Kirjoittaja Aihe: Stadium trukeista kyssäri  (Luettu 1197 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Fbzero

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Stadium trukeista kyssäri
« : 05.09.07 - klo: 22.07 »
Oon miettiny trukin ostoa. Miten eroaa ajo ominaisuuksissa crossarista? Tama kiinnostaisi: http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXFAB6 onko laatu auto?

Mutta kun oon selannu forumia niin kukaan ei pahemmin puhu enää crossareista tai näistä trukeista. Vain Stampedesta ja Revosta. Mikä niistä tekee niin erityisen?? Ja onko touring auto mielekkäämpi ostos kuin staduin trukki? Nyt ajellu crossarilla ja alkaa kyllastya siihen. Monsterit on vaan niin tajuttoman kalliita..Onko muuten kisoja stadium trukeille ?

Poissa Samppu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Stadium trukeista kyssäri
« Vastaus #1 : 05.09.07 - klo: 22.57 »
Siis stadium truckkihan on monsterin ja krossarin välimalli joka kulkee radalla vikkelämmin kuin monsu, mutta ei niin hyvin kuin krossi. Truckilla voi ajaa hieman muhkuraisemmalla ajoalustalla kuinruckk crossarilla. Suomessa trukeille ei ole kisoja, ainakaan virallisia. Touring ja truckki, aivan eri asia, niitä ei voi verrata. Jos jossain lähettyvillä on suuri tasainen asfaltti alue niin kyllähän siinä toruingia ajaa, mutta hiekalla touring ei kulje.
Ttech predator XRS & XK98 , kyosho stadium baja beetle, T-maxx Picco .26. Sanwa MX3 2.4ghz

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Stadium trukeista kyssäri
« Vastaus #2 : 06.09.07 - klo: 00.09 »
Mutta kun oon selannu forumia niin kukaan ei pahemmin puhu enää crossareista tai näistä trukeista. Vain Stampedesta ja Revosta.
Tuntuu valitettavasti olevan koko foorumi yhtä pihasuttausta. Kisaajat vaihtaa kokemuksia lähinnä radoilla ja kisoissa. Spedet ja Revot on RTR-malleja nimenomaan pihasuttaukseen, joten niistähän täällä tunnutaan nykyään puhuvan.  :undecided: