Kirjoittaja Aihe: 1:18 / 1:16 buggy/monster kesäajot pk-seudulla  (Luettu 18443 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa JPI

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.mtr.fi
Vs: 1:18 / 1:16 buggy/monster kesäajot pk-seudulla
« Vastaus #60 : 15.08.07 - klo: 10.27 »
No mites on, onko 1:18 ajoa missään päin suomea?
DuraTrax Vendetta Fucktory Team
 Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly...

Poissa JPA

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1:18 / 1:16 buggy/monster kesäajot pk-seudulla
« Vastaus #61 : 16.08.07 - klo: 14.06 »
No mites on, onko 1:18 ajoa missään päin suomea?

Edelleen Espoon Kauklahdessa ajetaan kahden kuskin voimin, kunnon rataa ei ole tehty, merkkejä kierrelty lähinnä ja ajeltu ristiin rastiin. Nyt kiinnostaisi katsastaa tuo Kivenlahden koulu (mahdollisesti viikonloppuna), Matinkyläänkin voisin tulla jos olisi muutakin porukkaa tulossa.

Poissa JPI

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.mtr.fi
Vs: 1:18 / 1:16 buggy/monster kesäajot pk-seudulla
« Vastaus #62 : 16.08.07 - klo: 14.22 »
Mä voisin tulla mukaan ajelemaan viikonloppuna.
Tänään mennään Tattiksen radalle klo 18 kolmen 1:18 auton voimin.
DuraTrax Vendetta Fucktory Team
 Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly...

Poissa blaah

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1:18 / 1:16 buggy/monster kesäajot pk-seudulla
« Vastaus #63 : 16.08.07 - klo: 15.05 »

Tänään mennään Tattiksen radalle klo 18 kolmen 1:18 auton voimin.

Piru vie, minä tahansa muuna päivänä olisin voinnut liittyä seuraan mutta Lavanko kutsuu.. Ei ole Assoa tullut ulkoilutettua puoleen vuoteen..
Pistäkää ilmoa mikäli olette menossa jatkossa..

Poissa JPI

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.mtr.fi
Vs: 1:18 / 1:16 buggy/monster kesäajot pk-seudulla
« Vastaus #64 : 17.08.07 - klo: 09.58 »

Tänään mennään Tattiksen radalle klo 18 kolmen 1:18 auton voimin.

Piru vie, minä tahansa muuna päivänä olisin voinnut liittyä seuraan mutta Lavanko kutsuu.. Ei ole Assoa tullut ulkoilutettua puoleen vuoteen..
Pistäkää ilmoa mikäli olette menossa jatkossa..

Mä laitan tähän viestin sitten kun mennään. Varmaankin viikonloppuna jos ilmat sallii. Eilen oli kunnon sadekelin ajot ja asso ja shark muistutti enemmän pikavenettä kuin autoa. :grin:
DuraTrax Vendetta Fucktory Team
 Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly...

Poissa JPI

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.mtr.fi
Vs: 1:18 / 1:16 buggy/monster kesäajot pk-seudulla
« Vastaus #65 : 21.08.07 - klo: 10.46 »
Tänään ollaan menossa klo 18 Tattiksen radalle muutaman auton voimin!
Tulkaahan ihmeessä 1:18 auton omistajat mukaan kisaamaan!!!
DuraTrax Vendetta Fucktory Team
 Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly...

Poissa JPA

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1:18 / 1:16 buggy/monster kesäajot pk-seudulla
« Vastaus #66 : 22.08.07 - klo: 12.00 »
Kivenlahden koulu (Maininkitie) katsastettu ja ajettu - aika epätasainen on alusta, ja kapeahko tila, mutta kyllä siellä pyörähtämässä kävi.

Mitenkäs tuo Matinkylä, katsoin tuolta aiemmista viesteistä että ainaki Nege, Joel S, sjtm ja JPI olisivat kiinnostuneita Matinkylän ajoihin, joten josko saataisiin edes kimppa-ajot pystyyn, jos pitäisi asian yksinkertaisena, ja katsotaan sitten rataa myöhemmin, jos kiinnostusta löytyy. Tietysti jos jotain rata-tilpehööriä on nurkissa, niin nopeastihan sitä jonkinlaisen radan laittaa pystyy ilman sen kummempaa suunnittelua?

Nyt keli näyttää sateiselta, mutta jos se tuosta viikonlopuksi (la tai su) aukeaisi, tai ensi viikon alkuun iltasella klo 18-21 välillä esimerkiksi, niin olisiko kiinnostusta?

Poissa sjtm

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 1:18 / 1:16 buggy/monster kesäajot pk-seudulla
« Vastaus #67 : 22.08.07 - klo: 17.27 »
Nyt keli näyttää sateiselta, mutta jos se tuosta viikonlopuksi (la tai su) aukeaisi, tai ensi viikon alkuun iltasella klo 18-21 välillä esimerkiksi, niin olisiko kiinnostusta?

Kiinnostusta on ainakin täällä edelleen. Tämä vain tuntuu olevan kamalan epävarmaa, milloin pääsen paikalle & satun huomaamaan nämä ilmoittelut ajoissa.


