Kirjoittaja Aihe: Winter Jumps 2008 - 2009 (kehittelyä)  (Luettu 43269 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
Vs: Winter Jumps 2007 - 2008 (kehittelyä)
« Vastaus #30 : 08.08.07 - klo: 10.42 »
jep, pitäisi tietty löytää se rengassääntö, joka miellyttää kaikkia. mahdotonta. muut säännöt taitaa olla helppo määritellä maastosarjan sääntöjen mukaan.

nelkusta on vaikea sanoa mitään, kun sitä ei ole vielä juurikaan sisäbaanalla ajeltu. tai ehkä ne poijat, jotka on käyny hyppyyttämässä kalustoa, voivat kertoa, toimiiko nelkku parhaiten pidolla vai ilman. solukumeja ei ole kukaan tainnut nelkussa kokeilla mattobaanoilla?

mutta takavetoisista on jo pidemmät kokemukset olemassa. tässäpä muutamia omia havaintoja:

urarengas edessä / hole shot takana
* ilman pitoainetta auto toimii hyvin ja kääntyy riittävästi vain, kun eturengas on riittävän uusi. kun eturengas alkaa olemaan kulunut, niin auto alkaa puskemaan. ja tämän ongelman voi ratkaista vain pidottamalla eturengasta hieman.
* takarengas toimii hyvin muutaman akullisen ajan, kun piikit ovat vielä tallella. tämän jälkeen auto alkaa yliohjaamaan ja kiihdytykset hyppyihin alkavat olemaan arpapeliä. autoa kun ei saa lähtemään suoraan juuri mitenkään. tästä tietenkin varaosakauppiaat pitävät, koska muoviosaa menee hyvin kaupaksi. =) pito-ongelman voi ratkaista käyttämällä pitoainetta, silloin sileälläkin hole shotilla pystyy ajamaan, vaikka se ei enää olekaan yhtä nopea, kuin tuore rengas.
* tällä rengastuksella auto on helpoin ajaa hypyissä. painavilla renkailla auton asentoa pystyy muuttamaan hyvin ilmalennon aikana.

urarengas edessä / solukumi takana
* ilman pitoainetta on turha edes yrittää, ellei matossa ole jo valmiiksi riittävästi pitoa.
* pitoaineen kanssa auto on helppo ajaa ja toimii samalla tavalla erittäin pitkään. auton käyttäytymistä on helppo säätää muuttamalla pidotuksen määrää.

solukumi edessä / hole shot takana
* ei tartte ajaa. auto yliohjaa ja haluaa mennä omia menojaan. ihan sama vaikka käyttäisi pidotusta ainoastaan takana, ei vain toimi.

solukumi edessä / solukumi takana
* ei tartte ajaa. ks edellinen selitys. hipaisu rattiin ja auto karkaa lapasesta.

niin, tällaisia kokemuksia on itselle karttunut. eli oma ehdotus näiden pohjalta olisi:
* takavetoon vapaa eturengas / vapaa takarengas, pidotus on sallittu nykyisillä touringluokan aineilla. kaikki kesäsarjaa ajaneet kaverit voisivat ajaa vanhoilla renkailla talvikaudella, niilläkin voi ajaa kovaa (kisaaja taitaa olla näitä ns. old school -kuskeja). mutta jos haluaisi ajaa mahdollisimman vähällä vaivalla ja pienimmillä rengaskustannuksilla, voisi ajaa esim. kesällä käytetyillä urarenkailla ja takana solukumeilla. ja takarenkaita ei tarvitse tosiaankaan sorvailla. vanteesta keskilaipat pois ja solukumi liimalla kiinni ja radalle.

* nelivetoon vapaa rengastus ja pidot sallittu.

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2007 - 2008 (kehittelyä)
« Vastaus #31 : 08.08.07 - klo: 10.58 »
urarengas edessä / solukumi takana
* ilman pitoainetta on turha edes yrittää, ellei matossa ole jo valmiiksi riittävästi pitoa.

solukumi edessä / solukumi takana
* ei tartte ajaa. ks edellinen selitys. hipaisu rattiin ja auto karkaa lapasesta.


niin, tällaisia kokemuksia on itselle karttunut. eli oma ehdotus näiden pohjalta olisi:
* takavetoon vapaa eturengas / vapaa takarengas, pidotus on sallittu nykyisillä touringluokan aineilla.

