Kirjoittaja Aihe: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta  (Luettu 135404 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa anavee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #150 : 07.07.08 - klo: 00.10 »
Olen odottanut uutta sylinteriputkea jo noin 1,5viikkoa suomessa toimivasta rc liikkeestä, kuulema menee vielä pari viikkoa kunnes pistävät tilauksen valmistajalle ja pari viikkoa kun on täällä minulla, ennakkoonkin pitäisi maksaa osasta..

ihan ok kuulostaa, mutta ei ole saaneet sähköpostiini maksutietoja edes 4:n päivän kuluessa soitostani.. kehoitan ostamaan jatkossa osat ebaystä.

Miksi ette osta osia sen omalta myyjältä, jolta suurin osa löytyy hyllystä? Hieman ovat hintavia ulkomaisiin verrattuna vaan jos nopeutta arvostatte. Itse haen gensun osat JR:ltä heti kun tarvin

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #151 : 09.07.08 - klo: 00.00 »
tuli tossa vähä pihasuditeltuu  :lol: nyt kävi loistavasti lämmöt oli ajon aikana tommoset 120-130°C jotenka hyvin kävi vaikka välillä kierokset tippu. ja nytte auton pesu hiekasta ja muusta roinasta ja sit seuraavaks ajamaan taas.
talviku tulee nii auto menee palasiks ja alan vähä kattelee ja ostelee uusia osia mahollisesti :lol: .
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa cornelius

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • Lahden UA
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #152 : 10.07.08 - klo: 08.26 »
Olen odottanut uutta sylinteriputkea jo noin 1,5viikkoa suomessa toimivasta rc liikkeestä, kuulema menee vielä pari viikkoa kunnes pistävät tilauksen valmistajalle ja pari viikkoa kun on täällä minulla, ennakkoonkin pitäisi maksaa osasta..

ihan ok kuulostaa, mutta ei ole saaneet sähköpostiini maksutietoja edes 4:n päivän kuluessa soitostani.. kehoitan ostamaan jatkossa osat ebaystä.

Miksi ette osta osia sen omalta myyjältä, jolta suurin osa löytyy hyllystä? Hieman ovat hintavia ulkomaisiin verrattuna vaan jos nopeutta arvostatte. Itse haen gensun osat JR:ltä heti kun tarvin

et vissiin hokannut mistä tilaukseni tein? :)
"If in a doubt flat out" - Colin McRae

Poissa cba

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #153 : 10.07.08 - klo: 10.37 »
Olen odottanut uutta sylinteriputkea jo noin 1,5viikkoa suomessa toimivasta rc liikkeestä, kuulema menee vielä pari viikkoa kunnes pistävät tilauksen valmistajalle ja pari viikkoa kun on täällä minulla, ennakkoonkin pitäisi maksaa osasta..

ihan ok kuulostaa, mutta ei ole saaneet sähköpostiini maksutietoja edes 4:n päivän kuluessa soitostani.. kehoitan ostamaan jatkossa osat ebaystä.

Miksi ette osta osia sen omalta myyjältä, jolta suurin osa löytyy hyllystä? Hieman ovat hintavia ulkomaisiin verrattuna vaan jos nopeutta arvostatte. Itse haen gensun osat JR:ltä heti kun tarvin

et vissiin hokannut mistä tilaukseni tein? :)

Niinpä... :) Mulle tuli jo vahvistus että osat ovat tulossa, eikä ole edes sitä viikkoa menny. Katsotaan että meneekö kauan sitten tuossa välillä.

Edit:
    Into Foreign Customs, July 11, 2008, 6:44 am, FINLAND
Bullet    Arrived Abroad, July 11, 2008, 6:44 am, FINLAND
Bullet    International Dispatch, July 08, 2008, 11:55 am, LOS ANGELES
Bullet    Processed, July 08, 2008, 11:55 am, LONG BEACH, CA 90810
Bullet    Processed, July 07, 2008, 6:08 pm, SANTA ANA, CA 92799
Bullet    Acceptance, July 07, 2008, 4:16 pm, ATWOOD, CA 92811

Hyvältä näyttää :P

 
« Viimeksi muokattu: 12.07.08 - klo: 14.00 kirjoittanut cba »
Cen GST @ Xerun 150A

