Kirjoittaja Aihe: AKK-Motorsport palkintojenjako 25.11.2006  (Luettu 2423 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Spif

  • Veteraani
    • Profiili
AKK-Motorsport palkintojenjako 25.11.2006
« : 07.11.06 - klo: 12.55 »
AKK-Motorsport ry:n perinteinen palkintogaala Drivers on the Docks järjestetään lauantaina 25.11.2006 Jyväskylä Paviljongissa.
Tilaisuuteen kutsutaan kaikki palkittavat, palkittavien osallistumista edellytetään. Tilaisuuteen voi edellisvuosien tapaan ostaa lisäillalliskortteja ennakkoon.


http://www.akk-motorsport.fi/12732.html

Näin eilen listan ilmoittautuneista ja huolestuttavan moni pienoisautoilija puuttui vielä listasta. Huomatkaa, että palkittavien osallistumista edellytetään. Viime vuosina ei pienoisautoilijoita kovin suurella joukolla ole näkynyt ja toivottavasti mahdollisimman moni saapuisi paikalle. Tässä on hyvä mahdollisuus pitää omalla porukalla kauden päättäjäiset. Vuosi 2003 oli lievästi sanottuna katastrofi juhlien suhteen, muttta nyt tilanne on toinen. On täysin ymmärrettävää, että naapurin kissalle saattaa tulla toiset ristiäiset, mutta toimistolla pyysivät ilmoittamaan jos ei paikalle pääse.
Team Associated | JConcepts | Reedy | LRP | RCM
www.testlogger.info

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
AKK-Motorsport palkintojenjako 25.11.2006
« Vastaus #1 : 07.11.06 - klo: 14.22 »
Rahastusta
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa Spif

  • Veteraani
    • Profiili
AKK-Motorsport palkintojenjako 25.11.2006
« Vastaus #2 : 07.11.06 - klo: 15.00 »
Rahastusta keneltä?
Team Associated | JConcepts | Reedy | LRP | RCM
www.testlogger.info

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
AKK-Motorsport palkintojenjako 25.11.2006
« Vastaus #3 : 07.11.06 - klo: 15.37 »
Ainakin mä, Mika M, Tony, Panu ja Basti ollaan menossa hakemaan mitalit. Toivottavasti muitakin leikkiautoilijoita pääsee paikalle.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
AKK-Motorsport palkintojenjako 25.11.2006
« Vastaus #4 : 08.11.06 - klo: 10.49 »
Kuulema ei enää ole, mut silloin kun itse kävin se oli
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
AKK-Motorsport palkintojenjako 25.11.2006
« Vastaus #5 : 08.11.06 - klo: 19.14 »
Itse olen tulossa paikalle avecin kanssa Neste Oil Ralli organisaation kutsusta, mutta toki tarkoitus olisi sieltä omat lajitoverit etsiä. :)