Kirjoittaja Aihe: Kytkin vika!  (Luettu 2283 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rc star125

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kytkin vika!
« : 27.03.03 - klo: 19.32 »
No tuossa ajelin ja sitten kun olin ajellut niin kun sitä autoo työnsi eteenpäin niin kuului rahinaa ja avasin moottorista sen rattaan minkä takana on kytkin se missä on jousikin niin siinä kytkimessä oli jälkiä eli se ratas oli ottanu siihen kytkimeen kiinni niin että mitähän tuolle pitäisi tehdä haittaako yleisöljy siellä niin rahina loppuisi vai mitä tekis?
kuningas

Poissa rc star125

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kytkin vika!
« Vastaus #1 : 27.03.03 - klo: 20.26 »
Niin ja semmoista että saako tota ilmanputsaria pestä vedellä tai jollaikin aineella?
kuningas

Poissa RChullu

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rc-racing.info
Kytkin vika!
« Vastaus #2 : 27.03.03 - klo: 21.16 »
ei saa pestä. se vaihdetaan aina uuteen ja öljytään tietenkin

voisit käyttää pilkkuja/pistettä/huuto-/kysymysmerkkejä niin ei tarvitse lukea tekstiä kolmea kertaa, ennenkuin sen ymmärtää.

Poissa Migu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kytkin vika!
« Vastaus #3 : 27.03.03 - klo: 21.16 »
Lainaus käyttäjältä: "rc star125"
Niin ja semmoista että saako tota ilmanputsaria pestä vedellä tai jollaikin aineella?


Itse olen ainakin pessyt vedellä ja bensalla, eikä se mikskään ole menny.
Siitä sit en tiiä et saako niin tehä, mut :|
"Jäässä oksat jäässä maa tähän ei saa nukahtaa"

Poissa Maajussi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kytkin vika!
« Vastaus #4 : 28.03.03 - klo: 07.35 »
No voikos niitä ilmansuodattimia tehä ite silleen, että ostaa kaupasta jotain vastaavaa materiaalia ja sitten leikkaa siitä aina sopivan kokoisia paloja? Myyjä sanoi kyllä että niin voisi tehdä, mutta voiko niihin luottaa sitten?
| HoBao | STS |  JR | Futaba | Medial Pro

Poissa rc star125

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kytkin vika!
« Vastaus #5 : 28.03.03 - klo: 07.38 »
Tietääkö kukaan tosta mun ensinmäisestä kysymyksestä mitään?
kuningas

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Kytkin vika!
« Vastaus #6 : 28.03.03 - klo: 09.41 »
En usko että kannattaa kytkimeen laittaa öljyä. puhdistat hyvin ja katot että se ottaa jotenkii edes tasaseen kiinni. Mä vaa täs pistän kommenttii, vaikka en edes omista vielä polttista..  :P
Taas kehissä.. ;)

Mika R

  • Vieras
Kytkin vika!
« Vastaus #7 : 28.03.03 - klo: 12.48 »
Kerropas nyt taas ekaks mikä auto sulla on ja millanen kytkin.
Muistaaksni sulla on joku Kyosho monsteri (Mega Force) ja siinä joku QRC viritys josta ei kyllä osaa ihmeitä sanoa jos ei kyseistä autoa omista .. tietty jos siellä rattaat koskettaa toisiinsa niin voit laittaa rasvaa väliin. Onko siellä ollut likaa joka on voinut aiheuttaa ton?

Poissa rc star125

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kytkin vika!
« Vastaus #8 : 28.03.03 - klo: 12.51 »
Mulla on semmonen lelu kun kyosho pure ten mantis!Oon ajellu vain asfaltilla toistaiseksi että eikai sinne mitään oo päässy paitsi pölyä voi olla menny.
kuningas