Poissa Juniku

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #154 : 13.07.08 - klo: 18.27 »
..eli löytyy vai ei löydy?  ...tuo gst:n putki ei silmä määräisesti näytä isommalta kun joku esim. 28 koneelle tarkoitettu, tuossa cenin putkessa tuo ulostulo(stinger vissiin ameriikaksi) näyttäs melko ohuelta, ainakin kuvien perusteella(käytin servoa ym. kun kuvasta yritin määrittää pillin pituutta ym.) sanoisin että multa löytyy reilummin mitoitettuja normi isolohkolle tarkoitettuja putkia..tiedä sitten tuon cen:in putken sisuskaluista.
Mun putkista kaikista isoin ulostulo ja muutenkin reiluin mitoitus löytyy hpi:n jostain monsu mallista(itseasiassa käyttämätön), kiinnitys tuolla "silikoniletkulla", noissa in-line pilleissä on sitten hiukan maltillisempi mitoitus.

Nyt on puretusta putkesta kuvaa.

http://juniku.no-ip.org/GST/exhaust.jpg

Otin tuon välipalin pois notta naapuritkin tietää millon meikälääne ajeloo  :grin:
Kiertokankea odotellessa, tietää miten vaikuttaa.
CEN GST 7.7

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #155 : 13.07.08 - klo: 20.30 »
nyt eiku klo 00.00 vetää gallona pihalla ja sit oottelee huomista ja alkaa kuuntelee millo naapurosta tulee valittamaa :mrgreen:
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa Juniku

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #156 : 14.07.08 - klo: 17.32 »
Olen odottanut uutta sylinteriputkea jo noin 1,5viikkoa suomessa toimivasta rc liikkeestä, kuulema menee vielä pari viikkoa kunnes pistävät tilauksen valmistajalle ja pari viikkoa kun on täällä minulla, ennakkoonkin pitäisi maksaa osasta..

ihan ok kuulostaa, mutta ei ole saaneet sähköpostiini maksutietoja edes 4:n päivän kuluessa soitostani.. kehoitan ostamaan jatkossa osat ebaystä.

Tilasin kiertokangen 6.7.2008 kello 21:30, www.cenracingdirect.com sivustolta.
Paketti saapui tänään 14.7.2008 kello 13:30  :grin:
« Viimeksi muokattu: 14.07.08 - klo: 17.35 kirjoittanut Juniku »
CEN GST 7.7

Poissa cba

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #157 : 15.07.08 - klo: 00.07 »
Olen odottanut uutta sylinteriputkea jo noin 1,5viikkoa suomessa toimivasta rc liikkeestä, kuulema menee vielä pari viikkoa kunnes pistävät tilauksen valmistajalle ja pari viikkoa kun on täällä minulla, ennakkoonkin pitäisi maksaa osasta..

ihan ok kuulostaa, mutta ei ole saaneet sähköpostiini maksutietoja edes 4:n päivän kuluessa soitostani.. kehoitan ostamaan jatkossa osat ebaystä.

Tilasin kiertokangen 6.7.2008 kello 21:30, www.cenracingdirect.com sivustolta.
Paketti saapui tänään 14.7.2008 kello 13:30  :grin:

Menikö sun lähetys tulliin?  Mun tilaus meni,oli tieten sen verran arvokas (180 dollaria). Noo0o otin itellan tullauspalvelun, ja paketin pitäsi tulla paikalliseen postiin pienen lisämaksun kera :)
Cen GST @ Xerun 150A

Poissa Juniku

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #158 : 15.07.08 - klo: 07.16 »
Ihan postiluukusta kolahti. Oli sen verran halpa lähetys.
Eiks se nykyään oo 100 euron paketti joka jää tullin haaviin?
CEN GST 7.7

Poissa mehtis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #159 : 15.07.08 - klo: 13.04 »
minkälaisilla toimitus jutuilla toulta voi tilata saako posti ennakolla
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa

Poissa cba

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #160 : 16.07.08 - klo: 12.42 »
Dodiin, puolitoista viikkoa kesti ameriikan joen paketin matka kotiovelle tullauksineen kaikkineen. Homma pelasi mallikkaasti kun emäntä vielä nousi sängystä avaamaan postimiehelle oven :afro:
Cen GST @ Xerun 150A

Poissa cba

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #161 : 16.07.08 - klo: 12.43 »
minkälaisilla toimitus jutuilla toulta voi tilata saako posti ennakolla

Mielestäni ennakko ei onnistu, itsekin tilasin visalla.
Cen GST @ Xerun 150A

Poissa Juniku

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #162 : 16.07.08 - klo: 17.08 »
minkälaisilla toimitus jutuilla toulta voi tilata saako posti ennakolla

Mielestäni ennakko ei onnistu, itsekin tilasin visalla.