Matilta hyvä raportointi! Pari tarkennusta tuli mieleen tuon pohjalta:

*Solukumirengas takana toimii kyllä matolla ilman pitoainetta, mutta ei lattialla pätkän vertaa. Eli pitoaineella saadaan myös toimimaan lattialla ja helppo säätää balanssia.

*Solut joka nurkassa toimii pelkällä matolla erittäin hyvin, mutta ei pätkän vertaa lattialla.

*Edessä kannattaisi rajata rengas kumi uramalliseen, koska ettei kukaan ala käyttää nelkun nappula renkaita, jotka saattaa olla hyvinkin nopeita sen muutaman akullisen! Tai vastaavasti pelkällä matto radalla solukumia edessä! Osa radoista on pelkkiä mattoratoja, joten tämän takia takavedon etupyörän rajaus olisi tärkeä, ettei tehdä kaatokiiloja takavedoista kyseisillä radoilla tai vaihdeta kokoajan uutta nappulapyörää eteen!

*Joten kannattaisi pitäytyä näissä:

Säännöt:

M2-10:
rengas edessä: kumi uramallinen
rengas takana: vapaa
pidot sallittu
minimi maavara 20mm
muutoin maastosarja

M4-10:
renkaat: vapaa
pidot sallittu
minimi maavara 20mm
muutoin maastosarja

Alkuerät voisi ajaa pistesysteemillä 2/3
« Viimeksi muokattu: 08.08.07 - klo: 11.16 kirjoittanut Haze »
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2007 - 2008 (kehittelyä)
« Vastaus #32 : 08.08.07 - klo: 12.19 »
Onkos tarkoitus ajaa myös 1 / 18 autoilla ????
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
Vs: Winter Jumps 2007 - 2008 (kehittelyä)
« Vastaus #33 : 08.08.07 - klo: 14.12 »
jep, kaikki kynnelle kykenevät sähköautot yritetään saada mukaan.

Poissa Mika M

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2007 - 2008 (kehittelyä)
« Vastaus #34 : 08.08.07 - klo: 15.40 »
Kerkesin kans aivan ok poikien kyydissä kumipyörilläkin vimpassa winter jumpsissa viimme talvella. Taidettiin kisaajan kanssa tosiaan ainoina vetää kumipyörillä. En kokenut juuri renkaissa häviäväni.

Jos rata olisi pelkkää mattoa olisi vamasti etua foameista.

Poissa pcu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2007 - 2008 (kehittelyä)
« Vastaus #35 : 08.08.07 - klo: 15.55 »
2wd renkaat etu ja taka vapaa--pitod sallittu
4wd renkaat etu ja taka vapaa--pidot sallittu
?????
mitä järkeä on että kaikki muu on vapaa paitsi
2wd eturenkaat? eikö olisi paras kun koko rengastouhu olisi vapaa, kyllä sitten loppupeleissä kaikki ajaa suht samoilla renkailla(toimivimmilla)
« Viimeksi muokattu: 08.08.07 - klo: 16.31 kirjoittanut pcu »

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2007 - 2008 (kehittelyä)
« Vastaus #36 : 08.08.07 - klo: 16.01 »
Nelivedossa kyllä jeesais jos on edessä ja takana suht. samankokoset renkaat... Tästä voi tulla pientä sorvaustarvetta kyllä. Lisäksi vielä Vantaalla ja varmaan hyvinkäälläkin ajetaan pelkästään matolla?

