Kyseiseen autoon ei taida starttiboksi sopia ja kyllä sillä vetostartilla autonsa saa käymään, jos sitä osaa käyttää. Uusi kone on vielä tiukka ja sitä tulisi mahdollisesti lämmittää käynnistyksen helpottamiseksi. Mikäli mäntä yläkuolossa revit narusta, niin ei ihme jos menee katkipoikki.
Kyllä siinä alustassa minusta on aukko starttiboksille. Tuo voi tosiaan olla vikana, että mäntä oli välillä yläkuolokohdassa, kun yritin käynnistää. Purin tuon narukäynnistyssysteemin, pitää hommata lisää narua siihen, kunhan kaupat aukeavat. Käynnistimessä oli mukavannäköinen jousihässäkkä sisällä, pitää miettiä, kuinka sen parhaiten saa viritettyä uusiksi. Kyllä se nyt saattaisi lähteäkin käyntiin, kun sain seoksetkin oikeaksi ja tyhjäkäynnin kuntoon.
Onko tuo narusysteemi muilla toiminut hyvin ja kuinka usein tuota narua täytyy korjailla, melko hankala homma, jos täytyy maastossa ruveta purkamaan sitä systeemiä ja kelailemaan sitä sisällä olevaa jousta, jotta naru kelautuu takaisin sisälle
.
Mulla olisi lennokkimoottoreille tarkoitettu käynnistin, huomasin, että Kyoshon luettelossa oli myös autoille sopiva "kumipää" siihen käynnistimeen. Olisikohan se sopiva Mad Forceen, eli onkohan tarkoitus, että kumi pyörittää vauhtipyörää, kuten starttiboksikin?