Visa Electron käy myös kun PayPal tiliä tekee.
Muistaa vaan laittaa verkkopankissa verkkomaksun päälle.
CEN GST 7.7

Poissa Rc-rälläri

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #163 : 20.07.08 - klo: 16.07 »
Vaikuttaako hehkutulppa koneen lämpöihi itelläni on OS no:8 tulppa ja tietääkseni aika kuuma. Ja mikä olis paras tulppa jos kone käy liian kuumana vai vaikuttaako se siihe :S :huh:
CEN GST 7.7 - FG Baja 2wd

Poissa Juniku

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #164 : 21.07.08 - klo: 07.02 »
Vaikuttaako hehkutulppa koneen lämpöihi itelläni on OS no:8 tulppa ja tietääkseni aika kuuma. Ja mikä olis paras tulppa jos kone käy liian kuumana vai vaikuttaako se siihe :S :huh:

Vaikuttaa. Paljonko ne lämmöt sitten on? Kiehuuko sylki pois parissa sekunnissa jäähdytyskannen päältä?
Mulla on Rossi 3 tulppana, toi OS 8 on se yleisin mitä siihen myydään.
Mulla kun on toi kuumempi tulppa niin seos voi olla vähän paksummalla, auton pitäis pysyä käynnissä paremmin sano myyjä. Ja osin piti paikkansa, mut puristuksia piti laskea kanssa, laitoin 2 kannentiivistettä niin toimi jo aikas hyvin.
CEN GST 7.7

Poissa Rc-rälläri

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #165 : 22.07.08 - klo: 22.18 »
Juu ne lämmöt on siel 125-135 ja aik usein menee yli mut sit jäähyttelen. Onko gst:hen hyvä joku OS A5 tulppa. Mul on myös 2 kannen tiivistettä lisää aattelin viel hommata lisää ku meinaa nousta lämmöt. Kerra nous 160 iha yhtäkkii mut ei oo tehny nii pitäää aikaa
CEN GST 7.7 - FG Baja 2wd

Poissa Juniku

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #166 : 22.07.08 - klo: 22.45 »
Juu ne lämmöt on siel 125-135 ja aik usein menee yli mut sit jäähyttelen. Onko gst:hen hyvä joku OS A5 tulppa. Mul on myös 2 kannen tiivistettä lisää aattelin viel hommata lisää ku meinaa nousta lämmöt. Kerra nous 160 iha yhtäkkii mut ei oo tehny nii pitäää aikaa

160 astetta on jo semmonen lämpötila että sen korvalla kuulee, kone alkaa olla jo niin kuuma että tappaa kiertokangen alasilmukan.

Ei se auta ku kokeilla, vituttaahan se toki ostella niitä 8 euron tulppia kuin tupakkia mut minkäs teet. Saatko käymään sitä paksummalla seoksella? Palotilan kasvattaminen kannentiivisteen lisäyksellä on aika nopea hoito, kandee kokeilla jos on ylimääräinen tiiviste hyllyssä.
CEN GST 7.7

Poissa Rc-rälläri

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #167 : 23.07.08 - klo: 21.55 »
Juu ehin kokeilla melkee puol tankillista sitä a5 tulppaa ku akselin tappi katkes ja lämmöt oli siel 130 paikkeilla :undecided:
CEN GST 7.7 - FG Baja 2wd

Poissa urgo71

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #168 : 26.07.08 - klo: 23.58 »
Just tuli uusi kansi e-baystä nemesikseen/gst nova merkkinen, maksoi posteineen noin 40 eetua ja toimitus kotiovelle. Mutta ainakin eka kokemus ei ollut kovin hyvä, lämpö nousi jo parin minuutin ajon jälkeen 140:een, tulppa rossi 3:nen. Taitaa olla säädöissä hieman hiomista vielä.

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #169 : 27.07.08 - klo: 10.28 »
Onks kelläkkää käyny sillee et lopettaa ajon sit motista nousee sitä kuumaa ilmaa mis on kaikkee sekasi nii silmää? mul kerra kävi sillee ja ei ollu mikää hauska kokemus tuntu siltä ku silmät ois palanu pois :D
« Viimeksi muokattu: 03.08.08 - klo: 00.05 kirjoittanut KL »
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa SaVaGeLLa GEGEEJÄ

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #170 : 27.07.08 - klo: 12.22 »
Onhan sitä, mutta ei GST:n kanssa vaan savagen.

