossa mieleen että onko minkäänlaista lainsäädäntöä liittyen näihin polttis vehkeisiin? Äänet yms? Mitä laki sanoo liian äänekkäästä rc autosta? Yks äijä tuli tänään valittaa ja oli heti soittamassa poliisille yms :S On se kumma ku ei saa harrastaa.


Maalaisjärkeä voi toki käyttää tuossa milloin autoilla pöristelee, mutta veikkaan, että tuo kyseinen kaveri valittaa jokaisesta asiasta. Omalle kohdalle ei ole kertaakaan sattunut valittajaa..

Poissa ull3

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #228 : 17.09.07 - klo: 16.51 »

Tuli tuossa mieleen että onko minkäänlaista lainsäädäntöä liittyen näihin polttis vehkeisiin? Äänet yms? Mitä laki sanoo liian äänekkäästä rc autosta? Yks äijä tuli tänään valittaa ja oli heti soittamassa poliisille yms :S On se kumma ku ei saa harrastaa.


Maalaisjärkeä voi toki käyttää tuossa milloin autoilla pöristelee, mutta veikkaan, että tuo kyseinen kaveri valittaa jokaisesta asiasta. Omalle kohdalle ei ole kertaakaan sattunut valittajaa..

Joo siis kello oli neljän pintaan päivällä kun olin ajaa ja yleensä lopetan viimestään kuudelta.
Näillä eteenpäin!

Poissa Chrisu R

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #229 : 17.09.07 - klo: 21.47 »
Moro.
Olisiko joku aikeissa ajaa viikonloppuna täällä matinkylässä päin?
SAVAGE SS 4.6  SAVAGE X 4.6 RTR  LRP SHARK MONSTER  TRAXXAS STAMPEDE

Poissa ull3

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #230 : 17.09.07 - klo: 22.06 »
Moro.
Olisiko joku aikeissa ajaa viikonloppuna täällä matinkylässä päin?

Luultavasti meen lauantaina ajaa tonne kuitinmäen koululle. Ei matinkylää mut lähellä. Tuu sinne seuraks!
Näillä eteenpäin!

Poissa Chrisu R

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #231 : 17.09.07 - klo: 22.17 »
No vois tullakkin. Pitää kysyy tolt naapurilta et tulisko sekin omalla savallaan mukaan niin pääsis siin samal sen auton kyydis sinne ku ei oikein jaksas täält omenan luot raahaa tosa autoo sinne saakka mukaan.
SAVAGE SS 4.6  SAVAGE X 4.6 RTR  LRP SHARK MONSTER  TRAXXAS STAMPEDE

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #232 : 18.09.07 - klo: 17.18 »
Passaako yhden Savage miehen liittyä seuraan? Mihin aikaan ootte menossa? Mitä taajuuksia teillä on käytössä?
Flying Calacucco

Poissa r_shadowis

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #233 : 18.09.07 - klo: 21.45 »
juu mul olis savage XSS en sillee oo mitää viel käyny ajois sillä...  aika alottelia oon ...
 :roll: missäs tääl vois ajaa  ???

Poissa Chrisu R

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #234 : 18.09.07 - klo: 21.58 »
juu mul olis savage XSS en sillee oo mitää viel käyny ajois sillä...  aika alottelia oon ...
 :roll: missäs tääl vois ajaa  ???

missä päin asut?
SAVAGE SS 4.6  SAVAGE X 4.6 RTR  LRP SHARK MONSTER  TRAXXAS STAMPEDE

Poissa ull3

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #235 : 18.09.07 - klo: 22.15 »
Mulle sopii mikä kello aika vaan. Tietenki pienel sää varauksella, jos tulee vettä ni ei paljoo innosta lähtee pilaa laakereita. Mielellään kumminki jostain klo 13 eteepäin ettei kukon laulun aikaan? Laittakaa ehdotuksia monen aikaa teille passaa.

Taajuuksista puheenollen, en muista mitä taajuuksia mul on mut löytyy muutama pari kiteitä ni voin lainaa jos tulee päällekkäisyyksiä tai sit vuorottelee.

