Päävalikko

bensa autot

Aloittaja jesse-m-90, 12.09.07 - klo: 23.45

jesse-m-90

hei oon hankkimassa ekaa polttista.. Oon kuullut paljon kehuja bensa autoista.. Ja sellasen luultavasti hankin.. Onko joku seuraavista bensa: 1:8 gp buggy inferno, 1: 8 gp buggy "specter 24 pro".. Pistän lisää kun saan kaivettua nimet.. Tietääkö joku saksassa(frankfurt am main) jossa asun (vasta 1kk) jotain mistä sais noita bensa tai netti sivua.. Ja hintaluokka paljon maksais täällä saksassa sellanen joten pliis vastatkaa s-postiin jesse.mayer@hotmail.com ,se helpottaa mua paljon 

jesse-m-90

monster truck predator, monster truck ice land rtr, truck "mulisher" 4wd, gp buggy, "reaper" 4wd, mad spirit, mad force, buggy hunter, buggy street hunter, rex-x promo 2, gp predator pro rtr, tamiya "keen hawk" arr/rtr, race truck "fire storm" onko joku noista bensa, mikä noista olis paras vaihtoehto ite aattelin mad forcea tai fire stormia..

Breweri

Lainaus käyttäjältä: jesse-m-90 - 13.09.07 - klo: 00.55
mikä noista olis paras vaihtoehto ite aattelin mad forcea tai fire stormia..
Itseasiassa et siis nähtävästi ole bensapolttista vailla vaan nitropolttista. Siinä on iso ero. bensapolttikset kulkee "essonbensalla" ja nitropolttikset taas... no, nitrometanolilla. Mikähän on ajopaikkasi jossa suunnittelet autoa ajavasi? hiekka/montturadalle sopii hyvin buggy/truggy tai jopa monsteri. Metsässä ja muutenkin offroadina monsteri on mielestäni kohtuu ehdoton peli. Lisäksi sitten kovemmalle pinnalle nämä asfalttihirmut, drifterit sun muut rataohjukset :grin:

Mikä paikka, mikä budjetti, mikä polttoaine? Nämä kun itsellesi selvennät ja käytät foorumin hakua kyseisillä sanoilla, tulet löytämään tarvitsemasi tiedot. Saksassa olevia nettikauppoja löytyy "ulkomaalaiset nettikaupat " -tai jotain siihen suuntaan- -otsikon alta, edelleen tältä foorumilta. Varmaan parhaiten löytynee kaupat ostamalla kyseisen maan RC-lehtiä kaupoista ja niitä selailemalla. Luulisi sieltä löytyvän moisia läpysköjä kun kerran täällä suomessakin löytyy :grin:

Ei muuta kuin onnea etsintään!
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

jesse-m-90

bensaa kyl haen.. Ajelisin soraisella/ ohuella paikalla (tuossa lähellä on just sopiva) ja voisi metässäkin pyörähtää. Touring ei varmaa oo mun auto, ei oo oikein ajopaikkoja sille, ei viitti iltaisin tielläkään ajaa rupee naapurit valittaa  :grin: buggy/ off road auto ois varmaan mulle se oikea.. Tietäis vaa mistä sais nitro löpöä jos sellaiseen päädyn..

jesse-m-90

niin, budjektistä vielä sen verran. Noi autot mitkä pistin menee vielä budjektiin.. Oisko jollain tietoo mikä ois noista ajo ominaisuudeltaan ja teholtaan paras menopeli.. En haluais sellasta joka hyytyy pieneen ylämäkeen eli vääntöä pitäis löytyä monttuiseen menoo..

ull3

Lainaus käyttäjältä: jesse-m-90 - 13.09.07 - klo: 03.17
bensaa kyl haen.. Ajelisin soraisella/ ohuella paikalla (tuossa lähellä on just sopiva) ja voisi metässäkin pyörähtää. Touring ei varmaa oo mun auto, ei oo oikein ajopaikkoja sille, ei viitti iltaisin tielläkään ajaa rupee naapurit valittaa  :grin: buggy/ off road auto ois varmaan mulle se oikea.. Tietäis vaa mistä sais nitro löpöä jos sellaiseen päädyn..

Jos kerran bensa autoa haet niin miksi etsiä nitroa menovedeksi? Bensa auto kulkee hiili vedyllä ja nitro auto nitrometanolilla. Jos siis haet bensa autoa niin ne on 1:6 ja isompia, nitro autot 1:8 ja pienenpiä.
Näillä eteenpäin!

jesse-m-90

.aijaa kiva tietää.. No onko kellään kokemusta noista mitkä laitoin mikä niist ois hyvä.