Päävalikko

Traxxas T-MAXX

Aloittaja T-MAXX äijä, 03.07.07 - klo: 22.56

T-MAXX äijä

voisiko joku kenellä on kokemust t-maxxist kertoo mul et miks mun t-maxxist hajoo pohjssa oleva vetoakseli ku mä hyppään pari ketaa
Traxxas T-Maxx, HPI E10 Drifter, Kyosho Subaru Impreza, Kyosho J-3 Piper Cup, Duratrax Maximum ST Pro

Duster1

säädöt on viärin, siis luistokytkimesta.tai sit liian iso hyppyri

Axial SCX 10 TR

T-MAXX äijä

hyppyri ei ole koskaan liian iso  :p
Traxxas T-Maxx, HPI E10 Drifter, Kyosho Subaru Impreza, Kyosho J-3 Piper Cup, Duratrax Maximum ST Pro

Duster1

Ei niin. Autot on vaan liian pieniä  :grin:
Axial SCX 10 TR

T-MAXX äijä

Traxxas T-Maxx, HPI E10 Drifter, Kyosho Subaru Impreza, Kyosho J-3 Piper Cup, Duratrax Maximum ST Pro

Hermanni

Lainaus käyttäjältä: T-MAXX äijä - 03.07.07 - klo: 22.56
voisiko joku kenellä on kokemust t-maxxist kertoo mul et miks mun t-maxxist hajoo pohjssa oleva vetoakseli ku mä hyppään pari ketaa
Ei ole ensimmäinen kerta kun slipperykytkimen säätö on liian tiukalla, jos voimansiirto ei pääse antamaan mistään periksi aina heikoin paikka hajoaa (Vahvistat yhden niin hajoo vierestä jne).
Sitä slipperykytkintä huvikseen niihin autoihin laiteta, sen tarkoitus on nimenomaan säästää voimansiirto hajoamiselta (Juurikin tuollaisissa tilanteissa), eli säädä se kytkin löysemmälle (Spurrin keskellä olevasta mutterista jonka alla on jousi)!
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.