Oon kaverin kanssa semmosista keiloista tai tötsistä mitä nyt ikinä onkaa ni värkänny rataa siihen hiekkakentälle. Korkeus eroja siin ei oo luonnollisesti mut mutkaa ja suoraa saa aikaseks. Tylsä yksin ajaa mut porukalla tulee väkisin pientä kisaa :wink:

Mites tuota noi autot, mä oon iha pihal jostain savage yms autoista ni mitäs kokoluokkaa ne on? 1:10? 1:8? Mul itel on toi FG Marder, se on kokoluokkaa 1:6, haittaako isompi auto teitä siellä kentällä?
Näillä eteenpäin!

Poissa Chrisu R

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #236 : 19.09.07 - klo: 08.47 »
Mulle sopii mikä kello aika vaan. Tietenki pienel sää varauksella, jos tulee vettä ni ei paljoo innosta lähtee pilaa laakereita. Mielellään kumminki jostain klo 13 eteepäin ettei kukon laulun aikaan? Laittakaa ehdotuksia monen aikaa teille passaa.

Taajuuksista puheenollen, en muista mitä taajuuksia mul on mut löytyy muutama pari kiteitä ni voin lainaa jos tulee päällekkäisyyksiä tai sit vuorottelee.

Oon kaverin kanssa semmosista keiloista tai tötsistä mitä nyt ikinä onkaa ni värkänny rataa siihen hiekkakentälle. Korkeus eroja siin ei oo luonnollisesti mut mutkaa ja suoraa saa aikaseks. Tylsä yksin ajaa mut porukalla tulee väkisin pientä kisaa :wink:

Mites tuota noi autot, mä oon iha pihal jostain savage yms autoista ni mitäs kokoluokkaa ne on? 1:10? 1:8? Mul itel on toi FG Marder, se on kokoluokkaa 1:6, haittaako isompi auto teitä siellä kentällä?
NO mä katoin netist et sunnun taina olis ihan hyvä keli ajella. No se klo 13 jälkeen ois ihan hyvä aika.

Ja mäkään en nyt muista et mitä taajuuksii mul on mut on muutama eri kide.

No savage on 1:8 ja mulle se on aivan sama minkä kokonen auto on kunhan ei ole sähkis.  :wink:
SAVAGE SS 4.6  SAVAGE X 4.6 RTR  LRP SHARK MONSTER  TRAXXAS STAMPEDE

Poissa ull3

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #237 : 19.09.07 - klo: 14.49 »
Joo niin se näyttäis et sunnuntaina paistaa aurinko. Ainakin aamusta. Tosiaan vaikka otsikko aiheelle on monstereiden omistajat espoon lähettyvillä niin kyllä tonne muillakin voi tulla. Ei nyt lyödä lukkoon että mennään vasta sunnuntaina, eihän sitä tiedä vaikka jo lauantaina paistais aurinko.

Nytkin täällä henttaalla paistaa aurinko joten taidan parin tunnin päästä lähteä ajamaan tonne kuittarin koululle. Jos porukkaa tulee mukaan niin tötsiä ei tule mukaan joten pelkäks kaasutteluks menee.

Ja vielä tarkennuksena niin sehän on ihan perus futis kenttä joten korkeus eroja ei ole.
Näillä eteenpäin!

Poissa Chrisu R

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #238 : 19.09.07 - klo: 21.00 »
Noin. Nyt on saatu uuden savan sisään ajo tehty ja pari tankkii ajettua.

Mä oon väsännyt scoles jonkin laisen hyndän. Voin ottaa sen mukaan sit sinne kentälle.

SAVAGE SS 4.6  SAVAGE X 4.6 RTR  LRP SHARK MONSTER  TRAXXAS STAMPEDE

Poissa ull3

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Monsterien omistajat Espoon lähettyviltä
« Vastaus #239 : 20.09.07 - klo: 22.28 »
Eli mennäänkö sunnuntaina vai lauantaina? Lauantaina saattaa vielä tulla vettä... Joo ota hyndä mukaan jos vaan löytyy!

kello aika ehdotuksia myös otetaan vastaan?
Näillä eteenpäin!