Edit: Ärsyttävä tunne kyllä, ja lopetetaan se oftopic
« Viimeksi muokattu: 27.07.08 - klo: 15.35 kirjoittanut SaVaGeLLa GEGEEJÄ »
Savage X 4.6 bb, PicooZ (rikki), Futaba 3PM 2.4GHz, Team Losi Micro-T !!

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #171 : 27.07.08 - klo: 14.46 »
ärsyttävä tunne vai mitä? mullaku poltti nii se tunti viel sen jälkee 5 minuuttii D:
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #172 : 02.08.08 - klo: 09.30 »
mistä huomaa että mäntä on meny koneen pohjaa, jotta sinne ei synny sitä painetta ens kerrraks nii paljoo?
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #173 : 02.08.08 - klo: 11.04 »
Mitä sä nyt taas horiset,onko jääny joku aamulääke ottamatta :undecided:??
oisko se kuuma ilma kenties pakokaasua...
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #174 : 02.08.08 - klo: 12.45 »
Mitä sä nyt taas horiset,onko jääny joku aamulääke ottamatta :undecided:??
oisko se kuuma ilma kenties pakokaasua...


Voi olla, ei tosta tekstistä ota Erkkikään selvää!

Tossa ei oo ees yritystä. Kirjotetaan miten sattuu, vaikka itekkään paras ole niin yritystä ainaskin on.

Ja KL ei tarvii joka topickiin mennä spämmii.
Ja sun kommentistas ei ota sitten selvää kyllä kukaan.

Ota vaikka herneet kun avauduin, ei paljoo kiinnosta!
|HN X2|Slash|

Poissa cornelius

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • Lahden UA
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #175 : 02.08.08 - klo: 18.52 »
mistä huomaa että mäntä on meny koneen pohjaa, jotta sinne ei synny sitä painetta ens kerrraks nii paljoo?

ota tulppa irti koneesta, tsekkaa missä asennossa mäntä on ylhäällä, pyöritä vauhtipyörää ½ kierrosta ja tee siihen maalilla/tussilla merkki.

"If in a doubt flat out" - Colin McRae

Poissa urgo71

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #176 : 07.08.08 - klo: 23.13 »
Kertokaa hyvät ihmiset mikä on sopiva nemesiksen kakkos vaihteen vaihto aika? Eli konehan on vääntö eikä kierroskone. Eli mikä ois sopiva vaihto aika? Nyt se on suurin piirtein kun kaasua on auki joku 1/4 osa! Ruuvit auki 2 1/2 kierrosta! Ei ole kyllä nemsu topicki mut sama kone ku gst!

Poissa Juniku

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #177 : 08.08.08 - klo: 06.54 »
Kertokaa hyvät ihmiset mikä on sopiva nemesiksen kakkos vaihteen vaihto aika? Eli konehan on vääntö eikä kierroskone. Eli mikä ois sopiva vaihto aika? Nyt se on suurin piirtein kun kaasua on auki joku 1/4 osa! Ruuvit auki 2 1/2 kierrosta! Ei ole kyllä nemsu topicki mut sama kone ku gst!

Mulla oli tehtaan jäljiltä 3 ja 2 vaihteen säädöt ristissä, 3 vaihteen ruuvit oli 5½ kierrosta auki ja 2 vaihteen 7½. Manuaalin mukaan pitäs olla 2 vaihteella 5½ ja 3 vaihteella 7½. En oo tosin käyny testaamassa vielä uusiksi säädettynä että tietoa vaikutuksesta ei ole, mullakin nakkasi kakkosen päälle todella aikaisin eikä kolmonen mennyt koskaan päälle.
CEN GST 7.7

Poissa urgo71

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #178 : 08.08.08 - klo: 08.38 »
Mut jos mulla on nyt 2 1/2 kierrosta ja käännän se 5:teen niin silloinhan se vaihtaa VIELÄ aikaisemmin! Eli mitä löysemmällä ruuvit, niin sitä aikaisemmen se vaihde vaihtuu!!!! Ja nemsussahan ei ole kuin kaksi vaihdetta!!!

Poissa Juniku

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« Vastaus #179 : 08.08.08 - klo: 11.08 »
Säätöruuveihin on olemassa myös jäykempiä jousia joilla vaihtotapahtumaa saa muutettua olellisesti.
Räjäytyskuvasta saat varaosanumeron jolla voit tilata jäykemmät jouset.
CEN GST 7.7