Noh, mutta hyvä, että näitä mietitään. Eiköhän itekin tule ajeltua sit sisäkrossia..
---

Poissa kisaaja

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2007 - 2008 (kehittelyä)
« Vastaus #37 : 08.08.07 - klo: 16.30 »
Ei mitää maavaroja, ku niitä jaksa kuitenkaa kukaa kahtoo  :mrgreen:
-Goldi

Poissa J.Hovi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2007 - 2008 (kehittelyä)
« Vastaus #38 : 08.08.07 - klo: 22.50 »
Ehdotinpa vaan tuota maavarahommelia koska mm. TSR-10:ssä (ainoa "touring"luokka josta ei saa mahahaavaa.. :grin:) niin hyvin..
Ja kyseessähän olisi niinsanottu herrasmiessääntö, jolla karsittaisiin liian matalat autot pois.

Pikkuautossa toimii muuten solut edessä ja takana -yhdistelmä yllättävän hyvin.

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2007 - 2008 (kehittelyä)
« Vastaus #39 : 09.08.07 - klo: 08.59 »
mitä järkeä on että kaikki muu on vapaa paitsi
2wd eturenkaat? eikö olisi paras kun koko rengastouhu olisi vapaa, kyllä sitten loppupeleissä kaikki ajaa suht samoilla renkailla(toimivimmilla)

Ei mitää maavaroja, ku niitä jaksa kuitenkaa kukaa kahtoo  :mrgreen:

Ei oo vaikee ymmärtää! Yläällä selitys miksi: *Edessä kannattaisi rajata rengas kumi uramalliseen, koska ettei kukaan ala käyttää nelkun nappula renkaita, jotka saattaa olla hyvinkin nopeita sen muutaman akullisen! Tai vastaavasti pelkällä matto radalla solukumia edessä! Osa radoista on pelkkiä mattoratoja, joten tämän takia takavedon etupyörän rajaus olisi tärkeä, ettei tehdä kaatokiiloja takavedoista kyseisillä radoilla tai vaihdeta kokoajan uutta nappulapyörää eteen!


Juuri sen takia ettei pelkillä matto radoilla takavedossa ajeta soluilla joka nurkassa ja 5mm maavaralla!! Siinä vaiheessa se ei ole enää mitään krossia. Niin kaikki varmasti tulee ajaa samoilla renkailla niillä nopeimmilla, mutta onko se enää kivaa jos rengas touhu on yllä mainittua! Sen takia olisi hyvä rajata heti säännöissä tiettyjä asioita ja pitää ajaminen ja kisaaminen mukavana krossi touhuna ei kaatokiila meininkinä! Niin ja ei niitä maavaroja tarvii olla koko ajan mittamaassa, jos näyttää siltä että jollain on liian matala auto niin se voidaan tarkistaa :evil:

Edit:

Ei näitä sääntöjä ja perusteluja hatusta heitetä, eikä teidän kiusaksi keksitä! Jos kerta kaikki säännöt ahdistaa niin kyllä se minulle käy ettei ole mitään sääntöjä niin nähdään kuinka krossi touhu saadaan karkaamaan käsistä. Mielellään kyllä rupean tekemään krossi autosta foameilla ajettavan rata-auton. Niin säätämisestä ja rata ajamisesta kun pidän :evil:

Osaltani ovat perustelut ja ehdotukset loppuneet hyllystä! Toivottavasti joku ottaa ohjat käsiinsä ja päättää viimein säännöt, kun kohtahan se sisäkausi alkaa ja voi reenata setuppeja kuntoon tuleville säännöille!
« Viimeksi muokattu: 09.08.07 - klo: 10.47 kirjoittanut Haze »
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
myssy päässä ???
« Vastaus #40 : 09.08.07 - klo: 10.51 »
onkos Haze tullut kiristettyä pipalakkia liiaksi? =) WJ-kauteen on vielä hyvin aikaa, joten ei tässä hätää ole. ja enpä usko, että sillä foamieturenkaalla saa juurikaan etua pelkillä matoilla ajettaessa. se rengas kun on hypyissä kohtuullisen hankala ajettava. edelleenkin olisin itse sen vapaan rengastuksen kannalla, niin ei tarvitse liikaa niitä rajailla. maavaraa autossa taas pitää olla jo luonnostaan jonkin verran, jos hyppyjä aiotaan rakennella. eli tämän vuoksi en itse menisi laittamaan mitään maavararajoituksia. kukaan ei kuitenkaan tule ajamaan ihan matalalla autolla, koska se ei vain toimi radalla...

