Traxxas Maxx sarja julkaistiin 1999 ja siellä on vieläkin samat heikot kohdat kun silloin vaikka joitakin parannuksia on tullut. Kraton julkaistiin 2015 ja se oli heti tosi kestävä. 2016 tuli päivitys jossa parannettiin heikkoja kohtia ja nyt tuli taas 2018 versio jossa parannettiin taas kaikkia kohteita mitkä ovat joskus hajonneet.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2019 taas uusi versio.

ja osat ei käy ristiin. Eikä vanhempia osia enää tehdä näin kävi ainakin JQ kohdalla. Nakkasin 2 vuotta vanhan auton roskiin kun ei enää osia saanut, tosin kyseessä oli kisa-auto.
Käytännössähän markkitalous elää tuolla tavalla nykyään ja pyrkii tekemään kaikista kertakäyttövehkeitä. Perusharrastajalle se taas merkkaa ainostaan rahan menoa. esim. Kratonin v1:n jälleenmyyntiarvo on varmaan lähes nolla kun kukaan ei sitä halua kun on olemassa jo versio v3.
Tosin ihmettelen miksei Traxxas ole vielä tähän malliin lähtenyt.Helppoa rahaa julkaisisi joka vuosi uuden version pienillä muutoksilla esim. Stampede 4*4 V1, V2, V3 , V4, V5, V5, V6, V7, V8, V9. jne. Muutoksen ei tarvii olla edes iso, poraa esim. koritolpat 2mm toiseen kohtaan ja vetarin/pohjan pituutta muutaa sopivasti pari mm ettei osat käy enää ristiin

Tosin Nitro Stampele olisi menossa jo versiossa 20

. Muista merkeistä poiketen esim. tuohon Nitro stampeleen saa kaikkia vsaraosia eikä niin valmistusta ole lopetettu missään vaiheessa. V20 versioon pääsee kun vaihtaa radiot ja vastarin ja vahvempaa ratassettiä. Sama onnistuu kaikissa traxxasin autoissa onko se sitten traxxasin heikkoutta tai paremmuutta sen päättää jokainen itse