Poissa JPI

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.mtr.fi
Vs: 1:18 / 1:16 buggy/monster kesäajot pk-seudulla
« Vastaus #68 : 23.08.07 - klo: 13.06 »
Tietysti jos jotain rata-tilpehööriä on nurkissa, niin nopeastihan sitä jonkinlaisen radan laittaa pystyy ilman sen kummempaa suunnittelua?

Mulla on tuollaisia sinisiä muovitötsiä mitä jää meidän firman tulostimen paperirullista yli, niitä olen itse käyttänyt ratamerkkeinä ja hyvin on toiminut. Ne pitää vaan vetästä jollain ilmastointiteipillä asfalttiin kiinni...
DuraTrax Vendetta Fucktory Team
 Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly...

Poissa JPA

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1:18 / 1:16 buggy/monster kesäajot pk-seudulla
« Vastaus #69 : 23.08.07 - klo: 15.26 »
Mulla on tuollaisia sinisiä muovitötsiä mitä jää meidän firman tulostimen paperirullista yli, niitä olen itse käyttänyt ratamerkkeinä ja hyvin on toiminut. Ne pitää vaan vetästä jollain ilmastointiteipillä asfalttiin kiinni...

No sehän riittää. Keli näyttää sittenkin olevan hyvä la ja su, joten pitäisikö tältä istumalta lyödä lukkoon kokoontuminen
em. Matinkylän koululla (osoite?), vaikka klo 16? Parin tunnin sessio (itselläni vain yksi akku, yritän toista lainaan) rakenteluineen ajoineen. Ilmoitelkaa jos olisitte tulossa, myös aamupäivä sopisi (esim. klo 10-12).

Ja yksityisviestillä saa lähestyä myös, yhteystietoja saa laittaa ja kysellä.

Poissa sjtm

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 1:18 / 1:16 buggy/monster kesäajot pk-seudulla
« Vastaus #70 : 23.08.07 - klo: 22.23 »
em. Matinkylän koululla (osoite?), vaikka klo 16? Parin tunnin sessio (itselläni vain yksi akku, yritän toista lainaan) rakenteluineen ajoineen.

Sunnuntaina kuudentoista maissa voisi olla mahiksia, ehkä myös lauantaina. Tuo aamupäivä on meikäläiselle turhain aikaisin.


Poissa JPA

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1:18 / 1:16 buggy/monster kesäajot pk-seudulla
« Vastaus #71 : 24.08.07 - klo: 17.08 »
No nyt kävi niin että laturi (ja toinen akku) lähti (duunikaverin laturi ollut lainassa, mutta lähti nyt reissuun), joten kokeiltaisiinko viikolla uudelleen (klo 19 lienee tarpeeksi myöhään muttei liian), esimerkiksi tiistaina, 28.8? Ilmoitelkaa tänne halukkaat niin katsotaan saadaanko jotain toteutettuakin :)

Nege - mikä Matinkylän kouluista oli mielessäsi (eikös siellä ole useampi, onko tämä esim. se Nesteen asemaan vastapäätä)?

Poissa Nege

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1:18 / 1:16 buggy/monster kesäajot pk-seudulla
« Vastaus #72 : 24.08.07 - klo: 18.31 »
Sama missä oli talviajot. Tiistiläntie 4 on osoite.
Odottelen vieläkin kuuladiffiä sharkkiini. Ei kulje mihinkään ennen kuin sen saan.

Poissa Joel S

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: 1:18 / 1:16 buggy/monster kesäajot pk-seudulla
« Vastaus #73 : 24.08.07 - klo: 22.31 »
Mukana ollaan kunhan vaan ajankohta olisi selvillä
EB4 S2, brushless pico, brushless Multiplex joku, 1/18 Shark buggy

Poissa JPA

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1:18 / 1:16 buggy/monster kesäajot pk-seudulla
« Vastaus #74 : 27.08.07 - klo: 17.08 »
Tiistiläntie 4, klo 20:00, Tiistai 28.8.

Kuitatkaa tänne jos olette tulossa, niin ei hukkareissua tule. Luonnollisesti jos keli äityy sateiseksi (ei huonolta
näytä nyt, pilvistä kyllä) niin ajot peruuntuu, kuittaan siitä tänne viim klo 18 huomenna, jos näin käy.


Poissa sjtm

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 1:18 / 1:16 buggy/monster kesäajot pk-seudulla
« Vastaus #75 : 27.08.07 - klo: 17.10 »
Minulla on muuttokiireitä tämä viikko, joten osallistuminen on valitettavan epävarmaa.

Poissa Joel S

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: 1:18 / 1:16 buggy/monster kesäajot pk-seudulla
« Vastaus #76 : 28.08.07 - klo: 12.49 »
Mukana ollaan.
EB4 S2, brushless pico, brushless Multiplex joku, 1/18 Shark buggy

Poissa JPA

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1:18 / 1:16 buggy/monster kesäajot pk-seudulla
« Vastaus #77 : 28.08.07 - klo: 16.54 »
No niin, puihin meni laturivajeen takia taas, en sairastapauksen takia saa akkua ladattua illaksi ja en näin ollen pääse paikalle. Pahoittelut omasta puolestani, kovin vaikeaa tämä nyt tuntuu olevan :/