Pojalle hommattiin Sakura D4 AWD oman takavetoni rinnalle. Huomenna ratakeskukseen tyyppää.
Tosiaan nämä mikarin vanhat autot siirtyi minun ja kaverin omistukseen. Oli tarkoitus vetää molemmilla RWD:nä, mutta ei oikein saatu autoa pysymään hanskassa niin päivitettiin toinenkin auto, jolloin nyt meillä on kaksi D4 AWD:tä. Yritystä oli kyllä mukana, todettiin että tuo lattian pinta lienee syynä miksei RWD luisuttelu meinannut onnistua. Kaveri osti HPI e10 drifterin myös, aika leluhan se on sakuroihin verrattuna mutta menee kyllä tosi hienosti luisussa siitä huolimatta. Voi olla että ostetaan porukalla matto tuohon lattialle niin hiljenee metelikin samalla.
Tässä nuo sakurat, identtisiähän ne on sähköjenkin osalta.
Säädöistä sen verran, tuli huomattua että akseleiden vetosuhde vaikuttaa aivan älyttömästi ajettavuuteen. Oma autoni on etu 16-33 + taka 16-39 rattailla ja käyttäytyy paljon rauhallisemmin kuin tuo toinen 20-33/16-39 rattailla. Jälkimmäisessä saa olla tarkkana ja vastaohjata enemmän, jolloin myös luisu on realistisemman näköistä. Pitää kokeilla 18-33/16-39 vielä, jos siinä olisi sopiva balanssi ohjattavuuden ja tyylin väliltä.