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Anti Myssy
« Vastaus #41 : 09.08.07 - klo: 11.30 »
onkos Haze tullut kiristettyä pipalakkia liiaksi? =)

EI!

ja enpä usko, että sillä foamieturenkaalla saa juurikaan etua pelkillä matoilla ajettaessa. se rengas kun on hypyissä kohtuullisen hankala ajettava.

Testasin viime talvena tätä ja auto oli selkeästi nopeampi matolla ja myös hypyissä ihan hyvä ajaa!!

edelleenkin olisin itse sen vapaan rengastuksen kannalla, niin ei tarvitse liikaa niitä rajailla.

Jos kerta kaikki säännöt ahdistaa niin kyllä se minulle käy ettei ole mitään sääntöjä.

Tilataan vapaat renkaat ja säännöt niin katotaan mikä mitenkin vaikuttaa ja millä pyörällä ajetaan milläkin radalla. Eihän se tarvii kun ostaa potentiaaliset rengas ehdokkaat molempiin autoihin ja testata mikä millonkin on nopein!

Ehdotuksillani ajoin sitä takaa että voitaisiin pitää hauskaa ja keskittyä ajamiseen, eikä olla testaamassa mikä missäkin on nopein. Takavedon eturengas rajoituksella olisi tilanne ollut se että laitat pyörät kiinni autoon ja allasi olisi nopein vaihtoehto ja paras ajaa joka radalla! Sekä kahdella setillä olisit ajanut koko kauden! Tämähän olisi tietysti liian helppoa :shocked:
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa pcu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2007 - 2008 (kehittelyä)
« Vastaus #42 : 09.08.07 - klo: 11.37 »
nyt alko "äänestys" mun ääni menee kuitenkin ehdoitukselle:
2wd etu:urallinen kumi, taka vapaa, pidot sallittu
4wd vapaa,pidot sallittu

Poissa pcu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2007 - 2008 (kehittelyä)
« Vastaus #43 : 09.08.07 - klo: 23.35 »
ottaisiko joku kantaa rengas-sääntöön vai ....?
vaihtoehto 1. 2wd etu/ura..taka vapaa..pidot sallittu
vaihtoehto 2. 4wd vapaa..pidot sallittu

vaihtoehto 3. 2wd vapaa/pidot sallittu
vaihtoehto 4. joku muu,mikä?

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2007 - 2008 (kehittelyä)
« Vastaus #44 : 10.08.07 - klo: 00.58 »
Näin kun on juuri B4 hankittu ja WJ-kisa kiinnostaisi, ei vasta-alkajana kiinnosta lähteä kisaan jos pitää 2 akun välein vaihtaa eturenkaat. Omasta mielestäni perusteena kannattaisi pitää pieni budjetti, tällöin saataisiin lajia levitettyä. Edessä siis kumi-urarengas koska näitähän kaikilta löytyy, ja takana vapaa. Takavapaa siksi että osa kuskeista haluaa ajaa kesäkauden holarit loppuun pidoilla. Osalla taas, kuten itsellänikään ei ensimmäistäkään holariparia löydy, joten mielelläni ajaisin mahdollisimman kestävällä renkaalla jolloin talvikauden hinta jää pieneksi.
Nelkkuihin en osaa sanoa juuta enkä jaata.

Poissa *Artsi*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2007 - 2008 (kehittelyä)
« Vastaus #45 : 10.08.07 - klo: 01.26 »
Moi!

Pikkasen omaa mielipidettä 4wd asiaan.

Vapaa rengastus ja pidot sallittu eikä mitään maavara rajoituksia! Näin jokainen voi tehdä/säätää autonsa juuri sellaiseksi kuin itse haluaa ja siten saada autosta mahdollisemman nopean ja hyvän omaa räpyläänsä ilman mitään rajoituksia.
-HobbyFactory- -JQ Products- -EA-Import- -Orca- -Ultimate Racing-
-TeamDurango DEX410V4- -Serpent 411 Eryx 2.0- -Alpha Engines- -Bittydesign-

Poissa akaver

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2007 - 2008 (kehittelyä)
« Vastaus #46 : 13.08.07 - klo: 10.58 »
Hi,

We try to start 1:10 4wd buggy during this coming winter in Estonia also (along 1:10 touring).
Using as little rules as possible.
One thing that is unclear are tires. Since we are using the same carpettrack with touring, rubber tires are out.
They will probably tear up the carpet (pins), and wont last that long. So foams it seems to be.
Can somebody please point me, what kind of foams to you use in Finland? Who sells them? Preglued?

---
akaver, estonia
« Viimeksi muokattu: 13.08.07 - klo: 11.19 kirjoittanut akaver »

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2007 - 2008 (kehittelyä)
« Vastaus #47 : 13.08.07 - klo: 11.17 »
Hi,

We try to start 1:10 4wd buggy during this coming winter in Estonia also (along 1:0 touring).
Using as little rules as possible.
One thing that is unclear are tires. Since we are using the same carpettrack with touring, rubber tires are out.
They will probably tear up the carpet (pins), and wont last that long. So foams it seems to be.
Can somebody please point me, what kind of foams to you use in Finland? Who sells them? Preglued?

---
akaver, estonia

Hi, I don´t remember foams type name , but this company sell foams what we use last winter. Foams are not listed Medasec website, try to contact email or phone and ask foams.

Medasec Ky
www.medasec.com
matti.eskelinen@medasec.com
040 5726257
« Viimeksi muokattu: 13.08.07 - klo: 11.20 kirjoittanut Haze »
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
ajankohdat ym.
« Vastaus #48 : 13.08.07 - klo: 21.58 »
oli kiva huomata viimeisessä SM-kisassa, että porukka on puheiden mukaan keskittynyt kesän aikana vain pitämään ajotuntumaa yllä talvikautta varten, ei siis menestymään kesäkisoissa. hyvää (WJ-kautta) kannattaa odottaa... =) pari asiaa tuossa tuli mieleeni, joista voisi sopia:

*ajankohdat kisoille ja halukkaat järjestäjät?
halukkaita järjestäjiä näyttäisi tällä hetkellä olevan ainakin jyväskylä, hyvinkää, ylistaro ja oulu (?). neljä kisaa siis voitaisiin saada ajeltua mattokaudella. ja mikäli vielä viideskin halukas löytyisi, niin eikun mukaan vaan. vai pitääkö kisapaikkojen määrä rajata johonkin tiettyyn vai ajella ensi kausi kaikilla paikkakunnilla, jotka ottavat kisat järjestääkseen?

*radan pintamateriaali ja hypyt? jos yritettäisiin välttää sitä, että radasta ei tulisi liian puhtaasti mattorata, niin yhtenä sääntönähän voisi olla, että radassa on oltava vähintään kahta pintaa sekä näyttäviä hyppyjä. se pitäisi varmastikin meiningin riittävän hauskana ja haasteellisena. toinen pintamateriaali voisi siis olla paljaan lattian sijaan esim. muovipressua, laattaa tms.

eli tällaista tällä kertaa...

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: ajankohdat ym.
« Vastaus #49 : 14.08.07 - klo: 09.18 »
*radan pintamateriaali ja hypyt? jos yritettäisiin välttää sitä, että radasta ei tulisi liian puhtaasti mattorata, niin yhtenä sääntönähän voisi olla, että radassa on oltava vähintään kahta pintaa sekä näyttäviä hyppyjä. se pitäisi varmastikin meiningin riittävän hauskana ja haasteellisena. toinen pintamateriaali voisi siis olla paljaan lattian sijaan esim. muovipressua, laattaa tms.

Liikuntasalien voimistelupatjat ja vastaavat voisivat olla myös erittäin hyviä tähän tarkoitukseen jos vaan niitä jostain käyttöön saa.. Ekalla sivulla englantilaisten esimerkki.
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa Lusikka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2007 - 2008 (kehittelyä)
« Vastaus #50 : 27.08.07 - klo: 21.23 »
Hoi! Mitäs mitäs? Tullut vähän hiljaista. Kuinka suunnitelmat etenevät? Kiinnostusta on, vaikka ei tänne moni kirjoittelekkaan. Kisoissa kuitenkin moni puhunut talvihyppyjen puolesta.

Edit: Oma kanta sääntöihin:
Renkaat muuten vapaat paitsi takapotkussa urat edessä. Jonkinlainen maavara sääntö, jottei tarvitse kaikkien säätää sitä autoa älyttömän matalaksi. Pidetään krossi krossina!
XXX-4 / XXX-CR

Poissa Mika M

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2007 - 2008 (kehittelyä)
« Vastaus #51 : 28.08.07 - klo: 09.43 »
Pojilla on aikakin Jyväskylässä ollut maanvaranmittauspalat (rimat) mattojen alla. Tulee mitattua maavarat joka kierros. Liian matalat pomppaa katolleen :)

Poissa pcu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2007 - 2008 (kehittelyä)
« Vastaus #52 : 01.09.07 - klo: 19.41 »
Nyt alko hyvinkäälle uusien hyppyreiden rakentaminen, hain just kovalevyä siitä saa taivuteltua makeet hypyt...mutta mielipiteitä onko 1,5m tarpeeksi leveä hyppyri?muistaakseni viime talvena oli kapeempiakin ainakin meillä hyvinkäällä.

Poissa J.Hovi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2007 - 2008 (kehittelyä)
« Vastaus #53 : 04.09.07 - klo: 09.25 »
Eiköhän 1,5m riitä ainaskin itse hyppyriksi.
Alastulot täytyy kikkailla jotenkin sitten.. Kun olis käytössä liikuntasali niin saisi patjoista rakenneltua vaikka mitä. ..vai onkos siellä vehkojan varastossa muuta kuin tuoleja ja pöytiä? ..muisti pätkii.

Poissa pcu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2007 - 2008 (kehittelyä)
« Vastaus #54 : 04.09.07 - klo: 15.51 »
pätkii se...ei siellä ole patjoja eikä paljo muutakaan mitä voisi käyttää.mutta ei me tartteta mitään kun kaikki tarvittava makaa tuolla autotallin lattialla odottamassa tositoimia...

Poissa pcu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2007 - 2008 (kehittelyä)
« Vastaus #55 : 04.09.07 - klo: 17.02 »
WINTER JUMPS Hyvinkäällä 10.11

Poissa TeemuR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2007 - 2008 (kehittelyä)
« Vastaus #56 : 04.09.07 - klo: 23.19 »
Samlle päivämäärälle on kaavailtu tampereen ideaparkiin näytösluontoista kisaa amerikan tyyliin ostoskeskukseen. Tästä varmaan infoa myöhemmin lisää sitten...
Mutta hienoa että innokkaita järjestäjiä löytyy, olen mukana kaikissa kisoissa mihin vain pääsen, pidän kuitenkin touringin edelleen päälajina :wink:
Tamiya - racing factory/ S-Grafix /

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
Vs: Winter Jumps 2007 - 2008 (kehittelyä)
« Vastaus #57 : 05.09.07 - klo: 08.22 »
jee, eilen illalla juttelin jarnon kanssa ja kuulin tuosta mahdollisuudesta ehkä saada kisat tuonne ideaparkiin. eli jos hyvinkään kisalle vain löytyisi jokin toinen ajankohta, niin se olisi hienoa. ja sitten tietenkin ylistaron ja jyväskylän kisojen paikat pitäisi löytää sen jälkeen kalenterista siten, ettei päällekäisyyksiä tulisi muiden kisojen kanssa.

Poissa pcu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2007 - 2008 (kehittelyä)
« Vastaus #58 : 05.09.07 - klo: 16.44 »
epäilen että ajankohdan vaihtaminen ei onnistu helpolla. joulukuu ei käy seurakunnalle, ainoa vaihtoehto on 24.11 yritän vaihtaa.

Poissa pcu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2007 - 2008 (kehittelyä)
« Vastaus #59 : 05.09.07 - klo: 17.44 »
sain vaihdettua eli WINTER JUMPS Hyvinkää 24.11